Hop til indhold
Guest Davina Luna

Profiler og annocer

Recommended Posts

Guest Davina Luna

Nysgerrig over hvorfor det er så svært at læse en massage annonce når man ALDRIG vil læse en hver anden annonce før man kontakter sælger. F. Eks bil annonce, salgs annonce, reklamer for møbler mm.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
Søren A skrev, for 17 minutter siden:

Det er da noget være volapyk du skriver der. 

Så du oplever at mænd der kontakter dig har læst din annonce før de stiller spørgsmål som står i annoncen? 

Eller det der med at man ser et billede og ringer uden at læse annoncen uanset om det er massagepige eller en bil eller et møble? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Davina Luna skrev, 1 time siden:

Så du oplever at mænd der kontakter dig har læst din annonce før de stiller spørgsmål som står i annoncen? 

Eller det der med at man ser et billede og ringer uden at læse annoncen uanset om det er massagepige eller en bil eller et møble? 

Jeg tror han mener måden du udtrykker dig på. Det minder om sproget Volapük (Ja det er et sprog) og  uforståeligt. Læs lige dit indlæg igen.

Mon ikke du mener at vi mænd ikke læser annoncerne?

Hvis det er det så er problemerne:

1) Mænd er liderlige hele tiden og gider ikke læse

2) Annoncerne har for meget tekst og det orker vi ikke læse.

Bil-, møbel-a etc annoncer indeholder faktuelle oplysninger. Din egen annonce - som egentlig er bedre end de fleste - indholder en masse ligegyldig tekst der lovpriser dig og f.eks. "Jeg elsker at trænge dybt ind i din sexlyst med mine dybe brune dådyrs øjne og frækt smil på læben....." og "sat op i en dominerende høj hestehale og elsker blonder på min lingeri".

Det er ikke oplysende og derfor får du en masse spørgsmål.

Redigeret af Rafale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Rafale skrev, for 27 minutter siden:

Det er ikke oplysende og derfor får du en masse spørgsmål.

Du har fuldstændig ret. Nu læste jeg også annoncen og der står jo intet udover prisen for antal minutter sammen med prinsessen, resten skal man åbenbart gætte sig til. 
 

Ja, undskyld, men bliver lidt træt når der lige dukker en ny GP op begynder at svine mænd til på et par tråde eller tre uden lige, at kigge bare en lille smule indad og måske lige kaste et blik på sin egen annonce, om noget med fordel kunne fjernes eller andet kunne tilføjes. 
 

Men hun bliver nok klogere med tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Davina Luna skrev, for 4 timer siden:

Nysgerrig over hvorfor det er så svært at læse en massage annonce når man ALDRIG vil læse en hver anden annonce før man kontakter sælger. F. Eks bil annonce, salgs annonce, reklamer for møbler mm.  

Hvad med at du skrev, hvad der er inkluderet i prisen...?

Og hvad der kan tilkøbes som "ekstra"...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
Hr. Børgesen skrev, for 2 timer siden:

Hvad med at du skrev, hvad der er inkluderet i prisen...?

Og hvad der kan tilkøbes som "ekstra"...?

Jeg har haft en fuldkommen informativ annonce som stadig ikke blev læst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna
Rafale skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror han mener måden du udtrykker dig på. Det minder om sproget Volapük (Ja det er et sprog) og  uforståeligt. Læs lige dit indlæg igen.

Mon ikke du mener at vi mænd ikke læser annoncerne?

Hvis det er det så er problemerne:

1) Mænd er liderlige hele tiden og gider ikke læse

2) Annoncerne har for meget tekst og det orker vi ikke læse.

Bil-, møbel-a etc annoncer indeholder faktuelle oplysninger. Din egen annonce - som egentlig er bedre end de fleste - indholder en masse ligegyldig tekst der lovpriser dig og f.eks. "Jeg elsker at trænge dybt ind i din sexlyst med mine dybe brune dådyrs øjne og frækt smil på læben....." og "sat op i en dominerende høj hestehale og elsker blonder på min lingeri".

Det er ikke oplysende og derfor får du en masse spørgsmål.

Se det giver mig en forklaring. Fair nok man er liderlig og at skulle læse en tekst er besværlig. 

Jeg har ikke noget imod at besvare en masse spørgsmål. Men det er da rart at forstå hvorfor. 

Tak for din venlige måde at forklare mig det på. Det giver mig en bedre forståelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...