Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre.

Har luret her af og til, og her så min første anmeldelse

Havde lyst til en gang massage idag og fandt denne:

https://annoncelight.dk/showad/271776

Huset et beliggende meget diskret på Grimstrupvej i Næstved, og jeg blev vist ind af en sød ung dame, til et super dejligt og rent lokale på første salen. Også et lækkert og rent badeværelse

Jeg var "kun" til en gang alm. massage, så takkede nej til FP tilbuddet. (som jeg tænker er standard prisen i området)

Derefter fulgte en SUPER gang massage - klart den bedste jeg har oplevet uden for Asien - helt autentisk og super dejligt.

Det tog præcis en time - ingen slinger i valsen. Og ikke oplæg til mere!!

Nu havde jeg jo ligget og kigget lidt, så jeg bad selv om hjælp til "resten" - og fik en kæmpe oplevelse med det skønneste HJ & Øko BJ. Nej - du får ikke prisen - men det var ikke ublu, så afsted selv :-)

En flaske vand i hånden - og afsted med et kæmpe smil på læben.

Jeg spurgte om hendes navn - men har desværre glemt det :-( 

Mener det er Lisa på billedet - kan dog ikke huske den tatovering?

Orker ikke at svare på spørgsmål - men klart de varmeste anbefalinger herfra, til både sted, renlighed, pris, pigen og massagen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte stedet, en alm villa uden skilte eller lysshow, fin parkering på modsatte side af vej.

Aftalte 1 times oilmassage der blev afregnet inden start 500kr, massagen og det var prof massage som man sjældent oplever, få pirringer undervejs udviklede et handjob til happy-end , et slow handjob med øjenkontakt og berøring overkrop og kugler virkeligt superliga, handjob kostede 300 kr men gav Tanya 500 kr da det var så godt.

Massagen varede 60 min 

Ingen afbrydelser undervejs

Tilbudt brus før/efter

Tanya fra det sted kan jeg anbefale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været afsted igen - og fik denne gang fornøjelsen af Tanya.

En sød, slank og smuk Thai - med naturlige bryster - og god til engelsk.

Jeg bestilte en times body to body med BJ - og fik bare den vildeste og bedste behandling jeg nogensinde har prøvet!!!

Hun kan virkelig massere - fuldstændig som i Thailand - men hun ved sørme også hvordan man giver Body to body - og BJ..... Hun pirrede alle steder på mig - med HELE sin krop! HELE!!!!!!! Som jeg sagde til hende - dør jeg her og nu, dør jeg med et smil på læben :-)

Jeg smed faktisk også 200 kroner oveni - pga den helt fantastiske behandling (1200 plus 200 i tips)

Body to body med Tanya - kan VARMT anbefales!

Del dette indlæg

Link til indlæg
søde skrev, for 28 minutter siden:

Hvor på Grimstrupvej er det ?

Det vil stedet, meget gerne oplyse dig om.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
søde skrev, den 29.5.2022 at 19:28:

Hvor på Grimstrupvej er det ?

Det er et almindeligt hus, så du skal ikke være bange for at det er boligblokken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...