Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er en gammel gris, der nyder at rimme en flot pigerøv og indtage safterne fra selve kilden. Efter et nærmere studie på EG over emnet anale lyster og sprøjteorgasme faldt valget på Sexy Jasmin, som jeg fik en aftale med via sms. Jeg ankom til den anviste parkering 5 minutter før aftalt tid. Ringede som aftalt og blev guidet til den rigtige adresse af telefondamen, der stod med åben dør, da jeg kom frem. Jasmin tog imod i aktionrummet med frække øjne og kommentarer og gelejdede mig til badeværelset, da jeg havde bestilt brusebad både før og efter. Sengen blev gjort klar med håndklæder og diverse væskeopsamlende foranstaltninger. Nu fordunkles de enkelte begivenheder i en række hændelser med dogging style og rimnning, Jasmin facesitting med front og omvendt med min tunge i hendes fisse og røv. Jasmin nederst med min tunge på hendes klitoris. Med korte mellemrum, og mindst 6 gange afleverede hun en voldsom sprøjteorgasme, hvor jeg fastklemt mellem hendes lår følte jeg skulle drukne. På et tidspunkt havde jeg fået nok, men det havde hun ikke. Bare "the final" sagde hun, og så fik jeg ellers en tsunami ud over hele kroppen og omgivelser. Jasmin er ikke billig men absolut "value for money", og jeg skal snart afsted igen.

https://annoncelight.dk/showad/213984

Redigeret af mandy92

Del dette indlæg


Link til indlæg
mandy92 skrev, for 10 minutter siden:

 da jeg havde bestilt brusebad både før og efter.

Så 3 brusebade i alt. Jeg har også virkelig nydt hendes saft og smagen af hendes lækre røv, og så er hun bare så sød og dejlig at man bliver helt blød indeni.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet

fuck hvor lyder det lækkert og frækt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tullifas
mandy92 skrev, for 4 timer siden:

Med korte mellemrum, og mindst 6 gange afleverede hun en voldsom sprøjteorgasme, hvor jeg fastklemt mellem hendes lår følte jeg skulle drukne. På et tidspunkt havde jeg fået nok, men det havde hun ikke. Bare "the final" sagde hun, og så fik jeg ellers en tsunami ud over hele kroppen og omgivelser. Jasmin er ikke billig men absolut "value for money", og jeg skal snart afsted igen.

https://annoncelight.dk/showad/213984

Det er jo tortur og kaldes for Waterboarding :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...