Hop til indhold

Recommended Posts

:D

Jamen kunne ikke stå for de her bryster:

https://annoncelight.dk/annonce/75883/ultrafraek-milf-sutter-som-en-droem-ring-5261-0107

Hun holder til i et etagebyggeri i Herlev....lille rum...men helt klart et privat hjem.

Blev sgu positivt overrasket...hun har et eksotisk look, men også noget frækt over hende.

Store ægte bryster....buttet ja...men også velplejet kvindelig med makeup og lange negle.

Valgte et blow til 350 kr og det blev givet til UG med sprøjt i munden.

Dejligt bekendtskab med 100% gentagelses risiko.

/S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg var der i går også, og gætter på, at hun er 35 - 36!? Og ja, hun er glatbarberet. Og lidt chubby. Men meget sød, og rimelig kinky!

Men stedet er lidt rodet og beskidt, ikke lige noget der trækker op. Men en sjov oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der i går også, og gætter på, at hun 35 - 36!? Og ja, hun er glatbarberet. Og lidt chubby. Men meget sød, og rimelig kinky!

Men stedet er lidt rodet og beskidt, ikke lige noget der trækker op. Men en sjov oplevelse.

Tak for svar - havde jeg ikke mega tømmermænd fra igår var jeg taget til Herlev.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der i dag. Jeg skulle være gået med det samme! Det er den værste gang rod, som jeg nogensinde har set og sengen skal man være fakrier for, at ligge på.

Lod mig dog friste pga. Den gode anmeldelse.

Jeg fik et blow, som var mere svensk og måtte selv hjælpe til. Hun var totalt uengageret. Det var på ingen måde pengene vær:-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/94506/fraekke-milf-marlene-sutter-og-sluger-privat-og-diskret-i-herlev-sf-ring-9180-3037-mulighed-for-fisse-uden-gummi-sf

Hun er tilbage...og med endnu mere på menukortet *G*

Mulighed for sex uden gummi minsanten.

Og super gode priser faktisk.

Måske man skulle afsted igen...hehe

Hovsa fik ikke sluttet citatet.

Her røg enhver idé om at besøge hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej brødre.

Har beøgt Marlene 2 gange, første gang var ok, men som en broder skriver så er "bænken/sengen" en fakirbænk, anden gang lugtede hun af fisk , det tændte mig meget af så det blev til et BJ, kan fortælle at hun er tæt på 40 år og har Grønlandske aner, men i øvrigt meget sød og køn.men når hun tilbyder uden, så er jeg stået af

godt nytår til alle brødrene.

vh

Ling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...