Hop til indhold
Deneftertænksomme

Egoistisk røvhul eller en usædvanlig situation?

Recommended Posts

Hej alle sammen,

Jeg beklager det er lidt langt, men ellers kan I læse mine spørgsmål i bunden af dette opslag. :-)

Jeg er helt ny i denne verden, og dermed også på dette forum. Men jeg har haft en episode over et par måneder med en glædespige, som jeg har fundet ud af, har påvirket mig utroligt meget. Så jeg bliver simpelthen nødt til at dele den, for at få at vide om det er mig der er helt på månen eller ej. Så det håber jeg, at I kan hjælpe mig med at opklare. Selvom det er lidt langt. :-)

Sagen er den, at jeg sidste år kom ud af et langt forhold. Jeg har siden prøvet lidt tinder af, men jeg har ikke haft “held” eller nok snarere ikke følt mig klar til et nyt forhold. Jeg er i 30erne, og har aldrig prøvet denne verden før, så jeg overvejede i flere måneder om jeg skulle prøve at besøge en pige. Men jeg besluttede til sidst at give det chancen. Dels fordi der ingen følelser er I det, og dels fordi jeg får dækket nogle menneskelige behov.

Jeg brugte rigtig lang tid på at finde den rigtige pige med gode anmeldelser herinde. Da jeg langt om længe fik booket en tid, så var mine forventninger rigtig store.

Inden jeg besøgte hende, så var jeg 100% sikker på, at jeg skulle bruge 1 time hos hende, og så ville jeg aldrig se hende igen. Her er det måske vigtigt at nævne, at jeg besøgte pigen i samme by som jeg bor.  Det er nok også en rookie mistake.

Men jeg blev klogere, fordi pigen jeg besøgte, var sød og pæn, og der var også en god energi/kemi imellem os. Da det var min første gange med en glædespige, så har jeg intet at sammenligne med. Men jeg vil bestemt mene, at det var til et 12-tal. Der var absolut intet at klage over overhovedet.

Det er måske her jeg begår en fejl? Fordi jeg vælger en uge senere at kontakte hende igen, og booker en ny tid. Denne gang går det også rigtig godt. Et 12-tal igen. Hun kan endda huske ting vi snakkede om fra første møde (måske burde alarmklokkerne have ringet her?)

Som I måske kan fornemme, så er det jo egentligt en god sag for mig indtil videre. Jeg får dækket nogle behov, har ingen følelser indblandet i det, og jeg er faktisk helt afklaret med at jeg i en periode af mit liv kan benytte mig af denne verden.

Men der går en uges tid mere, og jeg booker et nyt møde med hende igen. Måske også en fejl, at booke et tredje besøg på så kort tid? Men på den anden side, så var det endnu et 12-tal.

Men så opstår problematikken. Da vi er færdige, så sidder vi og snakker lidt bagefter. Som vi både gjorde første og anden gang. Så intet mærkeligt over det. Men pludselig spørger hun mig, og jeg vil med ud at spise med hende. Her kan jeg lige så godt sige, at jeg får nærmest et blackout, fordi jeg på ingen måde havde set det komme. Så jeg får desværre sagt, at jeg ikke vil gå ud med hende, da hun er glædespige, og jeg er bange for at min familie, venner eller kollegaer ser os sammen (jeg bor i samme by som hun arbejder). Dumt, usympatisk og nedladende sagt af mig, og nok også ignorant. Men jeg mener det faktisk. Selvom jeg er i 30erne, så er jeg “bange” for hvad min omgangskreds tænker om det. Men jeg skulle selvfølgelig have formuleret mig bedre. Men det var heller ikke min plan, at jeg skulle ud at spise med en glædespige. Det var et fysisk behov, og ikke alt muligt andet.

Hun fortæller så, at der ikke var mere i det end et besøg sammen på en restaurant. Jeg tror oprigtigt på, at det er sandt. Men hvor skulle jeg vide det fra? Men hun bliver pissesur over mit svar, og jeg bliver faktisk svinet til, fordi hun mener jeg ser ned på hende og pigerne i branchen. Men det gør jeg på ingen måde, tværtimod. Jeg vil bare ikke gå ud med hende eller for den sags skyld andre i branchen, fordi det er ikke derfor jeg besøger hende.

Men så går der nogle dage, og jeg kan mærke at jeg faktisk er meget påvirket af episoden. Så jeg skrev en besked om jeg kunne komme forbi til en snak, og give en personlig undskyldning. Det sagde hun ja til og accepterede den. Desværre tænker jeg ikke altid med det rigtige hoved, så nogen tid efter booker jeg et ny møde. Endnu et 12-tal.

Et par dage efter har vi så vores sidste møde. Vi aftaler egentlig bare at mødes til en lille snak. Da vi havde en god snak i forbindelse med min føromtalte undskyldning. Og ja, jeg begyndte måske så småt at se hende som en ven, fremfor en glædespige. Men jeg vidste før, under og efter jeg tog beslutningen om, at besøge en glædespige, at der ikke er mere i det end det. Så jeg var helt afklaret på det punkt. Men dette besøger ender fuldstændig galt, fordi hun spørger om jeg vil med hende ud at handle nogle ting ind. Jeg har åbenbart intet lært fra sidst, så får faktisk nærmest ordret sagt det samme som sidst. Så hun bliver virkelig sur, og jeg får at vide jeg skal gå og ikke komme igen, og jeg ligeledes vil blive blokeret. Så det var så det. Det havde jeg det faktisk ok med, fordi jeg som sagt var afklaret med, at hvad der sker i denne verden, forbliver i denne verden.

Men jeg er en meget omsorgsfuld og eftertænksom person. Så episoden har faktisk påvirket mig en del, og kan ikke få ro før jeg lige får andres holdning til det. Da jeg ikke kan snakke med andre om det, så prøver jeg spørge herinde. Så derfor bliver jeg nødt til hører hvad der er normalt i denne verden.

 

Er det normalt, at glædespiger inviterer kunder ud? Også selvom der ikke skal lægges mere i det?

Er der noget galt med mit synspunkt, at jeg ikke vil gå ud med hende? 

Er det normalt at være ''bange' for at blive opdaget af familie, venner, kollegaer osv.?

Jeg har måske egentlig bare brug for at vide, om jeg er et egoistisk røvhul eller det her bare er en usædvanlig situation?

 

Beklager det blev lidt langt, men håber jeg på feedback. Så jeg kan få lidt ro.

Med venlig hilsen

Den eftertænksomme

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Ja, det er normalt

2) Ja, hvis man vil være sammen med dem intimt, vil man også spise med dem

3) Ja, det er de fleste, da købesex er tabubelagt.

4) Der er intet usædvanligt over situationen, men du er heller ikke egoistisk - Du vil bare hvad du vil og hun ville noget andet. End of story…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg også skrev i anden tråd. 
har jeg været ude for det samme. 

det var også hende der tog iniativet  

Jeg valgte at køre med på iden  

Var bestemt bange for om familie venner med mere skulle se os sammen. 
 

nej tror ikke det sker hver dag og så tit. 

synes ikke du er egoistisk men passer bare på dig selv. 
dette har intet med respekt at gøre. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Jeg kan genkende din oplevelse fra en lignende jeg selv har oplevet.
Jeg forsøgte dog i rigtig lang tid at få det til at fungerer i forskellige konstellationer, fordi jeg kunne faktisk godt li at være sammen med pigen privat.
Men uroen nagede mig, og selv da jeg forsøgte at frigøre mig fra pigen, vendte jeg på den ene eller anden måde tilbage (ligesom dig)
Jeg oplevede at pigen ville mig, men jeg var konstant i tvivl om det var min pik, mit hjerte eller min tegnebog hun var forelsket i, og jeg er den dag idag stadig i tvivl.

Jeg fik først ro, da jeg afbrød forholdet på alle niveauer, fik på en kluntet men følsom måde fortalt pigen at jeg ikke vil kontakte hende igen, da jeg ikke kunne få det til at fungere oppe i mit hoved.
Gjorde mit bedste for at spille bolden på egen banehalvdel, og samtidig undskylde med at være jordens største røv, velvidende at det at blive afvist uanset grundlag eller årsag, er ubehageligt for mennesker i al almindelighed.
Jeg lod pigen få det sidste ord, med invitation til at ordet var frit, dog med tydelig tilkendegivelse af at relationen er slut fra min side.

Jeg er i dag kommet videre (efter at ha bearbejdet min sorg over tabet), jeg accepterer at jeg ikke kunne få det til at fungerer, og derfor måtte slutte det.
Jeg mindes tiden som en forelskelse der var dejlig, husker på de gode oplevelser, men at de nu er slut....

Ikke at det kan lade sig gøre at finde en kæreste/sjæleven eller lignede i en GP, det er dog ikke uden komplikationer

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan genkende din oplevelse fra en lignende jeg selv har oplevet.
Jeg forsøgte dog i rigtig lang tid at få det til at fungerer i forskellige konstellationer, fordi jeg kunne faktisk godt li at være sammen med pigen privat.
Men uroen nagede mig, og selv da jeg forsøgte at frigøre mig fra pigen, vendte jeg på den ene eller anden måde tilbage (ligesom dig)
Jeg oplevede at pigen ville mig, men jeg var konstant i tvivl om det var min pik, mit hjerte eller min tegnebog hun var forelsket i, og jeg er den dag idag stadig i tvivl.

Jeg fik først ro, da jeg afbrød forholdet på alle niveauer, fik på en kluntet men følsom måde fortalt pigen at jeg ikke vil kontakte hende igen, da jeg ikke kunne få det til at fungere oppe i mit hoved. Gjorde mit bedste for at spille bolden på egen banehalvdel, og samtidig undskylde med at være jordens største røv, velvidende at det at blive afvist uanset grundlag eller årsag, er ubehageligt for mennesker i al almindelighed. Jeg lod pigen få det sidste ord, med invitation til at ordet var frit, dog med tydelig tilkendegivelse af at relationen er slut fra min side.
Jeg er i dag kommet videre (efter at ha bearbejdet min sorg over tabet), jeg accepterer at jeg ikke kunne få det til at fungerer, og derfor måtte slutte det.
Jeg mindes tiden som en forelskelse der var dejlig, husker på de gode oplevelser, men at de nu er slut....

Ikke at det kan lade sig gøre at finde en kæreste/sjæleven eller lignede i en GP, det er dog ikke uden komplikationer

Så rigtigt skrevet. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er på ingen måde et egoistisk røvhul. Du har måske formuleret dig lidt kluntet, og jeg kan sagtens forstå, at hun har følt, at det var nedladende.

Men din bekymring er jo reel nok, og at hun overhovedet spørger, om du har lyst til at ses privat indikerer jo, at hun synes om dig. Det følger, at du nok ikke er et røvhul. Det er jeg heller ikke, men det har da ikke forhindret mig i at fremstå som et sådan i en masse situationer.

Jeg er aldrig blevet spurgt af en GP, om jeg havde lyst til at ses privat, og jeg ved slet ikke, hvordan jeg ville svare, hvis jeg blev. Og jeg er endda i et forhold, hvilket burde gøre beslutningen rimelig nem. Snakker vi fornuft, ville det jo være verdens dummeste beslutning - at sætte mit forhold på spil på den måde. Men samtidig er der jo det ved det, at det, jeg først og fremmest søger i denne verden, er spænding. Og det ville et privat møde med en GP jo i den grad indeholde.

Det er helt klart med henblik på at have sex med lækre, fremmede piger, at vi besøger dem. Men nogen gange møder man bare nogen, der gør dig nysgerrig på meget mere end bare det. Og selvom du ikke var interesseret i at mødes med denne pige, skal du nok komme til at stå i et lignende dilemma igen. Jeg tror dog, at du gør klogt i at lade det blive ved dine 4-5 besøg hos hende - lyder ikke som om, det vil føre til noget godt, da det synes, at I hele tiden går lidt skævt af hinanden med hensyn til hensigter og forventninger.

Og velkommen til i øvrigt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også blevet spurgt om jeg havde lyst at se hende igen. Først kom jeg i hende og så bagefter fik jeg et bj. Stort set lige efter at have sprøjtet hende i munden spurgte hun om det var godt og om jeg ville tage hende med ud på date? Jeg sagde ja men fulgte aldrigt op på det fordi jeg var i et forhold. Hun har aldrig ringet og jeg ved slet ikke om hun stadig er i Danmark.

Set i bakspejlet skulle jeg have sagt nej for det var jo mit rigtiges svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Du har da været ærlig over for dig selv og hende og gjort alt som du synes det skulle gøres...Jeg er aldrig blevet inviteret ud af en glædespige, men et par stykker har lagt "følere" efter en middagsinvitation, som jeg har snakket udenom (og fortrudt i...begge gange)...

Jeg har været med på både indkøbsture og selv inviteret en gp på flere middage, og elsket det hvergang.....:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deneftertænksomme skrev, 1 time siden:

Jeg har måske egentlig bare brug for at vide, om jeg er et egoistisk røvhul eller det her bare er en usædvanlig situation?

Hverken eller. I har bare forskellige ønsker til eventuelt samvær udenfor sengen. Dog er jeg enig med dig selv og andre i, at du godt overfor pigen kunne have udtrykt dig mere elegant, så hun ikke tolkede afvisningen som en nedladende holdning til hende og til gp’er generelt.

Mange gode svar i tråden, i øvrigt.

I forhold til hendes forslag om at spise sammen, så tænk på at mange piger enten arbejder alene eller sammen med en veninde. Middag med en sød kunde kan derfor være et behageligt afbræk i hendes måske ellers ensformige dage i Danmark. Så det skal nok ikke ses som første skridt på vejen mod et nyt forhold. Ikke nødvendigvis, i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deneftertænksomme skrev, 1 time siden:

Hej alle sammen,

Jeg beklager det er lidt langt, men ellers kan I læse mine spørgsmål i bunden af dette opslag. :-)

Jeg er helt ny i denne verden, og dermed også på dette forum. Men jeg har haft en episode over et par måneder med en glædespige, som jeg har fundet ud af, har påvirket mig utroligt meget. Så jeg bliver simpelthen nødt til at dele den, for at få at vide om det er mig der er helt på månen eller ej. Så det håber jeg, at I kan hjælpe mig med at opklare. Selvom det er lidt langt. :-)

Sagen er den, at jeg sidste år kom ud af et langt forhold. Jeg har siden prøvet lidt tinder af, men jeg har ikke haft “held” eller nok snarere ikke følt mig klar til et nyt forhold. Jeg er i 30erne, og har aldrig prøvet denne verden før, så jeg overvejede i flere måneder om jeg skulle prøve at besøge en pige. Men jeg besluttede til sidst at give det chancen. Dels fordi der ingen følelser er I det, og dels fordi jeg får dækket nogle menneskelige behov.

Jeg brugte rigtig lang tid på at finde den rigtige pige med gode anmeldelser herinde. Da jeg langt om længe fik booket en tid, så var mine forventninger rigtig store.

Inden jeg besøgte hende, så var jeg 100% sikker på, at jeg skulle bruge 1 time hos hende, og så ville jeg aldrig se hende igen. Her er det måske vigtigt at nævne, at jeg besøgte pigen i samme by som jeg bor.  Det er nok også en rookie mistake.

Men jeg blev klogere, fordi pigen jeg besøgte, var sød og pæn, og der var også en god energi/kemi imellem os. Da det var min første gange med en glædespige, så har jeg intet at sammenligne med. Men jeg vil bestemt mene, at det var til et 12-tal. Der var absolut intet at klage over overhovedet.

Det er måske her jeg begår en fejl? Fordi jeg vælger en uge senere at kontakte hende igen, og booker en ny tid. Denne gang går det også rigtig godt. Et 12-tal igen. Hun kan endda huske ting vi snakkede om fra første møde (måske burde alarmklokkerne have ringet her?)

Som I måske kan fornemme, så er det jo egentligt en god sag for mig indtil videre. Jeg får dækket nogle behov, har ingen følelser indblandet i det, og jeg er faktisk helt afklaret med at jeg i en periode af mit liv kan benytte mig af denne verden.

Men der går en uges tid mere, og jeg booker et nyt møde med hende igen. Måske også en fejl, at booke et tredje besøg på så kort tid? Men på den anden side, så var det endnu et 12-tal.

Men så opstår problematikken. Da vi er færdige, så sidder vi og snakker lidt bagefter. Som vi både gjorde første og anden gang. Så intet mærkeligt over det. Men pludselig spørger hun mig, og jeg vil med ud at spise med hende. Her kan jeg lige så godt sige, at jeg får nærmest et blackout, fordi jeg på ingen måde havde set det komme. Så jeg får desværre sagt, at jeg ikke vil gå ud med hende, da hun er glædespige, og jeg er bange for at min familie, venner eller kollegaer ser os sammen (jeg bor i samme by som hun arbejder). Dumt, usympatisk og nedladende sagt af mig, og nok også ignorant. Men jeg mener det faktisk. Selvom jeg er i 30erne, så er jeg “bange” for hvad min omgangskreds tænker om det. Men jeg skulle selvfølgelig have formuleret mig bedre. Men det var heller ikke min plan, at jeg skulle ud at spise med en glædespige. Det var et fysisk behov, og ikke alt muligt andet.

Hun fortæller så, at der ikke var mere i det end et besøg sammen på en restaurant. Jeg tror oprigtigt på, at det er sandt. Men hvor skulle jeg vide det fra? Men hun bliver pissesur over mit svar, og jeg bliver faktisk svinet til, fordi hun mener jeg ser ned på hende og pigerne i branchen. Men det gør jeg på ingen måde, tværtimod. Jeg vil bare ikke gå ud med hende eller for den sags skyld andre i branchen, fordi det er ikke derfor jeg besøger hende.

Men så går der nogle dage, og jeg kan mærke at jeg faktisk er meget påvirket af episoden. Så jeg skrev en besked om jeg kunne komme forbi til en snak, og give en personlig undskyldning. Det sagde hun ja til og accepterede den. Desværre tænker jeg ikke altid med det rigtige hoved, så nogen tid efter booker jeg et ny møde. Endnu et 12-tal.

Et par dage efter har vi så vores sidste møde. Vi aftaler egentlig bare at mødes til en lille snak. Da vi havde en god snak i forbindelse med min føromtalte undskyldning. Og ja, jeg begyndte måske så småt at se hende som en ven, fremfor en glædespige. Men jeg vidste før, under og efter jeg tog beslutningen om, at besøge en glædespige, at der ikke er mere i det end det. Så jeg var helt afklaret på det punkt. Men dette besøger ender fuldstændig galt, fordi hun spørger om jeg vil med hende ud at handle nogle ting ind. Jeg har åbenbart intet lært fra sidst, så får faktisk nærmest ordret sagt det samme som sidst. Så hun bliver virkelig sur, og jeg får at vide jeg skal gå og ikke komme igen, og jeg ligeledes vil blive blokeret. Så det var så det. Det havde jeg det faktisk ok med, fordi jeg som sagt var afklaret med, at hvad der sker i denne verden, forbliver i denne verden.

Men jeg er en meget omsorgsfuld og eftertænksom person. Så episoden har faktisk påvirket mig en del, og kan ikke få ro før jeg lige får andres holdning til det. Da jeg ikke kan snakke med andre om det, så prøver jeg spørge herinde. Så derfor bliver jeg nødt til hører hvad der er normalt i denne verden.

 

Er det normalt, at glædespiger inviterer kunder ud? Også selvom der ikke skal lægges mere i det?

Er der noget galt med mit synspunkt, at jeg ikke vil gå ud med hende? 

Er det normalt at være ''bange' for at blive opdaget af familie, venner, kollegaer osv.?

Jeg har måske egentlig bare brug for at vide, om jeg er et egoistisk røvhul eller det her bare er en usædvanlig situation?

 

Beklager det blev lidt langt, men håber jeg på feedback. Så jeg kan få lidt ro.

Med venlig hilsen

Den eftertænksomme

Hej

 

nej det er ikke normalt - så besøg endelig andre 

der er bestemt ikke noget galt i dit synspunkt - det er derfor vi mænd går til gp - ingen følelser, kun god sex, man kommer ikke i klemme med noget, det er aftalt, og der er betalt, du kan møde hende på gaden næste dag, med en anden kvinde, og hun bliver ikke fornærmet - vi mænd, skal så heller ikke forvente mere..

jeg er ikke bange, for at blive opdaget - jeg kender mange kvinder, jeg går ud med, jeg ved ikke hvad de laver - måske nogle af dem også er gp - I don`t care

du er helt normal - men ok, du burde have fundet en anden undskyldning - men flot du ville undskylde…

jeg vil sige, du skal overveje denne verden, for mig virker det som du bliver alt for inddraget med dine følelser - måske det giver dig flere problemer end god sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deneftertænksomme skrev, for 1 time siden:

Er det normalt at være ''bange' for at blive opdaget af familie, venner, kollegaer osv.?

Ja, det er meget normalt, men jeg ville sgu synes det var sejt at blive opdaget, mens jeg var ude at spise sammen med byens flotteste glædespige, men dem som ved noget, må jo selv have været der og være pissemisundelige! - og mon ikke I kunne have rundet aftenen af med en eller flere omgange gratis lagengymnastik ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Deneftertænksomme skrev, for 2 timer siden:

Jeg har måske egentlig bare brug for at vide, om jeg er et egoistisk røvhul eller det her bare er en usædvanlig situation?

Uden at læse de andre svar, ville jeg ha sagt “usædvanlig” situation. 

Men kan se at de åbenbart sker af og til. 

Uanset, er du ikke er egoistisk røvhul. 

Hun skulle ha været meget tydelig i hvad hun ønskede/ikke ønskede af en evt middag. Og stadig være forberedt på et nej.

Lyder som om hun savner selskab, og det kan hun ikke forvente af få at sine kunder. Det må hun finde andre steder.

Jeg oplever selv, at blive spurgt og mine svar er også uden omsvøb. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes - uden at vide det - at det lyder som om hun er lidt ensom og keder sig og gerne vil opleve lidt andet end sex og at vente på sex. Hun vil gerne have lidt andet stimuli og vælger at spørge dig som hun føler hun har en god kemi med om du vil være med til at dække hendes behov for at " komme lidt ud"  hun har måske set dig som en potentiel ven. 

Jeg kender til en udenlandsk gp der bor alene i et hus på landet. Når der ikke er sexkunder, keder hun sig frygteligt. Så hvis " din" gp er i samme situation, kan jeg egentlig godt forstå hende. 

Så til dine spørgsmål :

- ja og nej. Det er vel normalt hvis man er ensom og trænger til selskab at spørge en kunde man har kemi med - om han vil " være ens ven" 

- nej, der er i og for sig intet galt med dit synspunkt. Man har det menneskesyn man nu har 

- det kommer vel an på hvor meget der er på spil for en '  er man eks gift er der jo meget på spil og det er forståeligt man ikke vil sætte sit ægteskab på spil ved at ses med en GP.  Og befinder man sig iblandt et fordomsfuldt og dømmende miljø, venner og familie der vil udstøde en hvis de ser man er sammen med en GP, ja så er det vel forståeligt at afslå dette tilbud fra GP side.  Jeg synes i det hele taget det er sundt at stille sig selv det spørgsmål " hvad er det egentlig der er på spil her" 

- jeg synes bestemt ikke du er et egoistisk røvhul. Jeg er måske bare mere tilbøjelig til at mene, at du er et offer for samfundets dom og syn på GP. 

Når det er sagt så er det jo vigtigt at følge sit hjerte. Og man skal ikke sige ja til noget man inderst ikke har lyst til.  Du er i din gode ret til at ville holde relationen indenfor de rammer der er sat uden at føle dig forpligtet til mere 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det normalt at det sker? Nej. Det er ikke normalt, men det sker. Nogen gange møder man en pige, hvor alt bare godt. Man får lyst til meget mere end knalde. Sådan kan det også  gå den anden vej, men det er sjældent for alle passer på sig selv. Jeg har været der, men de gange kan tælles på en hånd.  Måske man oplever mere af den slags, hvis man er hamrende attraktiv og lækker, men jeg er bare temmelig normal^_^

Nogle gange bliver man bare hængende ud over tid fordi at pigen hygger sig og lægger op til at sludre, selv om aftalen er gået over tid. Personligt er det turn of for mig, når pigen indleder med at finjustere et æggeur:rolleyes:, men jeg forsøger altid at respektere en aftale. Derfor kan det være lidt forvirrende, når pigen selv bare lader tiden gå og gå ud over aftalen.  Jeg tror, at DEN LILLE FRØKEN har ret i, at det kan handle om kedsomhed, og kedsomheden venter igen på pigen, når man går. 

Du spørger, om du er et egoistisk røvhul. Det tror jeg ikke. Så ville du slet ikke have bekymret dig mere om det. Dit spørgsmål her tyder mere på, at du er det stik modsatte. Du bekymrer dig om hende. Jeg tror, at du er en go fyr, men du kom nok til at udtrykke dig lidt kluntet. Du kunne lide hende. Fortæl hende det og så fortæl, at det andet var umuligt for dig. Så kommer i begge videre med smil og uden at slå noget i stykker mellem jer eller hos den anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da egoistisk at gå til gp -men det betaler du også for... Alle de der forklaringer -og eftertænksomhed -hvad kan du bruge dem til. Du havde på forhånd taget en beslutning -den står du ved og behøver ikke undskylde for nogen. 

Jo mere du forklare er det også at stå til regnskab for. Det virker jo til du selv er i tvivl om hvad du egentlig vil og føler... -havde det ikke lige været fordi nogen kunne se dig med hende -og du så stadigvæk sikker på du ikke ville havde spist med hende...

Hun er jo et menneske selv om hun også er gp -hvis du synes du skylder hende noget -så bare ævl løs -klar hun føler sig nedværdige med det du får sagt! Det virker nu også som om du ser lidt ned på branchen... (måske gammel vane) 

Du kan jo gøre hvad du vil -men behandle andre som du selv gerne vil behandles...

Hvis du ikke er klar til noget med en dame, men gerne vil have den fedtet af -hvorfor så ikke bare stå ved det -og sig det som det er... Det kan hun da meget bedre forstå.

Moral er godt dobbeltmoral er endnu bedre;-) Man skal ikke tænke så meget, og tag det så tungt...  -det er kunsten;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Nu er jeg en gammel rotte i faget at gå til glædespiger. Vel ca 53 års turen rundt :-)

Det er vist kun sket en eller 2 gange at jeg er blevet spurgt om jeg vil gå ud at spise med en gp, og ja selvfølgelig gjorde jeg det og betalte.

Nej der er ikke noget galt med dit synspunkt at du ikke vil gå ud med hende, Men pak det dog for f..... ind med en elegant retræte og lad være med at trampe rundt i hendes fag. Det er da at nedværdige hende.

Som andre har skrevet så har de sikkert også været kunde hos hende hvis de ved hvad hun laver. Det er ligesom i swingerklubberne hvad nu hvis jeg møder naboen ? Ja I er der vel for det samme og hvad der sker i klubberne bliver i klubberne. Ligeså i 'bordellet' Andre du møder kan du da bare præsentere hende som en ny veninde du er på date med.

Nej du er ikke et egoistisk røvhul fordi du ikke vil ud at spise med hende. IRL er der da også situationer du ikke vil gå ud med en kvinde ikke ? Hvordan håndterer du det ? Tjae forhåbentlig mere elegant og følsomt end her.

Og så lige en advarsel: En GP og jeg forelskede os i hinanden for 46 år siden. Det har kostet mig alt hvad jeg dengang ejede og havde og alt hvad jeg siden har tjent. Vi er stadig gift, hun meget syg, men jeg elsker hende stadig overalt på jord, hendes smil får mig til at smelte.

Ikke desto mindre har jeg dyrket glædespiger, jeg er ikke en one woman man og tidligere var hun heller ikke en one man woman. Swingeklubberne er da også blevet beøgt.

Få nu stivet selvtilliden af så du kan nyde enhver kvinde der krydser din vej og besøg GP'er alt det du vil uden hæmninger, der er nogle derude der er himmelske elskerinder , hvor jeres kemi passer og så til helvede med fordomme og hæmninger, go for it alt det du lyster liver er for kort til andet.

PS jeg benyttede gp er i stedet for at være utro og med nogen af de dejligste var det alligevel som at være kærester. Se andet indlæg fra en gp om dette emne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad jeg har at skrive om dette er sådan set allerede skrevet her i tråden af andre brugere i en eller anden formulering tæt på hvad jeg tænker, men det kan være en hjælp at folk synger i kor, så jeg synger sådan set bare med på omkvædet her :wub:

Den enkelte relation og situation er unik, og det er ikke nødvendigvis en ensrettet gade. 
Du har ret til at føle, tænke, agere og reagere som du gør. Det samme har hun. Det matcher ikke, og nu hvor "katten er ude af sækken" kan det ikke trækkes tilbage og blive hvad det var uden det formentlig bliver akavet, og I kan ej heller føre relationen et skridt videre, også fordi det bliver akavet. Den nye forventningsafstemning er endt med et mis-match. Så må man videre hver for sig. 

Jeg vil også tillade mig at citere @Growler som selv har været Danmarksmester i at male udenfor stregerne ;) 
"Man betaler ikke kvinden for ydelsen, man betaler for at gå". 
 


Resten af hans indlæg er jeg ikke ubetinget enig i - men replikken er god og rammer spot on i lige dit tilfælde @Deneftertænksomme 
Det kan være at sexarbejderen du har besøgt ikke helt har været i stand til at huske sig selv på det, fordi hun har syntes du var særligt dejlig.
Det er sjældent sjovt at blive afvist, men sommetider kan vi som glædespiger bare ikke helt lade være med at tage initiativet først, selvom der er fare for at det ender akavet.
Mit råd til at komme videre er:
Tag det som et kompliment, og skynd dig ud at knalde med nogle andre og vær forberedt på at det ikke nødvendigvis er 12-taller hver gang. Ryst det af dig og tilgiv dig selv hvis du mener du har handlet ilde.
Det synes jeg bestemt ikke at du har. Men det tæller ikke en disse hvad jeg eller nogen som helst andre synes i sidste ende, selvom jeg sagtens forstår at det kan være en hjælp med lidt hep og rygklapperi lige netop herinde ;) 

Kærligst, 
Eva <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deneftertænksomme skrev, for 10 timer siden:

Er det normalt, at glædespiger inviterer kunder ud? Også selvom der ikke skal lægges mere i det?

Er der noget galt med mit synspunkt, at jeg ikke vil gå ud med hende? 

Er det normalt at være ''bange' for at blive opdaget af familie, venner, kollegaer osv.?

Jeg har måske egentlig bare brug for at vide, om jeg er et egoistisk røvhul eller det her bare er en usædvanlig situation?

 

Beklager det blev lidt langt, men håber jeg på feedback. Så jeg kan få lidt ro.

Jeg har ikke oplevet at blive inviteret ud af en GP  om det er normalt eller ej vil jeg ille dømme om, hvert møde mellem kunden og GP er unikt og kan medføre en masse godt for begge parter. 
 

Der er meget hykleri I at købe sex og ikke stå ved at kende til hende, det er ok at sige nej tak til en imvitation, men ikke bruge argumentet du er GP.

Mange er bange for omgivelsernes reaktion for man(d) er sammen med, kæreste, det er en GP og det vil jeg personligt være ligeglad med, Erik Damgaard og Anni Fønsby udlevet fint pretty woman og er kommet godt videre siden hver for sig og har et barn sammen. 
 

Om du er egoistisk eller et røvhul eller en kombi af begge dele ved jeg ikke. Men du har opført dig klodset - lev med det kom videre og husk kan man knalde en kvinde for penge skal man også behandle hende med respekt bagefter, og afvisning skal gøres ordentligt repeltfuldt og pænt. 
 

Selv har jeg fortalt at jeg er lykkeligt gift. 
At jeg kom for sex.

At jeg ikke var klar til forhold eller blot gå ud - alt han ville var at knalde. 
 

Held og lykke fremover. 
 

Bødlen

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen,

Først og fremmest tusind tak for jeres i feedback og tanker. Jeg havde ikke turde håbe på så mange svar. Jeg håber flere vil komme med nogle svar. Men jeg vil egentlig gerne svare jer alle sammen, men tager nok for lang tid. Så kommer lige med et samlet svar.:)

Jeg kan med al tydelighed se, at det faktisk ikke er så usædvanlig en situation som jeg troede. Jeg er som skrevet står, helt ny i branchen, og hun er den eneste glædespige jeg har været sammen med. (Ved ikke om det er relevant, men det fortalte jeg hende også ved første møde). Så jeg kan ikke sammenligne mine oplevelser, som I andre kan. Men jeg har jo på visse områder været naiv og ignorant når det kommer til det, at besøge en glædespige. Da jeg havde en forestilling om, at man som kunde betalte for en serviceydelse, og når den var udført, så var det slut.

Så derfor blev jeg også meget overrasket over, at der egentlig var tid til at snakke, efter tiden var gået. Og et kæmpe chok da jeg så blev inviteret ud. Men når jeg så læser jeres input, og reflektere over situationen. Så kan jeg se det bedre fra hendes perspektiv. Hun kommer alene herop fra et andet land, og har ingen fysisk kontakt med andre end liderlige mænd hver eneste dag.  Da jeg var “ny”, så så hun måske nogle muligheder som der ikke var ved de erfarne kunder. Så måske var hun bare ensom, og savnede selskab i form af en tur i byen, eller også ville hun faktisk meget mere end det. Det finder vi aldrig ud af.


Vi er alle enige om, at jeg har formuleret mig virkelig dårlig. Ja, jeg havde sgu egentligt nok fortjent en lussing for måden jeg fik mig formuleret på. At jeg så formår at formulere mig virkelig kluntet af to omgange, ja det siger måske bare noget om mig. Men så stærkt er mit engelsk desværre ikke, selvom det på ingen måde skal være en undskyldning. 

Men det giver mig trods alt lidt mere ro, at jeg kan fornemme på jer, at jeg med undtagelse af min meget kluntet formulering af to omgange har gjort det nogenlunde “rigtige”. Og måske ikke været det egoistisk røvhul, som jeg egentligt har følt jeg har været over for hende.

Der er heller ingen tvivl om jeg har været bange for at blive opdaget, og det skyldes nok det er tabubelagt. Som en af jer nævnte, så er det med hvad der er på spil nok en rigtig vigtig parameter. Her er jeg jo fuldstændig fri. Jeg er single (og har ingen børn jeg skal tage hensyn til). Så jeg havde sgu nok overlevet hvis min gamle mor, min chef eller bedste venner havde opdaget det. Men det tager jeg med, at hvis jeg skulle være så heldig at blive inviteret ud af en anden glædespige en skønne dag. Ja, så siger jeg sgu ja.:)

Til evt. interesserede så har der ingen kontakt været med hende siden, og det kommer der heller ikke. Det er nok også bedst sådan. Men jeg kan jo heldigvis læse på dette forum, at der er tusindvis af muligheder i dette land. Så må jeg bare håbe, at jeg har lært af fortiden, når det kommer til min formulering.

 

Med venlig hilsen

Den eftertænksomme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Efterrænksom

Jeg vil indlede med at sige, at jeg i store træk (det allermeste) enige med "koret".

Men der er nogle "hak i pladen", og det er det der nok går galt for mange af os drenge, i dagens kommunikation. Vi er opdraget til, at det er os der er "jægeren", det er os der skal varme "frikadellen" op med komplimenter, lokkesætninger....vi dykker lige i dybet..."Sig mig, har du det sådan, at du føler dig som en bog i en reol, der aldrig bliver læst"..."Sikken nogle øjne, din kæreste, får da aldrig set fjernsyn"..."Du er en heldig kvinde, du får jo morgenmad på sengen hverdag"...

Når så Ragnhild, har siddet og tygget lidt på de sætninger, og har rodet lidt rundt i hukommelsen og ikke kan erindre, at kæresten har skoddet fodboldkampen i TV, ej heller har bragt et glas kærnemælk, to stykker franskbrød med Samsøost mellemlagret; og en vitaminpille ind til sengen, så er hun jo i sin egenforståelse, "bogen der aldrig bliver læst".

Det er så der, at invitationen til lidt godt til ganen, som du betaler "der skal jo dulles op osv".

Efter dette, "når stegen er mør", er det, at du ud af det blå foreslår det, med at komme hjem og se "frimærkesamlingen".

Her er et lille mellemspil, jeg har en god ide om hvad Eva Nadine og sikkert Karoline rynker på næsen af i mit citerede skriv, og det er helt i orden med mig, for de kan meget vel være undtagelsen, der og så videre.

Hr. Eftertænksom

Du lever nu i en verden, hvor det ovennævnte (inden mellemspillet) ikke fungerer mere. Det er helt slut. Vilkårene er blevet helt lige. Fire piger i en bil, en fredag aften siger i bestillingsrækken til McDonalds, når ordremodtageren siger: "velkommen hvad kan jeg hjælpe med ?"og tøserne siger: "Vi er fulde, har du en stor pik ?", og så skal vi have 2 Chilecheese og bla.bla. Så kan staklen i kassen, sidde og vente på, at tøserne griner af ham, når de skal betale.

Det gør de, og løfter op i gevandterne. Den unge mand med briller og bumser der skal modtage penge, har det ikke godt, men det må han hjem gå hjem med, og det kan han ikke fortælle til nogen.

Hr. Eftertænksom

Det er ikke nogen god ide at knalde inden forspillet (indledningen i mit skriv), det er lidt som at starte med "ris a'la manden" juleaften, og så flæskebassen og "de brune" derefter.

Men når det er sagt, er det også sjovt, at gå i byen med en "hotbabe" der kan lave en papirflyver ud af en 500 kroner seddel, ramme bartenderen på tuden, og sige: "Jeg vil gerne bestille"

Gnæk

Ham der Growlersen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er vel ikke et egoistisk røvhul som sådan..... det vises jo af at det rent faktisk berørte dig, og at du booker en tid til en undskyldning. Hatten af for det. Det er fint.

MEEEN, jeg kan faktisk godt forstå pigen bliver knotten. Du undskylder og hun accepterer undskyldningen. Derefter viser du stort set lige med det samme at du ikke mente undskyldningen. Du kan jo sådan set godt forklare det. Og hun kan vælge at acceptere din forklaring eller ej. Men undskyldningen er jo ikke ment fra hjertet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...