Hop til indhold
Guest Søren A

DinaG - Støvring

Recommended Posts

Guest Søren A

Jeg havde den store fornøjelse, at møde DinaG i Støvring i dag. For en del år siden mødte jeg hende samme sted, og med årenes løb havde jeg helt glemt, hvor smuk en kvinde hun er. 
 

Blev helt forblændet af hendes flotte ansigt og det smukkeste smil i dag. For ikke at glemme hendes fantastiske store tunge ægte bryster, der bare sidder perfekt. 

https://annoncelight.dk/showad/337430

 

Dina er nem at kommunikere med, og der er ikke så meget pjat med hende. Vi skrev en håndfuld beskeder frem og tilbage og hun er en eftertragtet kvinde, så tiderne er forholdsvis hurtigt booket hos hende. Jeg stod i den situation, at nogle arbejdsmøder skulle holdes indenfor en stram tidsplan, for at jeg var sikker på, at jeg kunne nå at besøge hende efter fyraften og med den bagkant jeg havde, men i og med at tiderne ville forsvinde inden jeg vidste med 100 procent at jeg kunne, så reserverede Dina bare en tid til mig, og så måtte vi skrives ved i timerne inden. Heldigvis gik det hele op i en højere enhed, og jeg mødte denne fantastisk flotte og frække kvinde. 
 

Jeg synes i øvrigt det er helt fantastisk og fedt, at Dina tilbyder anal til samme pris (betaler for tiden) og det er ret frisk af hende synes jeg, og det fortæller vel også lidt om, hvor meget hun selv nyder sex. Det fjerner lidt af presset og det gør noget godt for sexen, at man kan finde ud af undervejs om man får lyst til analsex. 
 

Og at Dina nyder sex var jeg i øvrigt ikke i tvivl om. 
 

Dina har en del anmeldelser herinde i forvejen, men synes lige I skulle vide, at hun stadigvæk er hamrende lækker og virkelig er et besøg værd. 
 

Hende vil jeg godt nok gerne se igen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld men jeg kan ikke lade være med at strø lidt Malurt i bægeret. DinaG var/er en af de største skuffelser i min karriere som GP kunde, måske den største. Jeg glemmer aldrig det besøg. Jeg betalte 2000 kroner for en virkelig dårlig service. Blow med gummi, hun reklamerede med at det var uden. Hun var helt uden initiativ , jeg skulle trække ydelserne ud af hende. Undskyld men jeg har svært ved at falde i svime over de bryster, har efterhånden oplevet langt , langt flottere og dejligere bryster end DinaG s. I sengen er hun klodset og ikke særlig smooth og avanceret. Undskyld men jeg kunne ikke lade være med at kommentere indlægget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 13 minutter siden:

Undskyld men jeg kan ikke lade være med at strø lidt Malurt i bægeret. DinaG var/er en af de største skuffelser i min karriere som GP kunde, måske den største. Jeg glemmer aldrig det besøg. Jeg betalte 2000 kroner for en virkelig dårlig service. Blow med gummi, hun reklamerede med at det var uden. Hun var helt uden initiativ , jeg skulle trække ydelserne ud af hende. Undskyld men jeg har svært ved at falde i svime over de bryster, har efterhånden oplevet langt , langt flottere og dejligere bryster end DinaG s. I sengen er hun klodset og ikke særlig smooth og avanceret. Undskyld men jeg kunne ikke lade være med at kommentere indlægget.

Er din oplevelse ikke spørgsmål om manglende forudgående aftaler?

Hvis bryster henviser du til?

Når vi er i rækken med de naturlige, så har jeg ikke mødt dem bedre.

Redigeret af SlikkeFrands

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, 1 time siden:

Er din oplevelse ikke spørgsmål om manglende forudgående aftaler?

Hvis bryster henviser du til?

Når vi er i rækken med de naturlige, så har jeg ikke mødt dem bedre.

Vi havde en forudgående aftale via SMS !! Jeg vil  naturligvis ikke udlevere navne GP ere som jeg syns har bedre bryster, ja ok så en enkelt så , LilleBlondine har langt bedre bryster end DinaG og yder iøvrigt også en langt, langt bedre service.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 4 timer siden:

Vi havde en forudgående aftale via SMS !! Jeg vil  naturligvis ikke udlevere navne GP ere som jeg syns har bedre bryster, ja ok så en enkelt så , LilleBlondine har langt bedre bryster end DinaG og yder iøvrigt også en langt, langt bedre service.

 

Jeg tror at du skal prøve at kigge ind ad.

Mit besøg ved LilleBlondine var ikke nogen udpræget succes. Primært på grund af mig selv. På den baggrund kan jeg heller ikke lave en fair anmeldelse af LilleBlondine. En vigtig evne i omgang med andre mennesker, og i særdeleshed gp'er, er at spørge sig selv: "kunne jeg have gjort/sagt noget anderledes?".

Med det sagt har LilleBlondine særdeles pæne og naturlige bryster;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
cassanova skrev, for 5 timer siden:

LilleBlondine har langt bedre bryster end DinaG og yder iøvrigt også en langt, langt bedre service

Men ikke altid som jeg forstår på din egen anmeldelse her: 

Så måske det samme var tilfældet ved DinaG. I don't know, men vores vurdering af besøg er jo meget subjektive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 5 timer siden:

Vi havde en forudgående aftale via SMS !! Jeg vil  naturligvis ikke udlevere navne GP ere som jeg syns har bedre bryster, ja ok så en enkelt så , LilleBlondine har langt bedre bryster end DinaG og yder iøvrigt også en langt, langt bedre service.

 

Når jeg skriver forudgående aftale, så mener jeg en aftale om, hvad du ønsker i forbindelse med besøget. Så er der rene linjer og GPen ved hvad du ønsker. Det er jo i bund og grund forventnings afstemning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 3 timer siden:

Men ikke altid som jeg forstår på din egen anmeldelse her: 

Så måske det samme var tilfældet ved DinaG. I don't know, men vores vurdering af besøg er jo meget subjektive.

Du skal læse min anmeldelse af mit første besøg ved LilleBlondine.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igennem mange år har jeg haft utallige luxuriøse, frække og dejlige besøg hos DinaG. Har kun haft positive oplevelser. Hilsen Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...