Hop til indhold
modensønderjyde

Nuru massage i Patong, Phuket, Thailand

Recommended Posts

Hej, jeg skal til Patong i juli måned (ved godt det er i regntiden), og har fået øje på at der findes en Nuru Massage på Soi Sansabai, tæt på den berømte Bangla Road.

Er der nogen som kan fortælle noget om stedet ? De har ingen website, men er på Facebook - https://www.facebook.com/nurumassagephuketpatong/

Jeg har skrevet til dem og spurgt til priser, men de beder om at jeg kigger ind når jeg kommer til Patong. Så vil de forklare om de forskellige massager de har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

har prøvet det - ikke noget at råbe hurra for, så en alm b2b andre steder er bedre - men igen, kan jo være pigen på dagen o.s.v.

hende jeg prøvede, der kom undervejs tilbud om mere og så jo dermed også højere pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i Patong/Phuket i august -det er umuligt at undersøge mulighederne og priser hjemmefra -og hvis det lykkes -er det måske helt modsat, når du kommer... Det er helt sikkert noget for en hver smag -og med den rette kemi -ligger oplevelserne og venter på dig;-)

Da jeg var der -gik jeg rundt og prøve det der fristede og jeg fik lyst til... -Det kunne jeg aldrig, havde vist på forhånd. Jeg havde godt nok anbefalinger med, og havde surfet rundt på nettet på forhånd -men det kunne jeg ikke bruge til noget, da jeg først var der.

Der var mange der rejste på det tidspunkt jeg var der -men så kom der nye "Friske" piger -jeg har det bedst med dem der ikke er så professionelle igen;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...