Hop til indhold

Recommended Posts

Hei alle sammen. Dette er mitt første innlegg her, så ikke helt vant med dette, men here we go.

Var i Hamburg fra den 9 mai til den 12 mai, tok fly fra Gardermoen Oslo til Hamburg. Brukte 1 time og 25 minutter. Deretter toget inn til Altona, tok ca 40 minutter, mange stopp, og koster3,50 euro. Da gjelder biletten hele den aktuelle dagen, det var greit, for måtte ta toget tilbake til Reeperbahn, det var der jeg hadde hotell. Pleier å kjøre bil, men er blitt så dyr bensin, så billigere å fly. Lå på hotell Egon, gamle hotell zzzsleep, betalte 79 euro per natt, uten frokost, den kostet 14 euro, så spiste frokost ute, det var billigere. Det var maskeplikt på tog og buss og taxi, ellers var det helt fritt. Hadde med Coronapass, måtte ikke vise dette i det hele tatt. Etter å ha hvilt og tatt en dusj, så gikk jeg til Paradise Point of Sex, dørvakten fortalte meg at det ikke er lov tol å røyke inne, bare på rommet til jentene, ellers var det bare å gå inn. Det var nesten ingen jenter der og halve bygget er avstengt. Så en jente i andre etage, hun het Maya og var fra Romania, søt jente,  ca 23 til 25 år. Pratet litt med henne, og hun sa at det var ca 6 til 10 jenter i hele bygget, hverdag som helg. Det var veldig stille der, fredag den 6 mai gikk maskeplikten bort for jentene og kunder, så det passet bra. Jeg bestemte meg for å ta en tur ut og ta en røyk og en øl. Gikk siden til Pink Palace, der var det også deler som var avstengt, men flere jenter, ca 15 til 20 stykker, der kunne du også røyke i byggningen. Kvaliteten på jentene var veldig varierende, men snakket med en jente, hun også fra Romania, jeg spurte om pris, og det var 50 euro for en rask en, 20 minutter blow og sex. Da tenkte jeg at det var 50 euro per 20 minutter, men 30 minutter var 100 euro, og 1 time var 200 euro, pluss ekstra, som kiss, tittyfuck og licking pussy, 50 euro per del du vil gjøre. Bestemte meg for en tidlig kveld, og gikk på Egon. Neste dag var jeg uthvilt og i god form, da kvelden kom gikk jeg til PPoS, og møtte Maya igjen, tok 20 minutter til 50 euro, det var helt greit en middels blow, og en bra cowgirl stilling, hun har langt brunt hår, slank, små naturlige bryster og ett søtt ansikt. Ingenting dårlig, men ikke det helt store heller, men gikk derfra fornøyd. Gikk ut og spiste og tok noen øl til, så gikk jeg tilbake til PPoS, gikk opp i tredje etage, der var det to jenter fra Bulgaria, den ene var veldig liten, med store silikon pupper, men de var veldig aggresive, begge ville ha minimum 1 til 2 timer, med masse ekstra, det ble for dyrt sa jeg, men jeg kunne betale med PayPal sa hun lille, jeg skulle ikke ha begge to på engang, hun andre var ikke i min smak, og hun lille var for opptatt av PayPal ogå selge ekstras, så jeg gikk derifra Det var blitt sent, så dørvakten sa til meg, at de stenger klokken 24 til 01.00. Så de er ikke døgnåpne lenger, de åpner klokken 15.00 fikk jeg høre senere, åpningstiden på PinkPalace vet jeg ikke. Så tok jeg kvelden. Neste dag var jeg på Herbertsrasse, jeg hadde lest at de trelemmer foran inngangen til gaten var fjernet, men nå var de på plass igjen, men var ingen jenter der, klokken var jo midt på dagen... Var på PinkPalac, men fant ingen som jeg kunne tenke meg, så gikk til PPoS igjen, og på første etasje på rom 103, møtte jeg en veldig søt jente, hun het noe med C men husker ikke helt Rumensk jente,,  ble med henne inn og fikk handjob med olje, blow med kondom og sex med kondom, og tok en ekstra, å slikke hennes fitte. så betalte 250 euro for en time, og det var veldig bra, var en glad mann når jeg gikk til hotellet. Neste dag var det å fly hjem, jeg shoppet litt, og spiste god mat på turen, men savnet flere jenter, jeg er nok ganske kjedelig av meg, kunne sikkert gått på FKK eller hobbyhuren, men jeg er vanemenneske, hehehe. Håper dere får litt info om hvordan det er i Hamburg nå, og er glad for å kunne dele med dere alle. Ha en flott weekend.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Horekunde1 skrev, for 10 timer siden:

kunne sikkert gått på FKK

Jeg plejer at besøge FKK eller Flattrate om dagen (da jeg synes man her har det gode fra Reeperbahn - unge og villige piger + man kan se hvad man får, uden den agressive form for optrækkeri) og så bare for lidt adspredelse, inden jeg går i seng at gå ture på Reeperbahn, hvor jeg bor billigst og nemmest på AO (ofte kan man på forhånd købe deals til en billigere penge - 3 dage for 2 og for 2 personer e. lign.).

Reeperbahn har jeg forlængst lært kun er optrækkeri - pigerne har nok billige tilbud på gaden, men på rummet er prisen en anden og man skal betale ekstra for stort set alt - jeg har f.eks. været ude for at blive lokket til at betale 10 Euro ekstra for Busenverkehr, men fik kun en enkelt tur op og ned mellem et par ellers flotte bryster - men der valgte jeg så at pakke sydfrugterne og gå, selvom jeg havde betalt for mere - men jeg tænkte at hun bare ville fortsætte i samme spor med optrækkeri og oplevelsen ville blive mere og mere anstrengt. Tricket med 2 piger, går stort set ud på at der kommer en mere erfaren pige (læs: erfaren i at lave optrækkeri) og man bliver så bare hevet endnu mere i pungen.

Men det er da hyggeligt at gå lidt rundt på Reeperbahn mv. og se på folkelivet og de prostituerede, selvom pigerne kan være noget påtrængende og det til tider kan være en kamp at undgå at komme i clinch med dem og måtte undskylde sig med at man er "ohne Kohle".

Kun hos Thai-pigerne i deres Laufhaus i Friedrichsstrasse, synes jeg man kan få en nogenlunde omgang for en rimelig penge uden alt for megen optrækkeri.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet Pink Palace.

desværre en stor skuffelse. Tre piger på arbejde en ugedag omkring middagstid.

ingen af dem kønne. En østeuropa girl vil have 100 euro for ‘ blasen, ficken’.

sprang hende over og gik til en rumæner. Hun fik 50 for det samme. 
men uengageret det var hun. Kort blow og så skulle der kneppes. Efter 5 min - ‘you finished ? ‘ oh no- sorry.

sikke en dræber.

Laufhauskonceptet er død.desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...