Hop til indhold

Hana Xtreme Kinky

Featured Replies

Skrevet

Har ikke besøgt hende men annoncens opsætning med billeder minder ret meget om Thai pigen Chilli. Mon ikke stedet er i Åbyhøj tæt på Ringvejen.

Redigeret af Zar

Skrevet

Jeg var det igår. Det var til prisen okay. Hun er ikke super stram i nogen af hendes huller. Men du kan få lov at give den så meget gas som du har lyst til. Lidt for meget tunge i hendes kys efter min smag. Billederne liger, dig blev jeg positivt overrasket over hendes bryster. 

Zar skrev, for 23 timer siden:

Har ikke besøgt hende men annoncens opsætning med billeder minder ret meget om Thai pigen Chilli. Mon ikke stedet er i Åbyhøj tæt på Ringvejen.

Jo det er det. 

Skrevet
Donkey_bomb skrev, den 27.5.2022 at 16:05:

Jeg var det igår. Det var til prisen okay. Hun er ikke super stram i nogen af hendes huller. Men du kan få lov at give den så meget gas som du har lyst til. Lidt for meget tunge i hendes kys efter min smag. Billederne liger, dig blev jeg positivt overrasket over hendes bryster. 

Jo det er det. 

for gå med kondom ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.