Hop til indhold
sørenslem

Sexy&Hot , Blowjob Queen , Århus

Recommended Posts

Ved at hun er anmeldt tidligere, så bare lige en hurtig en, herfra mig. Havde bestilt 30 min., men fordi at jeg var noget forsinket, blev jeg nød til, at nøjes med 15 minuter, hvilket gjorde at det hele blev lidt hektisk. Men ikke desto mindre var det en ganske god omgang. Ingen kys, bare lidt gensidig oral, og ellers noget regulær knepperi med afslutning i gummiet. Hun er sød og imødekommende og nok den mindste kvinde jeg nogensinde har kneppet, sikke en lille fin mås:-)

Så er man til petit piger, er hun et godt bud. Hun bliver i Århus til på mandag og drager derefter til Horsens fik jeg at vide. Pas godt på hende.

https://annoncelight.dk/showad/336380

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
sørenslem skrev, for 19 timer siden:

Ved at hun er anmeldt tidligere, så bare lige en hurtig en, herfra mig. Havde bestilt 30 min., men fordi at jeg var noget forsinket, blev jeg nød til, at nøjes med 15 minuter, hvilket gjorde at det hele blev lidt hektisk. Men ikke desto mindre var det en ganske god omgang. Ingen kys, bare lidt gensidig oral, og ellers noget regulær knepperi med afslutning i gummiet. Hun er sød og imødekommende og nok den mindste kvinde jeg nogensinde har kneppet, sikke en lille fin mås:-)

Så er man til petit piger, er hun et godt bud. Hun bliver i Århus til på mandag og drager derefter til Horsens fik jeg at vide. Pas godt på hende.

https://annoncelight.dk/showad/336380

Kan du komme nærmere ind på, hvor hun ca. holder til (naturligvis uden at afsløre en adresse) og om der er tale om en diskret lokation?

- Modtager hun tunge (ikke græsk) i nr. 2?

Kunne godt være interesseret i en hurtig omgang inden for et par dage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...