Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun var her sidste sommer under et andet navn. I lille lejlighed i Valby. Virkelig urutineret dengang, men et fint knald. Kan ikke huske hendes navn dengang?!?

BUC

Skrevet
BUC2610 skrev, den 21.5.2022 at 21:04:

Hun var her sidste sommer under et andet navn. I lille lejlighed i Valby. Virkelig urutineret dengang, men et fint knald. Kan ikke huske hendes navn dengang?!?

BUC

BUC er hun værd at besøge? Du skriver urutineret, men er hun indlevende og forsøger at yde en god service, eller er det en af de der “det skal bare overstås” typer?

Andre der har været forbi for nyligt?

• 1 month later...
Skrevet

Hun er fin, besøgte hende første gang jeg skulle prøve at betale for et knald. Der var hun sku dejlig og sød, og veloplagt. Dejlig fisse. Lidt lyd, nuldrede mine niples . Kunne ikke komme efter 30 minutter , så vi brugte resten af tiden på at ligge og snakke, hun er fra Rumænien, hehe, det kan betale sig at kunne lidt Rumænsk ;) 2' gang var hun i dårligt humør og det var en lidt kedelig omgang .. Jeg havde spurgt om black kiss, og vi aftalte en pris, men da jeg kom blev det 'bare' til et knald  og til normal pris ved ikke om hun tilbyder andet end knald og blow med kondom.... Kan klart anbefale hende , hvis man er til den unge glatte, små saftige bryster typen... rar at snakke med også... håber det kan bruges til noget 

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.