Hop til indhold
Gæst

Massage i Randers

Recommended Posts

Gæst

Sommermassage I Randers

Ganske kort om de massagesteder jeg har besøgt i Randers i sommerperioden. En god massage har 1. prioritet, og har jeg ekstra penge på lommen, så jeg ta’r også imod hvad der ellers tilbydes. Jeg er 62 år og det kunne være interessant hvis alle fremover lige skriver der alder.

Kat, Vester Kirkestræde:

Jeg har læst de lidt negative bemærkninger som der er kommet om Kat, men jeg har aldrig oplevet at hun har været fraværende, og en enkelt elle to telefonsamtaler under massagen er for mig ok, - det er jo trods alt det hun skal leve af. Så jeg ringede en dag midt i Sommerferien og spurgte om hun havde tid til en massage. - Det havde hun. jeg troppede op og fik et knus til velkomst. Min erfaring siger at når man på et tidspunkt bliver et "kendt" ansigt i butikken, så får man også en god behandling, - og det gælder vist alle steder. Massagen hos Kat har altid foregået på en madras. Denne gang i det nyindrettede lokale som kun er adskilt af en tynd spåndplade og gardin. fint for mig. Gav 600 kr. for en fin behandling og gik tilfreds derfra. Der er Desværre ingen mulighed for bad. Gentagelse jeps.

Isaan Massage, Østergrave:

Det nyeste massagested i Randers. Der er 2 massagerum, begge lukkede, og med en ret stor madras på gulvet. Jeg købte en times Relax-massage, en meget sensuel og erotisk massage, måske lidt a la tantra, dejligt, hele kroppen bliver masseret. - fik tilbudt lidt mere, men havde kun 400 kr. til massagen. Fine nyistandsatte lokaler. Jeg fik efterfølgende vasket det meste olie af.Der var 2 piger I butikken som aldersmæssigt ligger på 30+. Prøv det

Sabijai Thai Massage, Vestre Kirkestræde (genbo til Kat).

Nok den bedste massage jeg har fået i Randers, og som altid havde jeg taget hele tøjet af, men da hun så det, fik jeg besked på at tage underbukserne på igen, da hun kun gav seriøs massage. Hun er ikke ret høj, men hun kan tage fat. Jeg tror ikke at thaimassage fås bedre andre steder. og prisen for en time var 200 kr. - det er billigt og jeg kommer helt sikkert igen. Massagen foregår på en brix og der er ingen mulighed for bad.

Jiramon Vestergade 4:

Blev taget imod af den unge Wan, og hun gjorde klar til massagen, men da hun skulle til at starte, kom der desværre en ny kunde ind I butikken som åbenbart havde en aftale med Wan, øv hun forsvandt ud af butikken, og det var bare ikke I orden - jeg har tidligere fået en rigtig god massage af Wan. Jeg måtte derfor "nøjes" men en lidt ældre model. Massagen var udmærket og jeg betalte 300 kr. Jeg blev tilbudt ekstra men takkede nej. Gentagelse ja, men så vil jeg have aftalen på plads inden massagen begynder.

Iøvrigt tror jeg at der er kommet ny ejer hos Jiramon. Jiramon som tidligere var der, har åbnet 2 klinikker I Holstebro og Ringkøbing (se Thailisten Vest) - er der nogen der ved om hun stadig kommer til Randers ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Påfugl

Du kan anføre din alder i din profil. Den kan derefter ses under dit navn mv tv ud for dine indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...