Hop til indhold

Bäst tjej för mig på Pussy Galores

Featured Replies

Skrevet

Hej!

Jag skriver på svenska, hoppas ni förstår ändå! 

Jag är drygt 30 år och har vid det här laget legat med ett antal glädjeflickor både i Danmark och lite andra länder. Det är riktigt roligt, trevligt och skönt men då jag fortfarande är rätt sexuellt oerfaren av mig och gör det väldigt sällan så är det viktigt att man gör sin research bra och hittar någon som passar en och det är det jag håller på med nu. Jag ska nämligen till Köpenhamn nu i sommar och tänkte besöka Pussy Galores. Aldrig varit där förut utan bara på Cassiopeia medan det fanns, när det gäller Köpenhamn.

Några grejer har jag lyckats förstå vad jag gillar hos tjejer jag ligger med. Dels att de helst ska vara på bra humör och liksom lätta att ha att göra med. Lite avspända och lekfulla men även att kännas lite omhändertagande eller iaf att de har förståelse för att man kan vara nervös och bli lite hämmad i situationen, iaf i början, sedan brukar det lätta och jag låter instinkten göra jobbet. 

Men det får gärna vara lite lätt porrigt också med stön och sånt.

Tyvärr är jag såpass ytlig att tjejen måste se snygg ut annars går det inte. Inga med extra kilon eller icke-fasta kroppar. Inte nödvändigtvis stora bröst men fasta. Och helst inte över 30 men funkar absolut med äldre om hon är ungdomlig och fräsch.

Gick igenom några av profilbilderna på Pussy Galores hemsida och tycker att de här tjejerna verkar lockande. Vilken av dem tror ni av jag skulle trivas bäst med baserat på infon ovan?

Sigga

Davina

Nia

Josefin

Chloe

Camille

Philine

Katharina

Alice

Lærke

Svenske Marie

Inte kollat alla så kan finnas fler jag skulle gilla.

Eller om ni bara vill dela er erfarenhet av någon av dem! Verkar vara ett skönt ställe!

Med vänliga hälsningar

Skrevet
Entreuvuniom skrev, for 6 minutter siden:

Hej!

Jag skriver på svenska, hoppas ni förstår ändå! 

Jag är drygt 30 år och har vid det här laget legat med ett antal glädjeflickor både i Danmark och lite andra länder. Det är riktigt roligt, trevligt och skönt men då jag fortfarande är rätt sexuellt oerfaren av mig och gör det väldigt sällan så är det viktigt att man gör sin research bra och hittar någon som passar en och det är det jag håller på med nu. Jag ska nämligen till Köpenhamn nu i sommar och tänkte besöka Pussy Galores. Aldrig varit där förut utan bara på Cassiopeia medan det fanns, när det gäller Köpenhamn.

Några grejer har jag lyckats förstå vad jag gillar hos tjejer jag ligger med. Dels att de helst ska vara på bra humör och liksom lätta att ha att göra med. Lite avspända och lekfulla men även att kännas lite omhändertagande eller iaf att de har förståelse för att man kan vara nervös och bli lite hämmad i situationen, iaf i början, sedan brukar det lätta och jag låter instinkten göra jobbet. 

Men det får gärna vara lite lätt porrigt också med stön och sånt.

Tyvärr är jag såpass ytlig att tjejen måste se snygg ut annars går det inte. Inga med extra kilon eller icke-fasta kroppar. Inte nödvändigtvis stora bröst men fasta. Och helst inte över 30 men funkar absolut med äldre om hon är ungdomlig och fräsch.

Gick igenom några av profilbilderna på Pussy Galores hemsida och tycker att de här tjejerna verkar lockande. Vilken av dem tror ni av jag skulle trivas bäst med baserat på infon ovan?

Sigga

Davina

Nia

Josefin

Chloe

Camille

Philine

Katharina

Alice

Lærke

Svenske Marie

Inte kollat alla så kan finnas fler jag skulle gilla.

Eller om ni bara vill dela er erfarenhet av någon av dem! Verkar vara ett skönt ställe!

Med vänliga hälsningar

Du er en høflig mand, og hvis du fortæller lidt om dig selv og dine tanker, tror jeg, at alle pigerne på Pussy Galores vil tage godt imod dig. Jeg kunne nævne Malua. Sød, sjov. sexet, serviceminded - og, ikke mindst, så har hun masser af erfaring.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Skrevet

Och om du kollar denna siten kan du inte gå mycket fel om du tar Barbara, Alexxa, Matylda eller någon av dom andra tjejerna...

Skrevet

Du kan også nogle gange så på pigerne herinde og se om der ligger anmeldelser af dem enten ved at søge eller på deres profiler. 

Men du skal da være hjerteligt velkommen hos mig. 

Hilsen Davina 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Tack för tipsen!

Ska se vem det blir inom kort beroende på vilken dag jag ska dit.

Davina, du ser väldigt snygg (och lockande) ut :)

Skrevet
Entreuvuniom skrev, den 8.6.2022 at 17:45:

Tack för tipsen!

Ska se vem det blir inom kort beroende på vilken dag jag ska dit.

Davina, du ser väldigt snygg (och lockande) ut :)

Haha jag är också extremt ytlig. För mig måste brösten vara stora och fasta och gärna fin röv och snyggt ansikte. Finns många utländska kvinnor som annonserar och som är väldigt snygga.

Skrevet

Jeg kan helt klart anbefale Sif, som er der om lørdagen. Hun er meget smuk, og har en fantastisk sexet krop.

Skrevet

PG- Danmarks bedste sted med danske piger her i 2022. Desværre er Cassiopeia jo lukket. Deres svenske piger kunne ellers lære fra sig. Håber på flere etnisk svenske piger tilbage på Sexyclub eller Pussygalores.

Unge, smukke  Sigga har desværre ikke så mange aftensvagter men har den X-factor der gør hende spændende. Chloé dejlige norske sprog og lækre krop er meget lokkende..

Dog har Lærke den evne med bare at føle den der kærste-fornemmelse og ER bare en fantastisk pige når vi er sammen- og jeg håber hun bare fortsætter med at lære fra sig.

Kunne man ikke ligge et lysthus tæt på en togstation, så ville det måske være lettere at tiltrække de svenske piger som lige nu mangler et sted efter Cassiopeia...

Skrevet
ppd skrev, 1 time siden:

PG- Danmarks bedste sted med danske piger her i 2022. Desværre er Cassiopeia jo lukket. Deres svenske piger kunne ellers lære fra sig. Håber på flere etnisk svenske piger tilbage på Sexyclub eller Pussygalores.

Unge, smukke  Sigga har desværre ikke så mange aftensvagter men har den X-factor der gør hende spændende. Chloé dejlige norske sprog og lækre krop er meget lokkende..

Dog har Lærke den evne med bare at føle den der kærste-fornemmelse og ER bare en fantastisk pige når vi er sammen- og jeg håber hun bare fortsætter med at lære fra sig.

Kunne man ikke ligge et lysthus tæt på en togstation, så ville det måske være lettere at tiltrække de svenske piger som lige nu mangler et sted efter Cassiopeia...

Du har glemt at skrive at der mangler unge danske piger...Men måske er der en gammel tråd fra 2016, som du kan revitalisere.

Skrevet
ppd skrev, for 16 timer siden:

1,2 km til Dyssegård St. og 1,4 km til Hellerup St. - det er vel tæt nok? Tog fra Sverige kører direkte til Hellerup.

Skrevet
Bobby CPH skrev, for 20 minutter siden:

1,2 km til Dyssegård St. og 1,4 km til Hellerup St. - det er vel tæt nok? Tog fra Sverige kører direkte til Hellerup.

Dejligt! Det kunne  PG skrive for at jeanhaje svenske piger 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.