Servciesboy 624 Skrevet 20. Maj, 2022 Hejsa med jer jeg har 4 ugers ferie i august måned, og overvejer om ikke noget af derhen skal bruges i udlandet, jeg har været måske i 40 landen verden rundt, men nu synes jeg der skal et nyt land på CV.et. Jeg har med interesse læst jeres beskrivelser af bl.a. Østafrika, der har jeg aldrig været, men har væltet iVestafrika, Ghana husker jeg som et mekka for sex, men jeg kenya, tanzania, uganda trækker lidt i mig. Jeg læste også lidt om Albanien , der er charterture til det land, men som jeg husker jeres beskrivelser var det måske lidt farlig, jeg er ikke bange , så det kunne godt være en mulighed, ellers har jeg været i mange østbloklande. Thailand, Bali Japan har jeg været, men ellers kunne Thailand godt være en mulighed Men der hvor mine tanker måske mest. Går hen er Cuba,men jeg har ikke rigtig kunnet finde nogle rejsebeskrivelser på landet, har i brøde ikke været der? Ellers er jeg åben for forslag, men der skal være mulighed for lækker sex, jeg kunne også bare tage til gran canariske øer, og undersøge muligheden der, har altid haft familie med, sååå knus og go weekend til je Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jersey86 471 Skrevet 20. Maj, 2022 Jeg tror du skal spørge dig selv, hvilken type sex oplevelse du gerne vil have. Man kan dele pigerne i 3. verdenslande lidt op i pros, semi pros og non-pros. Altså enten piger hvis hoved erhverv er prostitution, dem hvor det er en sidegeschæft og til sidst dem der ikke nødvendigvis gør det for pengene, men nok stadigvæk sætter pris på pengegaver, som så ofte er det en flydende overgang imellem de 3 kategorier. Alle 3 typer har fordele og ulemper. Med pros kan du (forhåbentligt) forvente en bestemt service til en bestemt pris, og du kan på forhånd forventningsafklare hvilke ydelser du gerne vil have og hvad hun tilbyder, og hvad prisen er, til gengæld kan prisen måske være lidt højere og de kan måske være lidt mekaniske i sengen. I modsatte ende finder du non-pros, det er her hvor du kan få en oprigtigt sommerferie forelskelse, hvis altså kemien er der, hvor hun bliver nemt driv våd, synes du er fantastisk og giver dig dit livs knald i håb hun at du ikke dropper hende, til gengæld kan der komme følelser i klemme, hun kan blive jaloux, nægte at forlade din lejlighed osv. Jeg tænker også det kommer an på om du vil mere end bare sex. Vil du (gen)opleve den sommer forelskelse fra dine unge dage, hvor du hygger og griner sammen med en ung flot kvinde der bare er helt vild med dig? eller skal du bare have sex et par timer, og så skal pigen skride så du kan lave noget andet? Du har sikkert læst min anmeldelse af Kenya/Mombasa: Jeg tror Kenya er et godt begynder land hvis man gerne vil prøve Afrika, da de taler engelsk og der er en udbredt "hook up" kultur som mange af pigerne er en del af. Hvis du kan spansk og/eller fransk, så har du et meget større udvalg af lande. Som jeg også skriver så er Kenya nok mest et land til semi- og non-pros. Til sommer skal jeg 5 uger til Ghana, jeg har lige fået mit visa(som er lidt mere besværligt i forhold til at få et visa til Kenya). Jeg købte Tinder Guld som gør at man kan ændre lokation, og jeg synes en af forskellene imellem Mombasa og Accra er at i Accra så skriver mange af pigerne meget eksplicit på deres profil om de er til hook ups eller ikke er det. Min plan er lidt at hvis jeg gerne vil have en specifik sexuel oplevelse, så vælger jeg en der eksplicit er efter hook up, så jeg eksempelvis kan have en trekant med en blowjob/rimjob kombo. Hvis jeg gerne vil noget mere kæreste agtigt, så vil jeg måske prøve at invitere en der ikke tilbyder hook ups på date. Nu må vi se hvordan det går, jeg skal nok skrive en anmeldelse! :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 624 Skrevet 21. Maj, 2022 Kære Jersey Tak for dine gode råd, og din opsplitning af pigerne, rart og få sat ord på. Jeg kigger i retning af Nairobi synes mange af de østafrikanske piger er flotte, og jeg har kigget på fly og hotel, jeg kan gøre sådan en rejse på 14 dage for under 7000kr, så er der bare spørgsmået med hvor mange lommepenge der skal med knus og tak Og jeg hører også gerne flere og andre gode tips Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jersey86 471 Skrevet 22. Maj, 2022 Servciesboy skrev, for 16 timer siden: Så er der bare spørgsmået med hvor mange lommepenge der skal med Tja det kommer jo an på hvad du vil betale pr. pigebesøg, hvor meget du vil bruge på mad og drikkevarer og om du vil foretaget dig andet end at knalde hele tiden Piger + mad og drikke kan nok gøres for 500 kr om dagen, hvis du er lidt sparsommelig. Hvis du gerne vil være mere gavmild, spise på restaurant hver dag og købe drinks på natklubber og barer så kan det nok nemt blive et par tusinde om dagen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 624 Skrevet 24. Maj, 2022 Jersey86 skrev, den 22.5.2022 at 09:38: Tja det kommer jo an på hvad du vil betale pr. pigebesøg, hvor meget du vil bruge på mad og drikkevarer og om du vil foretaget dig andet end at knalde hele tiden Piger + mad og drikke kan nok gøres for 500 kr om dagen, hvis du er lidt sparsommelig. Hvis du gerne vil være mere gavmild, spise på restaurant hver dag og købe drinks på natklubber og barer så kan det nok nemt blive et par tusinde om dagen. Kære dig Tak for du gider svare og hjælpe lidt til,men nu skal du høre, jeg har fået kontakt med en pige på 28 år i Nairobia, som jeg har spurgt på hjælp hos, jeg har nævnt nogle af de hoteller jeg har kigget på, og skriver tilbage, at de er farlige, - jeg har endnu ikke fået svar på , hvordan farlige Natteliver er altid farligt mange steder i udlandet, men jg har ikke tænkt mig og ende rundt alene i nattelivet, havde en plan om pigebesøg i stedet, men nu er jeg blevet en smule bekymret, for om det er farligt bare og bo på et hotel. Kenya er også på hungersnød, dog ikke så meget som Somalia ,men alligevel, måske jeg skal springe over og kneppe et andet land knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg