Hop til indhold
Guest knaldehunden

Binkaew Wellness

Recommended Posts

Guest knaldehunden

Ja så skulle det nye sted i vejle da prøves Binkaew Wellness vardevej 3a vejle.

http://www.binkaewwellness.dk

Fik først en rigtig god omgang massage af en ældre thai på vel 45 år og da jeg så skulle vendes

bankede det på døren og ind kom ten :P smuk slank og ret høj af en thai at være 170cm ca.

ten er 25 år. og taler også lidt dansk men bedst til engelsk, har et par tatoveringer på lænden og ryggen, små bryster og ret medlevende når det skal bolles, hun kysser rigtig godt. hele oplevelsen kostede 1000 kr. ved ikke lige hvad jeg skal mene om konceptet hvor de skifter midt i det hele men man får måske det bedste af begge dele, altså god massage og god sex. så det er vel okey. Men hvad nu hvis man ikke ønskede nogen seksuelt afslutning :shock: men alt i alt en god oplevelse i rene og pæne lokaler, men der var dog ikke tilbud om bad bagefter.

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

:D ja bestemt en god oplevelse og ja jeg ringede først, damen der masserede fortalte at de har haft ret travlt her i starten, så en god ide at ringe først.

Del dette indlæg

Link til indlæg

efter denne anmedelse måtte jeg lige prøve ten og det er ikke sidste gang jeg kommer hos hende, fik både massage og sex med ten så der var ikke noget bytteri der,blev også tilbudt bad da vi var færdige så det fås også der desvære fik jeg ikke kysset med ten men det kommer vel næste gang. alt i alt en dejlig oplevelse der skal gentages :P:P:P:P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

;) Dejligt at høre du kunne bruge anmeldelsen til noget knallert :shock: det var jo også hårdt arbejde herfra.... hehe .... Ja hende Ten er sku en sød pige og hvis hun så også kan give en god massage kommer jeg da også igen..

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har igen haft fornøjelsen af et intimt møde med Ten. I min bog er hun den frækkeste sexoplevelse med en thaipige. MEGET nærværende, al stønneri og indlevelse er naturligt - ellers burde hun blive skuespiller. Jeg startede i sin tid op med massage og HJ, og siden har det kun udviklet sig. Jeg vil ikke komme ind på, hvad vi laver og priser, det må hver enkelt selv finde ud af.

Mens jeg var hos hende i dag - kan ikke huske om det var tungen eller pikken der var dybt begravet i hendes våde skød - kunne jeg høre en kunde komme ind og spurgte efter Ten. Han blev spurgt om han ville have massage først af hende han talte med først og så Ten kom senere og han svarede prompte at han ville have Ten hele vejen.... :lol: Han blev bedt om at komme tilbage en halv time senere. Jeg smilede og fortsatte med mit foretagende og tænkte "hun er sgu populær" og med rette.

Pas godt på hende og vær go' ved hende, hun skal helst holde længe. :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Omend ikke så mange, så har det været ret gode anmeldelser, det nye sted i Vejle har fået, så jeg skulle også prøvede. Ringede lørdag eftermiddag og ville sikre mig, at Ten var på arbejde. Det var hende selv der tog telefonen, hvor hun talte et ret fornuftigt dansk. Aftalte, at jeg dukkede op lidt senere.

Jeg ankom til stedet, som forøvrigt er rigtigt fint og pænt, og blev vist ind i massagerummet. Første plus - en ret bred briks. Klædte mig af og fik en dejlig massage - ikke helt så god, som de bedste thaimassører, men noget af det bedste, hvor der også kan købes ekstraydelser. For mig var det rigtig godt, at den var "anstændig" uden forsøg på frække strejf. Vel - da jeg vendte mig om, kom hun tæt på, og spurgte hurtigt til HJ.

Må være ærlig at sige, at jeg ikke indtil da havde tændt rent fysisk på Ten, og havde overvejet blot at tage i mod et HJ. Valgte dog alligevel - med de gode anmeldelser in mente - at spørge til mere, og fik tilbudt hele pakken til kr. 1.000. Tænkte ok, indtil videre bedre en forventet, så jeg tog chancen. Det var dagens ABSOLUT bedste beslutning :D .

På få minutter ændrede sceancen sig fra en behagelig afslappende stemning til in endog meget intens og erotisk oplevelse. Hun klædte sig af med ryggen til og begyndte at lege med pikken med et frækt glimt i øjet og gav et fantastisk blow job. Hun kunne mærke, at jeg også gerne ville smage, og vi nød hinanden længe i en skøn 69'er, indtil jeg kom i munden på hende.

Bagefter kravlede Ten ind til mig og vi lå og nussede et stykke tid - ingen hastværk. Pikken fik kræfter igen og fik en kort og ridetur, hvor hun sad med rykken til, hvilket gav et fantastisk syn ;) .

Dejlig oplevelse, som jeg skal prøve igen. Samtidig så dejlig, at minderne lever endnu, og jeg stadig får et lille smil på ved tanken.

Mr. Klyt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på besøg ved Ten i går, det var første gang hos hende. Hun var iklædt en multrakort nederdel, som ikke gemte meget af hendes smukke krop. Hun startede med en god rimelig hård massage af ryggen, hvor hun sad overskrævs på min ben. da hun var færdig nok ca. 5-10 min, gik hun om foran, ved mit hoved, så jeg kunne røre hendes lår, da hun mærkede det spurgte hun om vi skulle andet end massere, vi blev enige om en fuld pakke.

Hun fik hurtig smidt den smule tøj hun havde på, på nær trusser og bh, derefter lagde hun sig op på briksen, og vi nød hinanden, med dybe kys og kærtegn jeg gled ned og slikkede hendes mis, den skønneste mis, jeg længde har set, hun var som beskrevet andet sted, helt vild, hendes underliv, kørte op og ned, og jeg tror hun nød det.

Efter lidt tid ville sutte mig og fik sig drejet rundt, og gav bj, hvorefter der kom gummi på og vi tog den i missionærstilling, hun er virkelig et festfyrværkeri. Var der ca. en god halv time for 1000 kr.

Hun har nogle tusser på ryggen.

Kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Omend ikke så mange, så har det været ret gode anmeldelser, det nye sted i Vejle har fået, så jeg skulle også prøvede. Ringede lørdag eftermiddag og ville sikre mig, at Ten var på arbejde. Det var hende selv der tog telefonen, hvor hun talte et ret fornuftigt dansk. Aftalte, at jeg dukkede op lidt senere.

Jeg ankom til stedet, som forøvrigt er rigtigt fint og pænt, og blev vist ind i massagerummet. Første plus - en ret bred briks. Klædte mig af og fik en dejlig massage - ikke helt så god, som de bedste thaimassører, men noget af det bedste, hvor der også kan købes ekstraydelser. For mig var det rigtig godt, at den var "anstændig" uden forsøg på frække strejf. Vel - da jeg vendte mig om, kom hun tæt på, og spurgte hurtigt til HJ.

Må være ærlig at sige, at jeg ikke indtil da havde tændt rent fysisk på Ten, og havde overvejet blot at tage i mod et HJ. Valgte dog alligevel - med de gode anmeldelser in mente - at spørge til mere, og fik tilbudt hele pakken til kr. 1.000. Tænkte ok, indtil videre bedre en forventet, så jeg tog chancen. Det var dagens ABSOLUT bedste beslutning :D .

På få minutter ændrede sceancen sig fra en behagelig afslappende stemning til in endog meget intens og erotisk oplevelse. Hun klædte sig af med ryggen til og begyndte at lege med pikken med et frækt glimt i øjet og gav et fantastisk blow job. Hun kunne mærke, at jeg også gerne ville smage, og vi nød hinanden længe i en skøn 69'er, indtil jeg kom i munden på hende.

Bagefter kravlede Ten ind til mig og vi lå og nussede et stykke tid - ingen hastværk. Pikken fik kræfter igen og fik en kort og ridetur, hvor hun sad med rykken til, hvilket gav et fantastisk syn ;) .

Dejlig oplevelse, som jeg skal prøve igen. Samtidig så dejlig, at minderne lever endnu, og jeg stadig får et lille smil på ved tanken.

Mr. Klyt

Er megafransk uden gummi?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...