Hop til indhold
hobart

hos den søde pige gladsaxe / suttemesteren

Recommended Posts

så har jeg mødt pige 2 gang total dejligt hun  suttede  som en drøm  / total megafransk 

lækket hun er sød ps hun kan sprøjte og tager den analt helt i bund kan kun anbefale  hende top dollar fra mig 5 stjerner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, 1 time siden:

Hvad er priserne? 

 

lystfisker skrev, for 2 timer siden:

Katrine har priser stående på annoncelight, men der står ikke noget om anal til hende, og der bliver generelt ikke ydet super/megafransk på steder som Sexyclub. Måske @Katrine75G kan be- eller afkræfte om der er tale om hende.

https://annoncelight.dk/showad/341402

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 16 minutter siden:

 

Katrine har priser stående på annoncelight, men der står ikke noget om anal til hende. Måske @Katrine75G kan be- eller afkræfte om der er tale om hende.

https://annoncelight.dk/showad/341402

Ja, forstår ikke hvorfor stederne. Ikke bare Sexyclub, skriver hvad pigerne tilbyder.. 

Anal til Katrine. Hvem havde troet det? :huh:

Skal man bare være fræk og spørge? 

Jo, men man kan risikere at pigen siger nej og så er stemningen lidt ligesom faldet et par grader..

Det er jo ikke en gætteleg.

Hvordan er hendes læber?. Der står "store og fyldige" hos Sexyclub  men på det sidste billedet ser de heldigvis rigtig normale/naturlige ud..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntman skrev, for 3 timer siden:

Det er jo Den Lille Røde....

Er der hende som bor i området i nærheden af Vestforbrændingen? Nemlig længe siden jeg har set en aktiv annonce fra hende - og hun kan nemlig både sprøjte og tage den dybt i 2’eren.

Er klar på en tur med hende igen snart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...