Hop til indhold
stilfuld49

KAT i Randers - er hun der stadig?

Recommended Posts

Må indrømme jeg var noget skuffet sidst heg var ved hende….

det var som en banegård hvor den næste sidder klar i forrummet, som man skal igennem for at komme ud 

hun råbte til den næste “5 minutter” mens jeg stadig lå med stiv dolk og slet ikke var enig med hende :oops:

er det god sex du går efter ville jeg vælge kesa (Black candy)  ikke ret langt der fra.

bedre sex og stadig med lidt hygge massage.

hun er mindst lige så fræk som cat, bare 20 år yngre og afrikaner 

til massage er cat bedst men også rigeligt hård..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randers15

Dårlig service man skal holde sig væk fra kat

Ren pengemaskine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers15 skrev, for 14 timer siden:

Dårlig service man skal holde sig væk fra kat

Ren pengemaskine

Var hos hende  for ca. 2 år siden , og det var første,  og sidste gang . Min erfaring  er . Har intet med god Thai massage at gøre , men vil give sliksyg ret!!

Er mere i retningen af at være på Aarhus banegård  , med tilbud om en til 10 fingre i røven . Men ligefrem  at råde folk til at holde sig væk , er jo nok lige

over stregen  . Som du sikkert ved har hun rigeligt med kunder , så der er mange der gerne vil en tur på banegården med finger i rumpen , sådan er vi jo så

forskellige og gudskelov for det .

Del dette indlæg


Link til indlæg
8940randers skrev, for 7 timer siden:

Hun plejer at smide om sig med rimjob uanset om man vil have dem eller ej , ved ikke om det er anderledes nu hvor det ikke er hendes eget sted

Jeg har været hos hende to gange på hendes gamle sted i Kirkegade, første gang var rigtig fint, jeg fik ingen massage men god sex, rimming, superfransk og dansk uden, næste gang jeg var der , havde jeg 700 kr, og sagde: Giv mig så meget du kan af alting, så gik hun i gang, og brokkede sig over jeg ikke havde flere penge, alt den tid jeg var der, det gider jeg ikke høre på, under sexen, det er no~go for mig, at diskutere penge under forløbet, jeg fortæller altid, hvor mange penge jeg har, så kan pigen sige nej tak, eller give den services pengene rækker til

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randers15

Det kommer an på hvor meget du vil betale så det kan godt lade sig gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg
8940randers skrev, for 15 timer siden:

kan man få dem begge 4 håndsmassage trekant ?

 

 

Sidst jeg var der, var du begge to om at massage mig. Det var stort set samme pris ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...