Hop til indhold
IndigoGrace

Hjælp en ny GP’er

Recommended Posts

Hej alle I skønne mennesker herinde. Jeg har gået i et stykke tid og fantaseret om at blive glædespige, og nu tager jeg springet! Jeg besidder en smule erfaring, dette er dog et par år siden og var på ingen måde professionelt; hvorfor jeg, i dette indlæg, beder om jeres hjælp :)

  1. Sikkerhed - hvad gør I GP’er for at beskytte jer selv bedst muligt, fysisk såvel som psykisk? 

  2. Lokation (ved incall). Lejer I jer ind hos en klinik/bordel, lejlighed, hotelværelse? Min bekymring ved de to sidste, er hvor uønsket man som sexarbejder vil være - og deraf eventuelle gnidninger med udlejer/hotelpersonale. Er der nogle skjulte perler, hvor det er “tilladt” uden at bryde diskretionen - og naturligvis stadigvæk lækre omgivelser? Jeg er bosat i Århus men rejser gerne. 

  3. CVR, moms, skat. Er der andet formalia jeg skal have styr på?

  4. Andet? Alle tips, tricks og andre gode råd er velkomne.

Tusind tak for at have læst mit opslag og tak på forhånd for jeres hjælp :)

Kærligst, Indigo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkerhed kunne være ‘tilkaldeperson’, app udover at ‘screene’ kunder fx via kun opkald, selfies, tlfnr, se dem på afstand og dirigere dem derfra (better safe than sorry). Og naturligvis at ‘arbejde’ i tandem. 

 

Location k a n være disse self-lukke ind ‘hoteller’ uden reception. Lejligheder i bygninger med diskretion. Set mere og mere i byer. Kodelås for og bagdør. Kodelås din lejlighed. En del har også videoovervågning, der måske kan være præventivt (og bagefter gavne skulle der ske noget).


Check om du kan trække ting fra, hvis du oprettes som selvstændige etc (kørsel, tøj, kondomer…alt). Skal du sende x antal penge til statskassen, kan du lige så godt sikre dig, at du får alle mulige fradrag. 

 

God vind 

 

getfile.aspx?id=140001

Redigeret af karpede00

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine snart 8 år I branchen har jeg aldrig haft brug for beskyttelse.. Mit bedste råd vil nok være at starte på et bordel hvor man også få et netværk af kollegaer<3.. Og ellers så lejer jeg mig ind forskellige steder.. Du velkommen til at skrive en besked^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs lidt med herinde og kontakt så en pige, du finder fornuftig. 

Jeg er enig med Jennifer i at det er bedst at begynde på bordel, så kan man altid køre solo senere.

En revisor er guld værd!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@IndigoGrace 
Velkommen til <3 

Det er vigtigt at du gør det til "dit eget". Der er mange forskellige måder at være sexarbejder på. Bordel er nemt som ny, men passer ikke til alle af mange forskellige årsager. 
De spørgsmål du måske endnu ikke ved at du skal stille, kan piger som @Liv @JenniferRomantica og jeg selv sikkert stille på dine vegne som i "Hvordan har du det med dit og dat?" og "Har du tænkt over dette og hint" osv.
Spørgsmål vi måske selv ville ønske nogen havde besvaret for os da vi selv startede, kombineret med vores egne personlige erfaringer og hvad vi har observeret og oplevet at kolleger gennem årene kunne have haft glæde af at vide. 

Du er også mere end velkommen til at kontakte mig telefonisk hvis du har lyst til og mod på en samtale. Jeg deler hjertens gerne ud af tips, tricks og erfaringer i det omfang du måtte ønske og/eller have brug for det. 
Skriv evt. en privat besked her på Eroguide, hvis du ikke allerede er i fuld sving med Liv og/eller Jennifer, og jeg er kommet for sent ud på danskegulvet ;) 

@Pianistinden kan også være værd at holde lidt øje med. Hun er en af de "nye piger i klassen" og måske kan du også have glæde af at sparre med en kvinde der er mindre garvet end det trekløver der indtil videre har skrevet her i tråden :wub:

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for heads up @Eva Nadine <3

@IndigoGrace du er i de allerbedste hænder med de 3 ovenstående ladies, slog de sig sammen og skrev en bog om at være GP do's and dont's ville det blive en bestseller :wub:.

Når det så er sagt så er de/vi forskellige med hver vores approach til vores kunder og selv om der er ligheder, kan vi ikke sammenlignes.

Det handler først og fremmest om at gå til tegnebrættet sammen med din mavefornemmelse. Hvordan vi DU gerne arbejde? Helt lavpraktisk, hvad har du tid til, hvor meget vil du investerer i det, hvilke kunder vil du tiltrække, hvor går dine grænser osv.

Lav en brainstorming og spil bold med os andre ved behov.

Der er ganske mange tråde herinde om alt lige fra konflikthåndtering til "hvor køber i kondomer?" Så trawl sitet igennem og tag notater, det har i hvert fald hjulpet mig med flere ting :).

Og: så er jeg så heldig at have fundet en fantastisk "altid klar på feedback, skideballer og hep" kvinde (you know who you are :D) som er guld værd for mig og dem er der flere af herinde fornemmer jeg <3.

Skriv gerne en besked til mig hvis du har noget du vil have vendt med en (endnu) knap så erfaren kollega :)

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for jeres velskrevne indlæg, hvor er I bare alle sammen søde! Jeg føler mig allerede meget klogere. Jeg får sendt nogle private beskeder afsted i aften, når jeg har lidt mere tid <3

Jeg kan se, mange af jer anbefaler bordel. Hvis der er nogen med anbefalinger til bordeller i Midtjylland (med andre dansktalende piger og meget gerne BDSM-faciliteter), må de meget gerne kommentere.

Desuden er jeg helt enig med @Pianistinden, en GP-How-to-bog eller måske bare en lille folder (I ved, dem der står på venteværelset hos tandlægen) kunne være både pirrende, interessant, afstigmatiserende og meget meget nyttig - hint hint.

Del dette indlæg


Link til indlæg
IndigoGrace skrev, for 2 timer siden:

en GP-How-to-bog eller måske bare en lille folder (I ved, dem der står på venteværelset hos tandlægen) kunne være både pirrende, interessant, afstigmatiserende og meget meget nyttig - hint hint.

Hmm... det er min fulde overbevisning at der ikke er nogen "shake and bake"-løsning der passer til alle. Ikke engang "til de fleste". Som i overhovedet ikke!

For år tilbage var jeg i kontakt med et forlag der ønskede noget lignende. En slags "How to become a sexworker for Dummies" sådan lidt simplificeret.
Jeg valgte det fra, netop fordi jeg ikke tror på at det kan læres i teorien alene. Det kræver personlig coaching. Det er i hvert fald min faglige holdning til det. 
Jeg har en amerikansk uddannelse som praktisk seksual terapeut, og den tog jeg faktisk primært som et resultat af de tanker jeg havde dengang om det at være sexarbejder og hvorfor jeg sagde nej tak til blog- og bog-projektet. Og fordi jeg er vild med at tilegne mig ny viden. Er lidt en "education-addict" :wub: 

Idéen er god, men... Der ligger dog også et enormt ansvar, som jeg ser det, i at udgive sådan en lille folder eller bog, idet nogle måske kan bilde sig selv ind at bare de følger instrukserne, så bliver alting tjuhej fantastisk.

Det kan også blive brugt som en slags "how to mess up a prostitute for life" for de (heldigvis få) mænd der får et kick ud af at få skovlen under prostituerede af en eller flere årsager. 
Der har været en amerikansk online udgivelse af noget tilsvarende, der endte med at blive taget ned igen, netop fordi det endte med at blive en slags brændpunkt der tiltrak en række sexforbrydere der brugte det som en slags manuskript. Det er dog en længere historie, og ikke så vedkommende lige her for os. Men det endte med at et eller andet amerikansk organ (husker ikke hvilket) greb ind og fik den fjernet. Det var et "red flag" fra et eller andet elektronisk overvågnings system der fik bremset det. Så jeg er skræmt helt væk fra det. Måske var det en overreaktion, og måske ikke. Det finder vi heldigvis aldrig ud af eftersom det er pist væk. 

Der er ingen tvivl om at det ville blive et hit rent salgsmæssigt. Jeg har dog vurderet at det ganske enkelt ikke er etisk forsvarligt. 
Verden er alt for forskellig for sexarbejdere. Og der er for mange faldgruber og personlige forskelle til at jeg mener det kan lade sig gøre alligevel i sidste ende. 

Trist at skulle være "Djævelens Advokat" her, men nogen skal jo være det engang imellem :D 

Kærligst, 
Eva <3
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej IndigoG

Jeg håber, at du er kommer igang på en god måde. De første tre spørgsmål, kan jeg ikke svare på. Der sidste har jeg nogle svar på. Det er mine svar som kunde. Nogen synes måske mine svar er helt forkerte, men du spugte, og her er mine svar på, hvad der får mig til at blive intersseret og hvad der kan få mig til at komme igen og hvad der gør at jeg helt sikker kun kommer en gang.

1 Uanset om du er her for at tjene mønt eller have det spændende, så forkæl dine kunder. Det er din sikre vej til, at din kunde kommer igen. Hvordan gør man det? Det er nemt.

Lov lidt mindre end det du giver. Forkæl så når han kommer.

Køber din kunde f.eks. 30 min hygge, så lad der gå 30 og gerne 35. Ikke mer. Bare lige nok til, at man bemærker, at du gav sig ekstra. Du snyder ikke dig selv. Du sætter bare din pris efter, at det er sådan du gør. Der er mange måder, du kan få manden til at føle, at han fik noget særligt ved dig. Fik han det, så vil han have det igen. Mænd på besøg hos en Gp er ikke anderledes end en husmor i brugsen. Hun går tilbage til det sted, hvor hun gør en god handel og bliver godt behandlet. Jeg tror, at det er en god måde, at få sig faste kunder. 

Vil du have kun have nye kunder hele tiden i steder for flere faste, så kan du gøre sådan her: Lov guld og grønne skove, men giv mindre når døren er skubbet i. Vil du kneppes som en billig tøs, så udbryd....Ejjjjj..vil du røre mine bryster??? Det koster 100 mere :biggrin:Du kan også vælge at kigge på uret og trække lidt tid fra, og begynde at diskutere om der er kun 5 minutter tilbage, når der er 15 min igen. 
Du kan skrive at du kysser, og så tydeligt vise du ikke bryder dig om det. Når manden manden trænger ind, så suk dybt og kig til siden, og spørg om han ikke godt kan skynde sig, for du er lidt træt. Ringer telefonen, så tag den midt under det hele og giv dig god tid til at sludre lidt, og kom så tilbage med et stort træt suk. Os der her prøvet det meste, har også prøvet det her. Lad vær med det. I gæstens øjne arbejder du dig ned til kun at være en fisse, man tømmer pikken i, og så er det dårlig forretning. Den gode forretning hænder sammen med den gode oplevelse. Det er en oplevelse din gæst vil have. Giv ham en god oplevelse. Så har du ham mere end en gang.

2 Vær ærlig i din annonce om din krop og din alder. Har du små bitte bryster, så skriv det. Har du bryster der hænger og er slappe, så skriv det. Er du lidt rund, så skriv det. Skriv præcist hvad du er. Ærligt. Så undgår du at skulle møde et skuffet blik i øjnene på din kunde. Han går nok med ind og knalder dig, selv om han er skuffet, men det er en trist tur for jer begge to. Han er ikke skuffet over dig. Han er skuffet over, at han forventede noget andet. Mænd tænder ikke kun på topmodeller. Mænd tænder på lidt af hvert. Unge, gamle, modne, tynde, tykke, stramme, rynkede, søde, frække, uskyldige, slemme. Skriv præcist hvad du er, og så får du måske bedre fat i de kunder, som gerne vil møde en som dig. Så er der også bedre for dig. Husk du sælger oplevelser. Mænd ved hvilken oplevelse de vil have. Lov dine gæster den oplevelse, som du er. Ikke andet end det.

3 Vær ærlig i din annonce med, hvad du tilbyder. Lad vær at tilbyde noget, som du ikke kan lide. Man mærker set på et sekund, når man er gæsten, hvis pigen ikke bryser sig om det. Så gider man ikke komme igen. 

Det er mine råd. Du sælger oplevelser. Husk det. Forsøg at være god oplevelse. En billig gade pige bruger fissen, hånden og munden til at betjene kunden, som om han var en pengeautomat, som pengene hurtigst mulig skal hives ud af. Gør du det, så bliver du også bare en fisse for kunden, som man kan tømme pikken i. Jeg kan love dig, at oplevelsen er trist, med mindre man den slags som en særlig lyst. Tænk på hvilke oplevelser du kan give. Dem du selv kan være med i på en måde du bryder dig om. Det hele handler om oplevelser. Nogen vil have oplevelsen af kvinden der elsker tilbage ømt og blidt, nogle vil have oplevelsen af pigen som bliver holdt mens hun tages, nogen vil mærke du bestemmer, nogen vil.....men hvad vil du? Hvilke oplevelser kan du give så de bliver ægte, gode, vilde, dryppende, lækre, fristende? Vælg de oplevelser at byde på, og så bliver det gode oplevelser for både gæsten, dig og din pengepung. Det var mit svar til dig. Jeg håber, at du kan bruge det. Held og lykke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mindiskret skrev, den 27.5.2022 at 18:41:

Hej IndigoG

Jeg håber, at du er kommer igang på en god måde. De første tre spørgsmål, kan jeg ikke svare på. Der sidste har jeg nogle svar på. Det er mine svar som kunde. Nogen synes måske mine svar er helt forkerte, men du spugte, og her er mine svar på, hvad der får mig til at blive intersseret og hvad der kan få mig til at komme igen og hvad der gør at jeg helt sikker kun kommer en gang.

1 Uanset om du er her for at tjene mønt eller have det spændende, så forkæl dine kunder. Det er din sikre vej til, at din kunde kommer igen. Hvordan gør man det? Det er nemt.

Lov lidt mindre end det du giver. Forkæl så når han kommer.

Køber din kunde f.eks. 30 min hygge, så lad der gå 30 og gerne 35. Ikke mer. Bare lige nok til, at man bemærker, at du gav sig ekstra. Du snyder ikke dig selv. Du sætter bare din pris efter, at det er sådan du gør. Der er mange måder, du kan få manden til at føle, at han fik noget særligt ved dig. Fik han det, så vil han have det igen. Mænd på besøg hos en Gp er ikke anderledes end en husmor i brugsen. Hun går tilbage til det sted, hvor hun gør en god handel og bliver godt behandlet. Jeg tror, at det er en god måde, at få sig faste kunder. 

Vil du have kun have nye kunder hele tiden i steder for flere faste, så kan du gøre sådan her: Lov guld og grønne skove, men giv mindre når døren er skubbet i. Vil du kneppes som en billig tøs, så udbryd....Ejjjjj..vil du røre mine bryster??? Det koster 100 mere :biggrin:Du kan også vælge at kigge på uret og trække lidt tid fra, og begynde at diskutere om der er kun 5 minutter tilbage, når der er 15 min igen. 
Du kan skrive at du kysser, og så tydeligt vise du ikke bryder dig om det. Når manden manden trænger ind, så suk dybt og kig til siden, og spørg om han ikke godt kan skynde sig, for du er lidt træt. Ringer telefonen, så tag den midt under det hele og giv dig god tid til at sludre lidt, og kom så tilbage med et stort træt suk. Os der her prøvet det meste, har også prøvet det her. Lad vær med det. I gæstens øjne arbejder du dig ned til kun at være en fisse, man tømmer pikken i, og så er det dårlig forretning. Den gode forretning hænder sammen med den gode oplevelse. Det er en oplevelse din gæst vil have. Giv ham en god oplevelse. Så har du ham mere end en gang.

2 Vær ærlig i din annonce om din krop og din alder. Har du små bitte bryster, så skriv det. Har du bryster der hænger og er slappe, så skriv det. Er du lidt rund, så skriv det. Skriv præcist hvad du er. Ærligt. Så undgår du at skulle møde et skuffet blik i øjnene på din kunde. Han går nok med ind og knalder dig, selv om han er skuffet, men det er en trist tur for jer begge to. Han er ikke skuffet over dig. Han er skuffet over, at han forventede noget andet. Mænd tænder ikke kun på topmodeller. Mænd tænder på lidt af hvert. Unge, gamle, modne, tynde, tykke, stramme, rynkede, søde, frække, uskyldige, slemme. Skriv præcist hvad du er, og så får du måske bedre fat i de kunder, som gerne vil møde en som dig. Så er der også bedre for dig. Husk du sælger oplevelser. Mænd ved hvilken oplevelse de vil have. Lov dine gæster den oplevelse, som du er. Ikke andet end det.

3 Vær ærlig i din annonce med, hvad du tilbyder. Lad vær at tilbyde noget, som du ikke kan lide. Man mærker set på et sekund, når man er gæsten, hvis pigen ikke bryser sig om det. Så gider man ikke komme igen. 

Det er mine råd. Du sælger oplevelser. Husk det. Forsøg at være god oplevelse. En billig gade pige bruger fissen, hånden og munden til at betjene kunden, som om han var en pengeautomat, som pengene hurtigst mulig skal hives ud af. Gør du det, så bliver du også bare en fisse for kunden, som man kan tømme pikken i. Jeg kan love dig, at oplevelsen er trist, med mindre man den slags som en særlig lyst. Tænk på hvilke oplevelser du kan give. Dem du selv kan være med i på en måde du bryder dig om. Det hele handler om oplevelser. Nogen vil have oplevelsen af kvinden der elsker tilbage ømt og blidt, nogle vil have oplevelsen af pigen som bliver holdt mens hun tages, nogen vil mærke du bestemmer, nogen vil.....men hvad vil du? Hvilke oplevelser kan du give så de bliver ægte, gode, vilde, dryppende, lækre, fristende? Vælg de oplevelser at byde på, og så bliver det gode oplevelser for både gæsten, dig og din pengepung. Det var mit svar til dig. Jeg håber, at du kan bruge det. Held og lykke.

 

Tusind tak for dit lange og uddybende skriv (jeg skulle dog lige læse at "Hvis du vil kneppes som en billig tøs" ikke var ment positivt :wub:).
Jeg kan heldigvis godt se mig selv i størstedelen af det, du skriver. Ærlighed og nærvær er bestemt nøgleord, jeg vil tage med mig ind i den her branche. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
IndigoGrace skrev, for 21 timer siden:

 (jeg skulle dog lige læse at "Hvis du vil kneppes som en billig tøs" ikke var ment positivt :wub:).

:D Jeg forstårB) Jeg følger din tanke og genkender den, men du forstod også mig tror jeg, Der er forskel på at blive kneppet som en billig tøs og at blive kneppet som en billig tøs, selv om det lyder helt ens. I virkelighedens verden er der ene lige så træls som den andet er sveddryppende liderligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...