Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endelig muligheden for at besøge denne dejlige by, som jeg varmt kan anbefale. 
Hyggelige små gyder, dejlig vin, helt fantastiske spisesteder og endnu mere fantastiske kvinder.

Fik lidt hjælpe fra forumet og benyttede denne side

https://mulheresvip.net/acompanhantes/lisboa

Jeg skrev med lidt forskellige kvinder. Det virker til at udskiftningen er stor, da hende jeg mødte ikke er på siden mere. Men det var helt sikkert hende på billederne, så jeg vil gå ud fra at det er sådan hele vejen igennem.

Jeg skrev om morgenen, men hun gik først på om eftermiddagen, så jeg var lidt bange for at jeg ikke fik mulig pga en pakket kalender. Men så kom der alligevel et hul og jeg skrev til hende på Whats app og fik hurtigt svar. Hun boede 20 minutters gågang væk fra hotellet i en lejlighed, der tydeligvis var en privatbolig. Det var tydelig at hun også boede der. Det rodede lidt hist og her, men soverværelset blev holdt pænt og rent.

Jeg blev tilbudt et bad, hvilket jeg tog imod. Efter bad kom jeg ind i soveværelset hvor vi nussede lidt og jeg stille og roligt fik listet g-strengen af hende. En ung kvinde med en super stram krop og nogle pæne silikonefri bryster. Jeg fik et blow job med kondom og jeg spurgte om jeg måtte slikke hende. Hun vendte røven i vejret og så slikkede jeg løs på hendes dejlig glatte fisse. Flere gange røg tungen lige forbi røvhullet og selvfølgelig mellemkødet, der begge smagte dejligt.

Nu var hun godt våd og jeg var godt stiv, så op at tage hende bagfra. Det var varmt så jeg svedte og måtte holde en passe. Det havde hun ikke lyst til, så jeg blev reddet lidt. Da jeg havde fået luften rød hun ned i en missionær og hun knaldede vi færdigt.

Snuppede et lyn bad, på med tøjet og ude af døren 30 minutter senere og €50 fattigere. 

Kunne sikkert godt have tilkøbt anal, men tænkte ikke på det, før bagefter. Alt i alt en dejlig oplevelse til en virkelig god pris.

Det er nogle dejlig piger på den side og alle jeg skrev med svarede ret hurtigt og boede alle tæt på centrum. Jeg håber at anmeldelsen kan bruges

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lissabon er fyldt med skønne kvinder blandt andet utrolig mange utrolig smukke brasilianske kvinder som ikke gider og holde styr på alle mulige extras men istedet er med på det meste når først toget kører og humøret er højt.

 

Derudover er der en lang række massage steder. Utrolig fine steder med luksus indretning og typisk en række virkelig high class kvinder at vælge imellem.

Men alt det vi kender herhjemme med forsøg på mersalg osv er jeg ikke stødt på.

Flere steder er det fyringsgrund at lave ekstra ydelser. Hvis det afsløres at der sælges sex på stedet bliver det lukket af myndighederne. Til gengæld er der ret vide rammer for hvad der ikke er sex.

Massagen som man køber er typisk kærlig men meget langt fra professionel. Til gengæld får man adgang til alt hvad man kan finde på inden for vanilla med en meget dejlig kvinde dog minus penetration og for de flestes vedkommende bj det er dog sket at nogen kommer til at forløbe sig. Derudover er der intet minut tyrani. Ikke at man skal satse på det men jeg har en gang oplevet at komme på en stille tid af dagen, betale for 2 timer og gå igen tre timer og 20 minutter senere efter et af mit livs mest fantastiske oplevelser med en glædespige og det var uden at den havde været inde. Ifølge reglerne måtte stort set alt andet komme ind i hende både det ene og det andet sted og tilsvarende med mig, kyssende var lange dybe og grådige og det blev til en fantastisk gensidig leg om hvor mange måder man kunne tilfredsstille hinanden på når der var to ting man ikke måtte. Jeg havde det meget længe sådan at det med at købe sex egentlig var forbi fordi jeg vidste jeg aldrig ville opleve noget tilsvarende. Det har jeg så heller ikke gjort endnu. Men jeg var faktisk rigtig glad for at hun boede i Portugal fordi hun kunne have ruineret mig tror jeg.

Man kan også være heldig og opleve at det er muligt at få et WhatsApp nummer med på vejen hvis kemien har været særlig god. Men da det er fyringsgrund skal man nok ikke satse på det.

 

Der er typisk kun mulighed for at afregne uden for rummet.

Hvad angår annonce markedet er det ekstremt svært at navigere i hvis man ønsker at prøve at få tingene billigt.

Der er rigtig dejlige kvinder der sælger ydelser meget billigt men der er samtidig ufatteligt meget snyd på de sider de primært bruger.

Hvis man finder nogle af de dyrere og her er der typisk tale om bureauer så er der rigtig mange utrolig gode muligheder for alt.

Man skal så spørge sig selv om hvor mange dårlige oplevelser man har lyst til at betale for hver gang man har en god.

Jeg har selv været ufatteligt heldig. Jeg fik først et nummer fra en portugisisk kvinde på et massage sted ikke for at sælge mig sex men alene fordi vi havde snakket så godt sammen og der var en del hun ønskede at snakke videre om. Hun havde jo så kontakten til nogle veninder som arbejdede med et lidt større menukort. Siden har jeg via en brasiliansk restaurant fået bekendte der havde gode forbindelser.

Men det er desværre ikke noget man lige kan dele ud af. Selvom Portugals sexmarked på mange måder ligner det danske så gør synet på sexarbejdere at det alligevel er meget forskelligt. Især de portugisiske sexarbejdere holder meget lav profil og det har store sociale konsekvenser for dem hvis det slipper ud. Så utroligt meget beror på gensidig tillid. Til gengæld er det min personlige oplevelse at det er relativt let at etablere tillid, hvis man behandler kvinden med respekt og også viser respekt for hendes erhverv og udviser et gran af forståelse for udfordringerne ved at have det erhverv så synes jeg der lynhurtigt kommer hul igennem og man får adgang til alt det private utroligt meget hurtigere end jeg nogensinde har oplevet i Danmark også en lang række oplysninger om arbejdsforhold som jeg i Danmark oplever typisk er noget der kræver et mere end godt bekendtskab. Men når jeg har spurgt efter hvor meget de har ønsket delt til en bredere offentlighed i Danmark så har der ikke været ønsker i den retning.

Der er østeuropæiske kvinder tilstede på markedet men det virker ikke som om de fylder meget.

Så den ekstremt forretningsmæssige tilgang disse nogle gange udviser er ikke noget jeg er stødt på.

Thai oplevelserne hvor man kommer ind på et tilsyneladende meget nobelt kun massage sted og hvor det hele lynhurtigt udvikler sig til et totalt Hjallerup marked hvor absolut alt er til salg for de rette penge og man er heldig hvis man slipper afsted uden 4 brugte fælge til Forden har jeg jeg heller ikke mødt noget af.

Den yderst kompetente men engang imellem en anelse for professionelle tilgang nogen danske sexarbejdere lægger for dagen er heller ikke noget jeg har mødt.

Både portugisere og brasilianere er generelt meget afslappede og helt helt anderledes end alle andre sydeuropæere en sær blanding af det bedste fra Sydeuropa og det bedste fra Nordeuropa.

Man kan i Lissabon meget let holde sig væk fra det mest turist fyldte områder og så bliver det pludselig også en meget billig by at holde ferie i samtidig med at det er en meget smuk og velfungerende by og hvis man holder sig væk fra Algarve så synes jeg at Portugal er et fuldstændig enestående ferieland som jeg ikke forstår ikke flere har fået øjnene op for.

Eneste downside er at portugiserne og også brasilianere generelt er elendige til engelsk til gengæld er de forskellige oversættelses apps temmelig elendige til at oversætte mellem dansk og portugisisk.

Det hjælper dog markant hvis man sætter den til at oversætte mellem portugisisk og engelsk. Derudover er portugiserne betydeligt mere hjælpsomme selv i Lissabon overfor udlændinge og gør virkelig deres yderste for at få etableret noget forståelse og kender sjovt nok generelt mere til Danmark end spanierne.

Men mine råd må være enten at lade være med at gå efter det billigste eller at forsøge at skabe lokale kontakter.

Det er mit klare indtryk at dem der arbejder fra gaden skal man holde sig fra medmindre man har en meget lokalkendt som guide men at man derudover er tryg som kunde medmindre man opfører sig ufatteligt dumt.

Link er til et massagested fyldt med skønne kvinder og hvor toppen af kransekagen er bestyren som tager imod en men det desværre endnu ikke er lykkedes til at droppe kontor arbejdet for en time eller to.

Derudover er det utroligt dejlige kvinder. Hende der hedder Jade er ikke verdens mest kompetente massør men til gengæld er der indlevelse og tilstedeværelse som jeg ikke har oplevet tilsvarende.

https://deliriospa.pt/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrVonKnoblauch skrev, for 13 timer siden:

Er det priset standard - 50 € / 30 min?! Ganske overkommelig... :)

Der er på ingen måde standard pris.

 

Hvis man medregner dem der arbejder på gaden et marked jeg stærkt vil fraråde at man bevæger sig ud i uden rigtig godt lokal kendskab så kan du få alt til alle priser og der er overhovedet ikke sammenhæng mellem pris og kvalitet.

 

Især blandt brasilianske og afrikanske kvinder kan du være heldig at betale en endnu lavere pris og få adgang til alt hvad der normalt er ekstra indenfor "normal' området til 80 euro for en time hvor der endda ikke bliver holdt øje med tiden

 

Men du kan altså også have betalt det dobbelte og tro at der derfor er garanti for kvalitet og kommer ud til en der har brugt 25 kg, 3 børn og 30 år gamle billeder.

 

Det kræver stor grundighed

 

En portal der bruger bruger anmeldelser er et godt sted at starte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrVonKnoblauch skrev, for 14 timer siden:

Er det priset standard - 50 € / 30 min?! Ganske overkommelig... :)

Dem jeg skrev med havde en start pris på €100-150 for en time. Ved ikke om de sælger halve timer. Det gjorde hende jeg mødte
Jeg ville gerne have mødte flere, så jeg havde et større grundlag, men der var desværre ikke tid til mere end én

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...