Hop til indhold
1-2-3_testing

Cherry Thai, prof. massør fra Thailand (Fåborgvej)

Recommended Posts

Hey

Håber det er OK at starte en ny tråd (og ikke fortsætte på den kørende Fåborgvej tråd).

Det er jo ret forskelligt hvad vi søger, når vi går "i byen". Når jeg besøger thai massage steder, så er selve massagen suverænt det vigtigste. Om der så er sidegevinst kommer an på tiden (læs økonomien :-) ). Det har på det seneste været lidt svært at finde et sted, hvor jeg "bare" har kunne få massage. Rigtig mange skriver "massage only i not do".

Jeg faldt så over hende her;

https://annoncelight.dk/showad/343273

 

Stedet er nok ikke ukendt. Ud forbi zoo mod Dalum og Sanderum. Har været der før. Kan godt li stedet. God parkering på vejene rundt om og rent og pænt. En ting slog mig denne gang. Der er eddermame Thailand temperatur i kælderen. Og det er fedt. Der er ikke noget værre end at få massage i et halvkoldt lokale.

Modtaget i døren af Cherry. Meget smilende og med glimt i øjnene. Ind på værelset. Aftalte 1 times massage til en start. Det slog mig at der i dette lokale ikke var en massagebriks. Min erfaring siger mig at massage på en seng, tit bare er en gang olie nusseri. Tilsyneladende var der optaget i rum med briks. Så take or leave it. Tog chancen. ... Cherry modbeviste min teori om dårlig massage på en seng. Den var helt perfekt til mig. Tilpas dybdegående uden at jeg skreg (ret mange gange :-) ) . Hun kaldte det sportsmassage. Jeg vil kalde det medium. Godt rundt på hele kroppen. Virkelig en af de bedste massager jeg har fået her i byen. Det fortjente "mere" ;-);-) . Og der har jeg heller ingen klager. Er vild med øjenkontakt ;-) 

Cherry er sød. Snakker ikke så meget (hvem gider også snakke under en massage). Billederne er helt sikkert af hende. Hun er ikke teenager. Vil skyde til ca. 40. Hun sagde hun bliver her nogle uger endnu. 

Hvis du ligger vægt på god massage og foretrækker en moden, erfaren massør der stadig er lidt lækker, så er hun et besøg værd! Jeg kommer ihvertfald gerne igen :-) 

 
  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...