Hop til indhold
Guest Jaamz

Nia

Recommended Posts

Guest Jaamz

Hejsa. Jeg overvejer et kort visit hos Nia(city girls, SexyclubPussygalores mm), som har været under andre navne bl.a Cassandra. Hun skulle eftersigende være lidt ældre end de 29 år som hun reklamere med,nærmere midt 30'erne, hvilket matcher min egen alder. Efter hvad der er blevet skrevet om hende i et par indlæg inden for det seneste år, så skulle et besøg hos hende ikke være anbefalelsværdigt. Er der nogen som kan be- eller afkræfte dette? Er meget nysgerrig om hendes kæmpe silikone babser tåler berøring og hvordan hun fremstår af personlighed? Nogen som kan være behjælpelig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome

Synes hun er blevet lidt arrogant det seneste år og altid beklager om ondt i ryggen eller andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jaamz

Okay. Hvordan arrogant? Fraværende og uden nærvær? Har læst nogle eksempler på at hun fremst påvirket af et eller andet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome
Jaamz skrev, for 6 timer siden:

Okay. Hvordan arrogant? Fraværende og uden nærvær? Har læst nogle eksempler på at hun fremst påvirket af et eller andet? 

Den måde hun taler til folk. Selvom jeg har dusket hende flere gange så får jeg stadig sådan nogle patetiske svar fra hende. Som om hun er 'bedre' end den branche hun er i.
Der er altid noget der gør ondt og gør at man ikke må dit og dat.

Dejlig fisse og gode bryster men attituden kan jeg godt undvære efterhånden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jaamz

Okay. Jeg frygter lidt at det kan blive svært med rejsningen. Hun kan være nok så lækker, falder jo lidt til jorden hvis hun er flabet at høre på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...