Hop til indhold
pj1108

Sex kino ved grænsen

Recommended Posts

pj1108 skrev, for 5 timer siden:

Hej

Er der noget der ved om der er er aktivitet i diverse sex kinoer omkring grænsen ??

noget adresser på steder fx....

Der er masser af aktivitet hvis du er til mænd - jeg har været der mange gange, jeg har læst der kommer tyske kvinder,   flere gange har jeg snakket med de mænd der har været der, når jeg var der - heller ingen af dem, har mødt kvinder, så måske ikke helt nemt sted, hvis det er kvinder du søger, hvis du er til mænd, er der stor aktivitet i de små rum dernede - dette er ikke noget for mig - så jeg smutter over grænsen og henter en plade chokolade - og besøger en gp i Flensborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der har adresser på sex kinoer ved grænsen ,??

fræk6 skrev, den 22.5.2022 at 02:34:

Der er masser af aktivitet hvis du er til mænd - jeg har været der mange gange, jeg har læst der kommer tyske kvinder,   flere gange har jeg snakket med de mænd der har været der, når jeg var der - heller ingen af dem, har mødt kvinder, så måske ikke helt nemt sted, hvis det er kvinder du søger, hvis du er til mænd, er der stor aktivitet i de små rum dernede - dette er ikke noget for mig - så jeg smutter over grænsen og henter en plade chokolade - og besøger en gp i Flensborg

Tak for svar. 

Nogen adresser på sex kinoer ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
pj1108 skrev, for 1 time siden:

Nogen der har adresser på sex kinoer ved grænsen ,??

Tak for svar. 

Nogen adresser på sex kinoer ???

Åh - jeg kender ikke lige adressen - den ene ligger i Kruså lige til Højre ca 600 m før grænsen - den anden ligger i Padborg - Google dem, de er nemme at finde - jeg betalte et beløb i den ene, og havde entre til dem begge

faldt lige over dette link

https://annoncelight.dk/showad/153151

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...