Hop til indhold
Kakashi9000

Eva - Aalborg, En pose blandede bolcher

Recommended Posts

Hey gutter og gutinder.

Her kommer en lille anmeldelse af Eva.

Kontakt: Hun var sød og rar, aftalen var lige til. Aftale 30 min plus strip.

Stedet: Stedet er i Aalborg C, mere centralt bliver det snart ikke. Og man er ikke alene, hun har en “nabo” som man kan høre også taler nogen gange.

Kvinden: Det er uden tvivl hende på billederne, sidder ikke et gram unødvendig fedt på hende. Ufattelig smuk, piv fræk med alle de tatoveringer, en lille nips.

Akten: BJ er helt fantastisk, skøn alt hvad der kan laves. Godt ridt hvis man kan sige det, og længere nåede vi ikke til ;) Hendes stønnen var dog noget mekanisk.

Minus: Da man kommer ind blev man straks bedt om smide tøjet og lægge sig i sengen. Der manglede kemi, der gik rod i vores aftaler startede med en og endte med en anden. Så havde kun halvt flag med mindre hun gav et blow, og hun svarede lidt sent på min bekræftigelse så kom lidt senere ind (12.10). Og min tid var færdig til tiden selvom jeg kom senere ind. Hun var endda sulten, kunne høre maven knurrede under det hele. Så det kunne godt være bedre :/ Men nu er jeg også på add medicin, og det hjælper ikke på det.

Ville jeg komme igen ?: Ærlig talt så er det en måske. Det er ikke umiddelbart noget jeg ville brænde for. Og kan nok heller ikke lægge skylden for en halv flagstang på hende

annoncen: https://annoncelight.dk/showad/335577

Redigeret af Kakashi9000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men jeg tror at hvis man er vant til at besøge glædespiger, og kan tage styringen så tror jeg at man faktisk vil få en god tur hos hende.

Eller vil have et blow, så er det fandme bare at få en aftale drenge!

Redigeret af Kakashi9000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Har kigget på lidt på hende og hun virker lidt for prof og lidt kold, og det bekræfter du også lidt, selvom du også har meget positivt om hende. 

Jeg har skrevet til hende to gange. Begge gange ganske venlige beskeder, men hun har aldrig skrevet tilbage. Måske fordi jeg i samme beskeder ikke har bestilt en tid. Fair nok, men synes alligevel det gør hende lidt kold, at hun ikke lige svarer en, men okay :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 1 time siden:

Har kigget på lidt på hende og hun virker lidt for prof og lidt kold, og det bekræfter du også lidt, selvom du også har meget positivt om hende. 

Jeg har skrevet til hende to gange. Begge gange ganske venlige beskeder, men hun har aldrig skrevet tilbage. Måske fordi jeg i samme beskeder ikke har bestilt en tid. Fair nok, men synes alligevel det gør hende lidt kold, at hun ikke lige svarer en, men okay :) 

Okay, hun var god til at skrive undtagen lige der til bekræftigelsen :) 

Hun er uden tvivl prof, og hvis man er til det så er hun uden tvivl pengene værd. Og med den krop, armen altså.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eva er en ægte og super skøn kvinde 

Hendes billeder er ægte og Up to date 

Hun laver en tryk og varm og fræk og venlig stemning

Hun er tilstede og for en til føle sig velkommen og tilpas 

Hun er mega smuk, nice , sød , fræk , venlig, varm og dejlig vild pige 

Hendes strip show er vildt lækkert og proff og super frækt 

Hun er en dejlig vild kat 

Nem at snakke med og holder aftaler 

Kan kun sige godt om Eva og hun er et besøg værd og man vil gerne besøge hende igen 

Super fræk og mega smuk og helt vildt venlig total iorden og dejlig 

En rigtig drømme oplevelse 

Hilsen crazy viking 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kakashi9000 skrev, den 27.5.2022 at 14:23:

Hey gutter og gutinder.

Her kommer en lille anmeldelse af Eva.

Kontakt: Hun var sød og rar, aftalen var lige til. Aftale 30 min plus strip.

Stedet: Stedet er i Aalborg C, mere centralt bliver det snart ikke. Og man er ikke alene, hun har en “nabo” som man kan høre også taler nogen gange.

Kvinden: Det er uden tvivl hende på billederne, sidder ikke et gram unødvendig fedt på hende. Ufattelig smuk, piv fræk med alle de tatoveringer, en lille nips.

Akten: BJ er helt fantastisk, skøn alt hvad der kan laves. Godt ridt hvis man kan sige det, og længere nåede vi ikke til ;) Hendes stønnen var dog noget mekanisk.

Minus: Da man kommer ind blev man straks bedt om smide tøjet og lægge sig i sengen. Der manglede kemi, der gik rod i vores aftaler startede med en og endte med en anden. Så havde kun halvt flag med mindre hun gav et blow, og hun svarede lidt sent på min bekræftigelse så kom lidt senere ind (12.10). Og min tid var færdig til tiden selvom jeg kom senere ind. Hun var endda sulten, kunne høre maven knurrede under det hele. Så det kunne godt være bedre :/ Men nu er jeg også på add medicin, og det hjælper ikke på det.

Ville jeg komme igen ?: Ærlig talt så er det en måske. Det er ikke umiddelbart noget jeg ville brænde for. Og kan nok heller ikke lægge skylden for en halv flagstang på hende

annoncen: https://annoncelight.dk/showad/335577

Du var der tilfældigvis ikke i onsdags? Ud af de ting som jeg havde ønsket  (som hun bla havdebekræfter på sms at var ok), ingen af disse blev indløst så jeg havde hende mistænk for at have byttet rundt. Derudover så nævnte hun også bagefter at hun var sulten og skulle ud og finde et sted at spise

Hvis man ser bort fra at der gik ged i de ting som vi havde aftalt kontra hvad der skete så var det et lunkent besøg. Ingen tvivl om at hun er super skarp skåret og flot figur men jeg var færdig allerede efter 10-15 minutter og spurgte på lidt massage men det var ikke med i prisen ?!?. Jeg havde altså betalt 1200 kr for den halve time som så blev til 15 minutter.. Alt i alt var det skuffende og det var definitivt mit sidste besøg hos udenlandske piger, medmindre de specifikt i deres annonce tilbyder de ting jeg søger

Del dette indlæg

Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, for 8 timer siden:

Du var der tilfældigvis ikke i onsdags? Ud af de ting som jeg havde ønsket  (som hun bla havdebekræfter på sms at var ok), ingen af disse blev indløst så jeg havde hende mistænk for at have byttet rundt. Derudover så nævnte hun også bagefter at hun var sulten og skulle ud og finde et sted at spise

Hvis man ser bort fra at der gik ged i de ting som vi havde aftalt kontra hvad der skete så var det et lunkent besøg. Ingen tvivl om at hun er super skarp skåret og flot figur men jeg var færdig allerede efter 10-15 minutter og spurgte på lidt massage men det var ikke med i prisen ?!?. Jeg havde altså betalt 1200 kr for den halve time som så blev til 15 minutter.. Alt i alt var det skuffende og det var definitivt mit sidste besøg hos udenlandske piger, medmindre de specifikt i deres annonce tilbyder de ting jeg søger

Det i Fredags :) 

Kan se jeg fik lidt mere ud af det med hende med min halve time. Men ja, tvivler på jeg kommer igen hos hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ednukeroh

Jeg var der også for nogle måneder siden. Hun var egentlig sød nok og hun er okay lækker. Men en noget middelmådig oplevelse var det godt nok. Der er helt sikkert andre i Aalborg jeg ville besøge endnu en gang, før jeg besøgte Eva igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...