Hop til indhold

Recommended Posts

Det er lidt svært at blive klog på de korte sætninger. Kan du uddybe eller endnu bedre fortæl hvad der skete, gerne med nedslag fra bestilling til du ankommer og går igen. 

Jeg er med på at du ikke syntes om jeres møde, men fortæl gerne hvorfor du ikke syntes om det/hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 22 minutter siden:

Det er lidt svært at blive klog på de korte sætninger. Kan du uddybe eller endnu bedre fortæl hvad der skete, gerne med nedslag fra bestilling til du ankommer og går igen. 

Jeg er med på at du ikke syntes om jeres møde, men fortæl gerne hvorfor du ikke syntes om det/hende. 

Jeg synes nu det er ok beskrevet. Ligegyldig sex alt for dyrt (2k i timen) Lyder som en af dem der bare vil have pengene med mindst mulig indsats og ikke mindst lyst. Det læser jeg ud af indlægget og behøver egentligt ikke vide mange flere detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, 1 time siden:

Jeg synes nu det er ok beskrevet. Ligegyldig sex alt for dyrt (2k i timen) Lyder som en af dem der bare vil have pengene med mindst mulig indsats og ikke mindst lyst. Det læser jeg ud af indlægget og behøver egentligt ikke vide mange flere detaljer.

Fint nok du synes det. Men det er bare nogle påstande og siger ikke noget hvorfor TS oplever det sådan. 

Det er ikke nok for mig og håber derfor han uddyber det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...