Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har netop været på besøg hos Iyara wellness. Nem og hurtig kontakt over SMS. Jeg bestilte en time med det hele. Døren åbner og der står en thai dame på Ca 45, hvis jeg skal skyde hende til noget. Forholdsvis slank og pæne silikonebryster. Det er hende i den hullede kjole på billederne. Hun er lige startet i går.

De første 40 min af massagen er der ikke så meget at skrive om. Middelmådig massage der var på grænsen til at gøre små ondt en gang imellem. Albue mod knogle er ikke så rart. 

Til sidst under massage delen sker dog noget spændende. Hun nusser mine boller og mærker min pik vokse i hendes hånd. Jeg løfter lidt i måsen så hun kan få rigtig godt fat og hun begynder at lege med min ven stille og roligt til han er helt klar. Derefter siger hun turn around og begynder at sutte min pik. Hun gør det faktisk imponerende godt. Efter godt 5 min kigger kun på mig og siger 'bumbum' og det kan du lige tro. Vi kom et par forskellige stillinger igennem og hun gjorde det udmærket. 

Jeg valgte 60min med det hele. Til en anden gang ville jeg nok kun vælge 30 min da det ikke skulle være for massagen, hvis jeg skulle vende tilbage. 

Standard priser på massage og ekstra, jeg fik dog 'speciel price for you honey' som hun sagde. 

God aften, VSTGN ✌️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog chancen og besøgte hende. Jeg vil sige at pigen ikke faldt i min smag og kemien var nok heller ikke den bedste, uden at det var slemt. Men det var faktisk en overraskende god massage og det er ingen tvivlsom at hun ved hvordan man skal behandle en mand :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Senor skrev, for 3 timer siden:

I annoncen står der, at der er to piger.

Hvad hed den pige, som I omtaler?

Jeg kan ikke lige huske det, men ellers bare spørg efter den nye pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Da jeg var der for mange år siden, var "rummene" kun adskilt af tykke gardiner. Jeg går ud fra, at der i dag er fastmonterede skillevægge fra gulv til top?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...