Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Når kunden har valgt forkert

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Vi er så mange gp’er. 

Alle forskellige, både personlighed og menukort.

Mit tilbud er GFE!! Med få undtagelser, ved Blowjob og quickies ved jeg godt det er “knep og smut”. Men ved længere aftaler, har jeg da en forventning om kunden faktisk ønsker det jeg annoncerer med. 

Det er bare ikke altid tilfældet, og det bliver mega akavet:

- Når  jeg forsøger at kysse og hovedet drejes væk eller der kun reageres med et tantekys. 

- Når jeg forsøger, at nusse/kæle med kunden, og hændernes bevægelse standses og guides direkte til pikken. Og det ikke er nogen form for berøring, af min krop overhovedet.

- Når jeg ret hurtigt fornemmer i det kolde blik og stive ansigtsudtryk. At der ikke bliver noget gensidig sex, ingen indlevelse fra kunden. At jeg bare kan gå igang med at servicere.

Stemningen bliver så dårlig, servicen bliver derefter, for al min sex lyst bliver bare slukket. Det bliver mekanisk. Og jeg ender i seriøse overvejelser om jeg bare skal sige stop. Men det er kunden der har valgt en forkert Gp og må tage konsekvensen af det. Hvis jeg stopper akten, er det mig det mister indtægten, en dårlig anmeldelse risikerer jeg uanset, om jeg gennemfører så godt jeg nu kan   eller sender kunden hjem. Så kæmpe dilemma indtil videre har jeg afsluttet akten, for ingen har vel lyst til, at blive “smidt på gaden” med stiv pik i bukserne. Og så laver jeg fremadrettet ikke en aftale med pågældende kunde igen.

Det er sket før, men på det sidste mere end vanligt og så meget at det irriterer mig. 

Et opslag her ændrer sjældent det helt vilde. Men da min annoncering ikke kan være mere specifik, er det min eneste mulighed. 

Jeg kan sige det direkte til fremmødte kunder. Men det har jeg dårlige erfaringer med. Og ønsker at mit budskab når dem, som ikke har været her endnu. 

Vi er retur ved den klassiske læs og forstå annoncen. Lad være med at tro, alle tilbyder alt.

Og så er det vel lidt den omvendte udgave, af kundernes oplevelse når de kommer frem til en Gp, som allerede når døren åbnes ikke er som forventet. 

I får ikke stoppet de fake piger, så længe I alligevel bliver og betaler  

Og jeg får ikke stoppet fremmøde, fra uønskede kunder så længe jeg faktisk gennemfører aftalen. De vil også en anden gang besøge en Gp uanset om hendes menu faktisk tilbyder den type sex de ønsker. 

Økonomien i det er bare med omvendt fortegn. I sparer penge ved at gå jeres vej. Hvis jeg skal bevare min integritet og være ærlig og retfærdig, så ville jeg skulle give pengene retur. Og altså miste penge. 

Så plz vælg en Gp, hvor ydelserne matcher, det I ønsker. 

Mvh Sweet 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger netop det du tilbyder og hår kun efter det. Jeg elsker berøring begge veje, og læser grundig i annoncen for at finde det jeg søger.  Så dem det ikke skriver noget specifikt, om det jeg søger springer jeg over.   For hvis jeg spørger ind til det bliver jeg tit bare bedt om at læse annoncen.  Så en tydelig annonce er altid godt for begge parter. 
 

 

i øvrigt dejligt du bringer emnet på banen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Super indspark fra dig og forstår din frustration .

Jeg søger, som du jo allerede godt ved, lige netop det du tilbyder. Kan om nogen bekræfte at du er den du udgiver dig for at være, nemlig en dejlig GFE- oplevelse. Du giver dig selv fuldt ud og jeg ved du bruger meget tid på at forberede en dejlig oplevelse

At så nogen ikke ønsker det , men stadig besøger dig, forstår jeg ikke. Der er da så mange andre at besøge, hvor gp ligger som en sæk kartofler , eller hvor der hverken kysses eller berøres.

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser både annoncen og anmeldelser for at danne mig et samlet overblik. Nogen gange står der ting i annoncen som alligevel ikke rigtig passer til min forestilling om ydelsen og andre gange kan jeg kun læse om ydelserne i anmeldelser.

Jeg forsøger også at bekræfte de ting der er vigtige for mig ved bestilling.

Men helt enig. Det mindste man kan (bør) gøre er at læse og prøve at forstå annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Pophair skrev, for 2 minutter siden:

At så nogen ikke ønsker det , men stadig besøger dig, forstår jeg ikke. Der er da så mange andre at besøge, hvor gp ligger som en sæk kartofler , eller hvor der hverken kysses eller berøres.

Tak. Og jeg forstår det heller ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
SweetMilf6630 skrev, for 24 minutter siden:

Når jeg ret hurtigt fornemmer i det kolde blik og stive ansigtsudtryk. At der ikke bliver noget gensidig sex, ingen indlevelse fra kunden. At jeg bare kan gå igang med at servicere.

 

Jeg forstå dig godt og din situation, men jeg har gennem mange år tit hørt GP’er fortælle mig, at “nu skal du bare læne dig tilbage, slappe af og lad mig servicere dig”. Særligt når vi taler GFE. 
 

Som du skriver, så er vi alle meget forskellige, og jeg tror at mange mænd køber sex netop fordi, at der så ikke er forventning om, at de skal præstere på den måde og være så fokuseret på, at kvinden også skal have orgasme og så videre, men slappe af i det og “bare” nyde selv. 
 

Du har så en anden indgangsvinkel til det og sexen skal være gensidig, og det skal ikke bare være en service fra din side, men faktisk noget til gensidig nydelse og respekt for det. 
 

Jeg kan selv rigtig godt lide, at se en GP nyde sexen og det betyder meget for mig, også fordi sexen bliver bedre, men vil omvendt også være lidt uforstående overfor, at det ikke er mig der primært skal serviceres når nu det trods alt er mig der betaler. Men det kommer jo også an på, hvad man søger den dag og hvad man er til. 

 

Nu har jeg ikke læst din annonce, da du ikke er i mit område, men jeg håber da, at du fremover får besøg af gæster, der vil det sammen med sexen, som dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Søren A skrev, for 11 minutter siden:

Som du skriver, så er vi alle meget forskellige, og jeg tror at mange mænd køber sex netop fordi, at der så ikke er forventning om, at de skal præstere på den måde og være så fokuseret på, at kvinden også skal have orgasme og så videre, men slappe af i det og “bare” nyde selv. 

Forstår hvad du skriver. 

Jeg forstår så ikke de gp’er det laver gfe som ensidig service til manden. For sådan sex jo netop ikke i en kæreste relation. 

Men vil så lige præcisere jeg forventer ikke orgasmer. Jeg forventer egentlig heller ikke berøring af mig. Men jeg forventer at kunne udgøre mit arbejde på den måde jeg nu er go til. Og det indebærer at kunne kæle for, og berøre kunden andre steder end pikken. Ellers bliver 1 time (eller mere bare lang tid). De to ting berøring af mig og det at få lov at røre hænger bare ofte sammen.

Og værst den pinlige tavshed. Ingen indikatorer på om det jeg gør er godt eller skidt. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg forstår så ikke de gp’er det laver gfe som ensidig service til manden. For sådan sex jo netop ikke i en kæreste relation. 

 

Forstår også godt det du skriver og jeg har forståelse for det, men i forhold til hvordan sex foregår i en kærestesituation, er vi vist ude i en noget vi ikke rigtig kan definere sådan rigtigt. 
 

Der er godt nok stor forskel på, hvordan kærestesex er i den virkelige verden, og det der GFE bliver jo brugt i slæng til begge sider uden nogen sådan rigtig ved, hvad det betyder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Søren A skrev, for 5 minutter siden:

GFE bliver jo brugt i slæng til begge sider uden nogen sådan rigtig ved, hvad det betyder. 

Enig. Og derfor kan jeg også kun tale for mig selv. Og så godt du ikke havde læst mim annonce. Men kan sige det er ikke noget, at være i tvivl om. 

Annoncen som sådan simpel, men på hjemmesiden jeg altid henviser til og sender link til. Er der ingen tvivl. 

Så håber blot gamle kunder måske forstår hvorfor de blev blokeret og potentielle nye kunder nu har et ekstra sted at læse og forstå hvad netop jeg tilbyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det mindst lige så vigtigt, at GP'en får en god oplevelse, så jeg vil gerne røre/røres, kysse altså rigtige kys ikke  tante kys. Kyssene, berøringen /pirringen vil jeg absolut ikke undvære og for mig har det ikke været god sex, hvis ikke GP'en har fået orgasme(eller i hvert fald har nydt "samværet".

De gange jeg besøgt GP som ikke kysser eller kun tantekys, har jeg virkelig ku mærke hvor meget kyssene betyder for mig, ja hvor meget de stimulerer min sexlyst

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Og værst den pinlige tavshed. Ingen indikatorer på om det jeg gør er godt eller skidt. 

Og det går begge veje. Jeg nyder at vi er sammen (omend med mig i fokus). At kæle for en død sild (eller stud) er træls og frustrerende :)

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig godt skrevet. 

Har altid oplevet dig som en dejlig pige som også ønsker at man skal røre ved dig, kysse, nusse og hygge. Synes faktisk det fremgår ret præcist i dine annoncer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
AB455 skrev, for 47 minutter siden:

Og det går begge veje. Jeg nyder at vi er sammen (omend med mig i fokus). At kæle for en død sild (eller stud) er træls og frustrerende :)

Det forstår jeg godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Vi er så mange gp’er. 

Alle forskellige, både personlighed og menukort.

Mit tilbud er GFE!! Med få undtagelser, ved Blowjob og quickies ved jeg godt det er “knep og smut”. Men ved længere aftaler, har jeg da en forventning om kunden faktisk ønsker det jeg annoncerer med. 

Det er bare ikke altid tilfældet, og det bliver mega akavet:

- Når  jeg forsøger at kysse og hovedet drejes væk eller der kun reageres med et tantekys. 

- Når jeg forsøger, at nusse/kæle med kunden, og hændernes bevægelse standses og guides direkte til pikken. Og det ikke er nogen form for berøring, af min krop overhovedet.

- Når jeg ret hurtigt fornemmer i det kolde blik og stive ansigtsudtryk. At der ikke bliver noget gensidig sex, ingen indlevelse fra kunden. At jeg bare kan gå igang med at servicere.

Stemningen bliver så dårlig, servicen bliver derefter, for al min sex lyst bliver bare slukket. Det bliver mekanisk. Og jeg ender i seriøse overvejelser om jeg bare skal sige stop. Men det er kunden der har valgt en forkert Gp og må tage konsekvensen af det. Hvis jeg stopper akten, er det mig det mister indtægten, en dårlig anmeldelse risikerer jeg uanset, om jeg gennemfører så godt jeg nu kan   eller sender kunden hjem. Så kæmpe dilemma indtil videre har jeg afsluttet akten, for ingen har vel lyst til, at blive “smidt på gaden” med stiv pik i bukserne. Og så laver jeg fremadrettet ikke en aftale med pågældende kunde igen.

Det er sket før, men på det sidste mere end vanligt og så meget at det irriterer mig. 

Et opslag her ændrer sjældent det helt vilde. Men da min annoncering ikke kan være mere specifik, er det min eneste mulighed. 

Jeg kan sige det direkte til fremmødte kunder. Men det har jeg dårlige erfaringer med. Og ønsker at mit budskab når dem, som ikke har været her endnu. 

Vi er retur ved den klassiske læs og forstå annoncen. Lad være med at tro, alle tilbyder alt.

Og så er det vel lidt den omvendte udgave, af kundernes oplevelse når de kommer frem til en Gp, som allerede når døren åbnes ikke er som forventet. 

I får ikke stoppet de fake piger, så længe I alligevel bliver og betaler  

Og jeg får ikke stoppet fremmøde, fra uønskede kunder så længe jeg faktisk gennemfører aftalen. De vil også en anden gang besøge en Gp uanset om hendes menu faktisk tilbyder den type sex de ønsker. 

Økonomien i det er bare med omvendt fortegn. I sparer penge ved at gå jeres vej. Hvis jeg skal bevare min integritet og være ærlig og retfærdig, så ville jeg skulle give pengene retur. Og altså miste penge. 

Så plz vælg en Gp, hvor ydelserne matcher, det I ønsker. 

Mvh Sweet 

 

Godt, ærligt og nuanceret indlæg, som vi kan lære af. Jeg må sige det direkte. Jeg beundrer mange af jer piger. I er både glædespiger og psykologer og skal kunne omstille jer til mange forskellige typer mænd. Det er imponerende, at I kan - og at I vil.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Jeg beundrer mange af jer piger. I er både glædespiger og psykologer og skal kunne omstille jer til mange forskellige typer mænd. Det er imponerende, at I kan - og at I vil.

Så beundrer du vil også os kunder, som skal omstille os til mange forskellige typer GP’er og være både kunde og ofte psykologer for dem. Det er sgu også imponerende at vi kan og vil, og læg dertil at vi tilmed betaler for det. Det er da imponerende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet
Søren A skrev, for 1 time siden:

Så beundrer du vil også os kunder, som skal omstille os til mange forskellige typer GP’er og være både kunde og ofte psykologer for dem. Det er sgu også imponerende at vi kan og vil, og læg dertil at vi tilmed betaler for det. Det er da imponerende :) 

Han lukker endnu engang l... ud, endnu en slesk kommentar fra denne profil .

Det er engang sludder og vrøvl, man bliver så træt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet

Jeg tænker, kunne det være at de kunder som du beskriver ikke føler den optimale kemi med dig eller tænder på dig ? 

Vi er jo forskellige som mennesker, jeg har også prøvet at købe en pige med kæreste sex, men da vi lå sammen var jeg ikke rigtig tændt på hende alligevel og så vil jeg heller ikke tungekysse, men blot kun sex delen .

Men forstår fuldt ud hvis du bliver ked/frustreret da du jo også er et menneske med følelser.

Måske du skulle måske lære at sige pyt, jeg er god nok, jeg var nok bare ikke hans type alligevel.

Redigeret af I will lick your feet

Del dette indlæg


Link til indlæg
I will lick your feet skrev, for 4 minutter siden:

Han lukker endnu engang l... ud, endnu en slesk kommentar fra denne profil .

Det er engang sludder og vrøvl, man bliver så træt.

 

Slesk? Kan det næppe være. Men god humor derimod. :P

KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
I will lick your feet skrev, for 59 minutter siden:

Jeg tænker, kunne det være at de kunder som du beskriver ikke føler den optimale kemi med dig eller tænder på dig ? 

Det er en mulighed. Men i så fald, et det jo bedst en af os tager beslutningen, at droppe aftalen. 

Men i så fald har de stadig valgt forkert, for mine billeder er ægte og lægger i skjul på jeg er buttet osv. 

Mig bare rolig, mit selvværd fejler intet, ved jeg er ok. Men at sige pyt vil jeg ikke. Det er altid muligt at vende i døren. Hvis jeg ikke lever op til forventningerne, i stedet for at have en træls opførsel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@SweetMilf6630 
Jeg kan SÅ meget sætte mig ind i det du beskriver. Service-sex vs. kæresteoplevelser kan være en udfordring at differentiere mellem sådan rent markedsføringsmæssigt. 
Når sexkøbere henvender sig er det jo ofte med deres "manuskript" og deres idéer in mente. Også selvom vi forsøger at lave en varedeklaration som vi synes er knivskarp. 

Vil det være ok hvis jeg indleder en privat dialog herinde om dette? 
Jeg magter ikke flere hug for brugervenlighed i plenum her på Eroguide før jeg har været på ferie og få ladet batterierne op ;) 

Jeg har været i fuldstændigt samme situation som du for et godt års tid siden, og har fundet et par løsninger. Dem vil jeg gerne dele med dig. Så kan du jo vælge og vrage og gøre det til dit eget. Men hvis du mest bare gerne ville "ventilere" lidt, så er det jo skørt at bruge tid på praktiske løsningsforslag :D 

Kærligst, 
Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal vel også give mit besyv med, selv om jeg ikke har så meget at sige andet end...

Det er ikke altid så simpelt som at man går efter kærestesex vs servicesex. Jeg går ikke efter noget af det; jeg håber bare på en god oplevelse. Jeg tror ikke at jeg er alene om at ikke have nogle særlige præferencer som SKAL opfyldes for at jeg skal blive tilfreds. Jeg vil bare have en dejlig time sammen med nogen som kan gøre mig glad. Og det kan ske på så mange forskellige måder. Jeg kender ikke en gang selv endnu alle måder det kan ske på. Og jeg er alligevel temmelig gammel og erfaren.

Og det er så uhyre svært at sætte fingret på hvorfor det ikke går så godt - de gange det ikke gør det. At bare konstatere at hun ikke ville kysse, hun suttede med kondom og den slags - er at gøre det alt for simpelt. Møder mellem mennesker er ikke simple, og måske er det der hvor fejlen opstår - man tænker at det skal være simpelt. Man er programmeret for at nu skal dit og dat ske på den og den måden. Hun skal lave si og jeg skal lave så....

Jeg har nogle gange besøgt piger som annoncerer med GFE - eller kærestesex. På trods af at jeg sjældent kysser. Det har været noget andet i annoncen som har lokket mig. Sådan kan det jo gerne være.
Jeg kan nemlig ikke kysse nogen som jeg ikke føler noget særligt for, undtaget de gange (ganske få) som magi opstår umiddelbart.

Det er jo ikke for at jeg ikke kan lide kvinden, eller for at hun gør noget forkert som jeg ikke kysser. Vi er bare ikke på kysseetagen - endnu. Min elevator op der går ikke så hurtigt.

Jeg har gennem årene lært mig at tage det som det kommer, og jeg bliver i princippet aldrig skuffet. Noget har jeg med mig fra hvert eneste besøg. Selv om jeg i gamle dage var blevet skuffet og sur, så bliver jeg det ikke mere. Gider det ikke, har hverken tid eller råd med det.

Jeg siger ikke at det hjælper dig Sweetmilf, men måske kan du prøve detsamme: bare tage det som det kommer? Hver gang er ikke den gang som man mindes hele livet - men hver gang er et møde med en andet eksistens. Og hvert møde kan man tage noget med sig fra.

Jeg kan læse din annonce tusinde gange; jeg kan læse og nyde af @Eva Nadine's skriv gang efter gang, jeg kan drømme om @JenniferRomantica og fantasere om @Liv - og alligevel så aner jeg ikke om jeg vil kysse nogen af jer. Første gang, femte gang eller måske aldrig?

Jeg tror ikke jeg er den eneste som har det sådan. For mange af os findes der ikke nogle sikre manualer hverken for kærestesex eller servicesex. Der findes kun kvinder af kød og blod, og man tager mødet med hende som det kommer.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Vil det være ok hvis jeg indleder en privat dialog herinde om dette? 

Ja det må du gerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bananas Jeg forstår dig - i teorien :D 

Det er min akilleshæl - det med kysseriet. Jeg accepterer og respekterer også HANS grænser. Naturligvis. Jeg glemmer det bare hvis jeg ikke bliver mindet om det, fordi jeg glemmer at jeg er bolle-Eva og ikke kysse-bolle-Eva :D 
Det har alle dage været min akilleshæl med kysseriet. Jeg har dog lært at lade være, når det bliver "afbestilt"... men gi'r jeg den gas, så glemmer jeg det altså sommetider under akten. Mest fordi jeg i det hele taget ofte glemmer at jeg overhovedet er Eva og ikke (indsæt tilfældigt borgerligt navn). Og får jeg tvangskysset nogen, så har jeg heldigvis gjort opmærksom på forhånd at jeg fraskriver mig ansvaret, så man må selv huske at flytte trutten hvis den er i farezonen :wub: Jeg er ganske enkelt for ilde til at administrere det. 
En af mine meget "gamle" og faste betalende elskere vil ikke kysse. Eller han vil gerne, men han har besluttet sig for at det er en grænse der ikke skal overskrides. Jeg forstår det og respekterer det fuldt ud... Men... Jeg glemmer det hvis jeg ikke husker mig selv på det hele tiden. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg næsten har kysset ham og bremset mig selv og sagt højt "Nåeh nej... det må vi jo ik" og så vender jeg lige den anden ende til eller lign. for ikke at falde i grøften mere end een gang pr. møde (facepalm). 
Det kan da blive lidt et problem. Men nok i luksus-problem bunken trods alt ;) 

@alle:
Det der for mig er den største forskel på service-sex og kæreste-sex er nu ikke kysseriet. Det er mere det at jeg ikke lader som om noget er et hit, hvis jeg ikke synes det er et hit. Og at vi begge har fokus på den fælles intimsfære og ikke blot hans intimsfære. En delt "osteklokke" og ikke blot mig der er på besøg i hans. Sådan relativt kort defineret.

Måske har jeg ikke fulgt godt nok med i anmeldelser.
Er definitionen af GFE og kærestesex efterhånden blevet til "kysser eller ej"?

Pustekys! (Det må man vel dele ud til alle, eller hvad?) 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Bananas skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har nogle gange besøgt piger som annoncerer med GFE - eller kærestesex. På trods af at jeg sjældent kysser. Det har været noget andet i annoncen som har lokket mig. Sådan kan det jo gerne være.

Det kunne så være en go ide, at oplyse det på forhånd. Når aftalen laves. Så gp’en har mulighed for at vælge til eller fra. 

Men er ikke kun manglende kys. Det er hele attituden. Svært at forklare, men jeg fornemmer det altid ret hurtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden:

Det kunne så være en go ide, at oplyse det på forhånd. Når aftalen laves. Så gp’en har mulighed for at vælge til eller fra. 

 

Du har, helt ret. Men nu er det ikke gået helt galt alligevel de gange så jeg tror jeg er undskyldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...