Hop til indhold

Recommended Posts

Mr. Boost skrev, den 25.5.2022 at 08:51:

Hey Brothers..

Er der bare en af jer som nogensinde er stødt ind i Molly fra Kbh som ka fortælle noget om antal børn hun har født gennem den sprække? :rolleyes:

Hvorfor skriver du ikke direkte til hende og spørg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal, skal ikke, skal, skal ikke....skal..:wacko:

Prøv lige å hør her (på godt jysk)

Knibeøvelser afgør om en kvinde er stram, hvilket jeg går ud fra, er det TS gerne vil vide 

Antallet af børn har ikke nogen indflydelse, nogle af dem bliver taget ud gennem maven og ikke gennem sprækken som det er så fint formuleret, det er bækkenbundstræning under graviditet og genoptræningen/vedligehold BAGEFTER som har indflydelse på rigets tilstand.

Skulle det næste spørgsmål så lyde: "Hvor mange unger har så hevet i de patter der?" Så vil en hurtig Google søgning afsløre at amning ikke giver lange tasker....det er graviditeten der er skyld i det. 

Knus og god weekend fra Fakta tjekkeren :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 13 timer siden:

Hvorfor skriver du ikke direkte til hende og spørg ;)

Det nåede jeg ik inden jeg fik fyret noget andet af der heller ik blev modtaget med kyshånd men med en blokering :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Det virker som om , sproget og måden at se på, dækker fint så han ikke får nogle møder. Og det er nok det som er meningen, at få ret i sine nedladende fordomme, er hvorfor
han er på siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Hun er reel nok, uden at have mødt hende, men et blow er 3k og at komme og masturbere foran en er 2500 , tør slet ikke tænke på hvad sex vil koste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Boost skrev, den 27.5.2022 at 23:11:

Det nåede jeg ik inden jeg fik fyret noget andet af der heller ik blev modtaget med kyshånd men med en blokering :rolleyes:

Kan ikke lige sige at dette er overraskende… :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...