Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi Alexxa i går.

www.nympho.dk/n7409/2674/hello-all-i-am-new-until-01-6/

Jeg købte en time og har ikke fortrudt et sekund. Hvad skal man sige? Skal man bruge flere timer for at finde de passende adjektiver der bedst beskriver hende? Et ord er nok: vidunderlige.
Eller skal man give karakterer? En tal fra 1 til 10? Så bliver det 11. Først og fremmest: billederne er ægte, også det med close up af ansigtet. Hun fejler slet ikke noget, fra top til tå. Hun er enorm sød, venlig og imødekommende, den tætteste man kan komme på noget som "din nabos datter". Så: være sød ved hende, så får du en tilsvarende behandling. Det hun skriver på profilen om hvad hun afleverer, afleverer hun. Det du ser, finder du. Ingen tattoos. Ingen piercing. Ingen falske silikonebryster. Hun er ægte og autentisk. Stedet er super fin, dejlig badeværelse; relativ diskret, tæt på Islands Brygge. Hurtigt ind, hurtigt ud igen uden for rækkevidde af indiskrete øjne. Tak Alexxa for en vidunderlig time sammen, jeg kikker forbi snart igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 12 timer siden:

Agree 100% she is doing only outcalls until Monday I think she said. I’ll go for round 2 for sure

 NOT TRUE! SHE ONLY RECIVES , ONLY INCALL. READ HER PROFILE! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja... ni som inte träffat henne. Gör det! 

Vi började med en grundlig shower together. 

Sen till sängen för lite action. 

Härliga kyssar med tungan. Åh!!

Jag fick den bästa djupa bj jag någonsin varit med om. Mycket spott och ljud, men hon blev trött och va tvungen att byta ställning efter 20 minuter. Haha...

Allt va bara på topp! 

Full gas i 2 timmar och jag kommer tillbaka om jag lyckas vara i kbh samtidigt som hon är där. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...