Hop til indhold

Recommended Posts

Vicky - Vivian25 i Skjern
Kan bekræfte det ikke er hende på billederne, men hun var super sød, vi aftalte på forhånd 45 min bj without, deepthroat, sex without and cum inside( ikke noget jeg gør ved alle piger, men var virkelig liderlig)

 

da jeg ankom var hun super sød, vi røg en cigaret sammen, inden vi startede.

Hun sagde dog inden vi gik i gang og efter jeg havde givet hende pengene at jeg ikke måtte komme inde i hende, meeeen det skulle ikke ændre på vores aftale og jeg kom selvfølgelig i hende, selvom hun var bange for at blive gravid hehe.

Efter et bad prøvede vi igen, hun elskede min store pik og fik meget ros for den og elskede hvordan jeg kneppede hende, hun startede op igen med at sutte den uden gummi og begyndte så at kneppe hende igen uden gummi, men kunne mærke banditten havde en dårlig dag og ikke kunne komme 2 gange efter hinanden.

Hun fortalte mig hun aldrig havde givet en fyr lov til at komme inde i hende, så det tændte mig også en del :)

men alt i alt en god oplevelse, selvom det ikke var pigen på billederne.

https://annoncelight.dk/showad/325044

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mit navn er bob

Hvor gammel er hun cirka? Og så hun bedre eller værre ud end på billederne? 

Redigeret af mit navn er bob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad for guds skyld værd!! fup og svindel og scam intet med pigerne på annoncen at gøre ! ved ikke hvad de har aftalt

og når pengene har vekslet hænder er intet som lovet

fik næsten alle mine penge retur !! og fik en lærestreg igen !! igen igen!!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...