Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/300350

 

  Nu fik jeg så gjort alvor af at prøve noget jeg i lang tid har haft ønske om -Ami;som tidligere arbejdede i Spjald men som nu arbejder mellem Tarm og Sdr Omme. Nem kommunikation;mit forslag til tid belv modtaget med et ja og hun åbnede døren hurtigt.

  Hun virker rigtig sød;men det engelske er ikke særlig godt,desværre.

Da jeg var kommet ind og formaliteterne overstået bød hun på drikkevarer -som jeg helt glemte i det videre forløb.

Ingen tvivl om at hun kan lide det hun laver.... Hun startede med at knæle for mig og gøre den kampklar;og smuttede så over på sengen med røven i vejret -og det kunne jeg ikke stå for. Så jeg tog lige et tag i hendes baller;skilte dem ad og gav hende et rimjob - det var noget hun kunne lide!

 Det som egentlig bare skulle være en almindelig gang dansk endte med at hun satte sig på mig og selv førte min pik ind i hendes røv -og så var jeg ellers ikke i tvivl om at det var det rigtige hul for hende! Hold da op hun kunne lide det!...... Så gav hun mig et helt vidunderligt rimjob hvorefter jeg tog hende bagfra -i røven som hun ønskede det - og det kunne jeg så ikke holde til ret længe.....

  Det er uden omsvøb det bedste købesex jeg har fået -hun er virkelig et besøg værd;og hun er meget farlig for bankkontoen!...Hun skal meget snart besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig besøgt Emmy/Ami. Jeg var superspændt på om det var samme dejlige kvinde som for et års tid siden huserede i Lemvig, og som jeg rigtig gerne ville besøge igen. Jeg kunne konstatere at det var det ikke. Men det skulle så vise sig at denne Emmy var en fuldgod erstatning. Jeg må sige at hun gav mig en helt unik oplevelse. Med hende er man i tvivl om hun gør tingene fordi hun selv får noget seksuelt ud af det, eller fordi hun bare er knaldgod til indlevende betjening. Ihvertfald fik jeg på alle hylder. Alle huller var i brug, masser af fantasifulde stillinger afprøvet. Og hun førte en festlig dialog på sit noget mangelfulde engelske. Småsyngende, småpludrende havde hun en smittende fest i dobbeltsengen.  Jeg elskede det, hun er et sødt menneske, og fyldt med energi og liv. I forhold til de billeder der ligger på hendes annonce er hun nok lige nogle år ældre, og der er også røget lidt flere kilo på. Men masser af andre ting opvejer det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende to gange nu;og sex'en var klart bedst den første gang. Til gengæld fik jeg meget mere menneskeligt ud af hende 2.gang;og det er ikke så dårligt. Hun er en rigtig dejlig pige;et dejligt menneske. Jeg er tæt på at være småforelsket i hende.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv2
Bosse1910 skrev, for 5 timer siden:

Hvad synes i er det nok med 30 min, eller er en time med 2 x Cum bedre. Tænker mest om hun er er lige så fræk i 1 hel time

Det må klart blive 2eren, altså 1 time minimum 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv2 skrev, den 12.6.2022 at 16:16:

Det må klart blive 2eren, altså 1 time minimum 

Ja, hun kan sagtens holde gejsten oppe i en time. Spørgsmålet er om man selv kan. Efter 1 times anal-sex med hende og 2-3 sprøjt,  så er min pik rolig et stykke tid..... :-)

Skøn kvinde !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende i går, tog en halv time Anal cocktail. Wauu hun er en frækkert når hun bliver tændt,hvilket skete da hun på ryggen havde mig i 2eren og dildo som hun brugte selv i fissen, så tog fanden ve hende og jeg fik den helt store tur. Skal forbi i næste uge til en time, glæder mig allerede billederne er ikke nye men en sød og kompetent GP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Dét jeg hører er, at Emmy (også) kan anbefales, hvis man er ny til sport i 2eren og som jeg læser det, får man måske lidt mere end hvad regningen lyder på? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan roligt besøge hende. Som med alle gper spiller det nok også ind om der er kemi imellem gp og kunde. Hun nævnte at hun ikke har så travlt først på ugen jeg var der igår , så energien er nok også betinget af antallet af kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan informere om Sommertilbud!!! 

Hun har kørt med det før og det er jo noget der tiltaler en jyde :razz:

Uden at være sikker, men mener priserne er ca. 100 kr. billigere (fx 1 time = normalt 1500/1800 = nu 1400/1700). Har været tro stamkunde selvom hun er større og ældre end det jeg foretrækker, men hun kan altså noget og jeg går aldrig skuffet derfra :P

Udover at kneppe livet ud af mig, har jeg virklig fået løsnet mine muskler af flere omgange, som normalt ville kræve en professionel massør. Service er i top, stedet er rigtig fint og prisen må siges at være enormt billig sammenlignet med hvad man får og i forhold til samtlige andre piger jeg har besøgt gennem tiderne.

Tror forresten hun forlader vores lille land, for evigt, til nytår... Hun overvejede det sidst jeg besøgte hende forleden.

Nyd hende og forkæl hende så længe det varer :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for første gang en formiddag i sidste uge,  kan stort set bekræfte tidligere anmeldelser omkring billeder og alder/kg.  Var lige ved at tænke om det her var et dårligt valg, men hun smiler og snakker,  og man bliver vist ind til et stort rent badeværelse, som betyder meget for en hygiejne nørd som mig.

Men det der så sker når man kommer i sengen er bare helt vildt. Vi blev enige om en sommer pakke til 1400,- og det dog det sjoveste jeg har oplevet i mange år. Hun er bare klar, det blev lejet med dildoer og alle mulige stillinger og huller. Klarede at holde ud omkring 40 min. Og så lidt massage til nakke og skuldre,  det har hun også styr på.  Sat i min bil 75 min efter at jeg forlod den. Kørte 3 km og måtte ind på en rasteplads og holde en halv times pause og reflektere over oplevelsen......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...