Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har torsdag besøgt thaipigerne på Langeland.
https://annoncelight.dk/showad/343038

Lad mig starte med at skrive at det levede mere end op til mine forventninger. 

Jeg havde ikke så meget tid, så jeg bestilte en halv times almindelig oliemassage med HJ som afslutning. 

Massagen var god og fast, altså rigtig massage. Undervejs var der, jeg antager fordi jeg havde bestilt happy end, masser at diskrete intime berøringer. Det var virkelig lækkert og pirrende. 

Alt i alt en virkelig god oplevelse. Sød og smuk ung kvinde. 

Virkelig lækkert sted, og ret diskret i udkanten af en landsby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Tak for tippet. Måske jeg skal aflægge Langelandsfortet et besøg i min sommerferie ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De plejer ikke at blive det samme sted i længere tid, så det vil være en god ide at komme op i øhhhh ud af starthullerne.... 

Dejlige piger og god massage.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er der vist i 14 dage. Et kvarters kørsel syd for Rudkøbing. Jeg havde bestilt en 4-hånds i dag, men noget koksede og jeg fik en almindelig 30 mins massage. Der var ingen hard feelings, da det var et superfint sted, diskret hvis det er vigtigt, en supersød pige og en god massage med hj. Et rigtig godt hj vil jeg tilføje, hvis andre har tvivlsomme erfaringer ved thai-piger med den slags. Tydeligt at pigen var meget erfaren med begge dele. Jeg fik nogle af pengene tilbage, masser af smil fra alle tre piger på stedet og gik med en dejlig fornemmelse. Jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...