Hop til indhold
Lala&lolo

Søge en dame til laver massage og sex

Recommended Posts

Hej 

her er ny her og kigget rundt meget og kontakt nogle er thai piger men når jeg stiller mit ønske bliver de sur på mig og en fuck finger på sms 

jeg søger massage med sex hvor vi to kan slikker og sutter bryster og have orgazme flere gang måske altså godt med fantasi men uden gummi eller noget hårdt 

det er først gang for mig at prøver at have sex med pige eller moden dame da jeg er også en dame men alt ide kommer efter min mands ønsker da han er dsv nu er langtværk og kan ik kommer til lande snart

kan i anbefal noget  godt og spænde da vi vil have at åbner cam til min mand mens jeg laver sex med en pige 

har virkelig brug for hjælpe og jeg heller ik forstå jeres ord om fx anal eller sf og mange andre ting er totalt blank 

jeg vil have  vare helt almindelig sex smage på brysterne og hendes køn og b2b og hun gør det det samme for mig og vi ender med orgazme 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal nok over i "Efterlysning" og område er også vigtigt.

Mange thaipiger -er ikke så glade for at sexe med en anden pige...

Og på cam er også nogen der ikke kan lide...

Men alt har en pris -du kan sikkert lokke en med på legen -hvis du betaler kassen;-)

Men du kunne jo starte med, at tag en almindelig massage -og så spørge dem -og også om de kender nogen der vil -hvis de ikke selv vil... Jeg har tit fået anbefalet en anden kvinde -som lige netop er dygtig til det jeg godt kan lide...  

Det er så mange mærkelige der ringer og skriver -og spørg om det mest mærkelige -så det er nok derfor de giver dig "fuck finger" på sms...

Held og lykke;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Skal nok over i "Efterlysning" og område er også vigtigt.

Mange thaipiger -er ikke så glade for at sexe med en anden pige...

Og på cam er også nogen der ikke kan lide...

Men alt har en pris -du kan sikkert lokke en med på legen -hvis du betaler kassen;-)

Men du kunne jo starte med, at tag en almindelig massage -og så spørge dem -og også om de kender nogen der vil -hvis de ikke selv vil... Jeg har tit fået anbefalet en anden kvinde -som lige netop er dygtig til det jeg godt kan lide...  

Det er så mange mærkelige der ringer og skriver -og spørg om det mest mærkelige -så det er nok derfor de giver dig "fuck finger" på sms...

Held og lykke;-)

Tak for svar ,jeg bor i Kbh og self vil betale ekstra men også når jeg læser på nogen piger menu jeg kan ik find ud af det om det jeg vil have og det skal ik være kun thaipige men jeg vil have self noget er rent og sikkert især det er først gang vi er på vores fantasi 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...