Hop til indhold
onkelpoul

Angelina ** Spanish girl ** GFE ** Farsø

Recommended Posts

Jeg var en tur på besøg hos Angelina i dag, efter beklageligvis at have brændt hende af i går aftes. Der var absolut ingen hard feelings over, at jeg havde måtte aflyse sent. Stedet er mere Hvalpsund end Farsø, men fint og diskret. Jeg kan faktisk ikke rigtig genkende pigen fra billederne, men jeg blev i hvert fald mødt af en supersød og pæn ung kvinde, som smilede og snakkede meget fra start til slut. Virkelig behagelig stemning.

Angående billederne, så havde jeg selv bemærket en lidt buttet røv og en lidt sjov form på brysterne, og det er derfor jeg skriver, at jeg ikke kan genkende billederne helt. Angelinas bryster er nogle ret perfekte b-skål, som jeg i hvert fald var ret tosset med. Hendes røv er ikke så fyldig som på billedet, hvilket egentlig også passede mig fint. Lækker krop og supersød pige. Naturlig i akten og ganske initiativrig, hvilket hun nok kunne fornemme var den rigtige vej med mig. Hun taler og skriver godt engelsk. Angelina får varme anbefalinger herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angelina er bare den dejligste smukkeste lille petit unge pige, alle gerne vil være sammen med. Hun er rar og behageligt selskab. Talte meget, så jeg næsten glemte, at vi også skulle igang med den fysiske kontakt. Så kys og nap på  øret. På med dutten. Dejligt blow efterfulgt af, at hun satte sig op på mig, og gav en dejlig ridetur. Så om på ryggen og nu missonær stilling, med hendes ben trukket godt op. Til sidst satte hun sig omvendt på mig. Mine hænder holdt godt fast i hendes hofter. Hun vippede underlivet op og ned og det blev bare så lækkert og fræk en oplevelse  at jeg overgav mig og skød kanonen af. Den halve time var næsten gået. Og jeg roste hende og lovede at besøge hende igen. Næste gang vil jeg booke en time. Så jeg håber at hun vil blive i området Midt/ øst jylland. Vær sød ved hende. Der er hun ved dig. Vh  Calvin K.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...