Hop til indhold
Idefix

Jenny Dirty in Odense

Recommended Posts

Guest esbfyr
GIANT COCK skrev, for 12 timer siden:

Har skrevet en lille anmeldelse i det jyske forum om mit besøg hos Jenny forleden i Odense:

 

Heh Giant Cock kunne du være til at have en yngre fyr/mand der kiggede på imens du var sammen med en gp. Mod jeg betaler for oplevelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
esbfyr skrev, for 6 timer siden:

Heh Giant Cock kunne du være til at have en yngre fyr/mand der kiggede på imens du var sammen med en gp. Mod jeg betaler for oplevelsen. 

Hej..

Kunne godt være interesseret at du kigger på 

Har du en gp som du vil besøge 

Redigeret af Burde

Del dette indlæg


Link til indlæg
esbfyr skrev, for 7 timer siden:

Heh Giant Cock kunne du være til at have en yngre fyr/mand der kiggede på imens du var sammen med en gp. Mod jeg betaler for oplevelsen. 

Nej, desværre ikke mandlige tilskuere......har haft en del kvindelige tilskuere mens jeg knepper mine faste piger, hvilket er meget frækt....tænder kun på kvindelige..... Desværre, men tak for din forespørgsel. Helt ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
esbfyr skrev, for 13 timer siden:

Heh Giant Cock kunne du være til at have en yngre fyr/mand der kiggede på imens du var sammen med en gp. Mod jeg betaler for oplevelsen. 

Jeg er selv en ung fyr.. og har tænkt det kunne være sjovt at kneppe en GP mens en anden kiggede på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...