Hop til indhold

Blondine Store bryster Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Den første annonce havde jeg også kigget på og synes at billederne så fake ud. Men videoklippet med den århusianske avis må jo være rigtigt nok. Og det er gudhjælpemig den samme avis veninden sidder med. Så mon ikke den er god nok? 

Så udestår spørgsmålet med servicen selvfølgelig stadigvæk, så lad høre om nogen har været der?

Skrevet

den første er Anay, som jeg mener allerede har besøgt. du burde da genkende hendes røv!?

Skrevet
  • Author
Antoninus skrev, for 7 timer siden:

den første er Anay, som jeg mener allerede har besøgt. du burde da genkende hendes røv!?

Nåh . Er det hende... Ja det kan du godt have ret i med den numse...mærkeligt at hun laver så mange forskellige profiler for det er vel gode anmeldelser hun har? 

Skrevet
steve skrev, for 42 minutter siden:

Nåh . Er det hende... Ja det kan du godt have ret i med den numse...mærkeligt at hun laver så mange forskellige profiler for det er vel gode anmeldelser hun har? 

jaeh, måske vil hun ikke genkendes. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.