Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Jeg må være dig svar skyldig men hun er nu meget sød. Eneste ulempe ved hendes sted som i øvrigt er meget småt, er at der ikke er adgang til et bad men ellers så synes jeg der er fin service 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, for 14 minutter siden:

Hej.

Jeg må være dig svar skyldig men hun er nu meget sød. Eneste ulempe ved hendes sted som i øvrigt er meget småt, er at der ikke er adgang til et bad men ellers så synes jeg der er fin service 

må jeg spørge ud fra dit brugernavn. er hun dominerende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Jeg har fået massage og handjob som afslutning 2 gange, da hun var hos relaxe massage i Brandstrupsgade. 
 

Det er ikke mit indtryk at hun tilbyder andet, men spurgte ikke og det gør jeg aldrig på massagestederne. Jeg er fint tilfreds med et handjob, synes det er frækt og en lækker afslutning på massagen. 
 

Men i og med jeg ikke har spurgt, så kan du måske ikke bruge mit svar til så meget, men begge gange gik jeg derfra med det indtryk, at hun er ganske seriøs og dygtig til massagedelen, så jeg tænker ikke umiddelbart, at hun hverken giver blowjobs eller dyrker sex med kunderne. Det vil virke useriøst i forhold til hendes seriøsitet med massagen, hvorimod et handjob er en naturlig afslutning på massagen for de fleste thaier. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...