thchristensen 0 Skrevet 26. Maj, 2022 (edited) Hvor finder jeg en, hvor jeg kan kigge på mens han er sammen med en GP? Kan evt. deltage... Søger én i Vejle-området... (Ved ikke om denne ligger det rette sted) Redigeret 26. Maj, 2022 af thchristensen Havde glemt det sidste i parantes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 41 Skrevet 27. Maj, 2022 hvis du er villig til at køre til aarhus området, så kan vi måske finde ud af noget :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hissel Skrevet 27. Maj, 2022 Hej. Jeg er fra vejle området. Jeg er frisk på at du er med og kigger på, og måske deltager. Har du nogle forslag til hvem pigen skal være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thchristensen 0 Skrevet 27. Maj, 2022 Hissel skrev, for 7 timer siden: Hej. Jeg er fra vejle området. Jeg er frisk på at du er med og kigger på, og måske deltager. Har du nogle forslag til hvem pigen skal være? Hissel - Jeg har skrevet PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thchristensen 0 Skrevet 27. Maj, 2022 Pr1nt skrev, for 8 timer siden: hvis du er villig til at køre til aarhus området, så kan vi måske finde ud af noget Pr1nt - det har jeg nok desværre ikke mulighed for... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VejleM49 0 Skrevet 30. Maj, 2022 thchristensen skrev, den 26.5.2022 at 23:06: Hvor finder jeg en, hvor jeg kan kigge på mens han er sammen med en GP? Kan evt. deltage... Søger én i Vejle-området... (Ved ikke om denne ligger det rette sted) Jeg er fra Vejle. Kunne være spændende og frækt. Kan eventuelt foregå ved mig privat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 30. Maj, 2022 Er det noget der kaster en andmeldelse af sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg