SexDrive 42 Skrevet 19. Maj, 2022 Jeg har torsdag besøgt thaipigerne på Langeland. https://annoncelight.dk/showad/343038 Lad mig starte med at skrive at det levede mere end op til mine forventninger. Jeg havde ikke så meget tid, så jeg bestilte en halv times almindelig oliemassage med HJ som afslutning. Massagen var god og fast, altså rigtig massage. Undervejs var der, jeg antager fordi jeg havde bestilt happy end, masser at diskrete intime berøringer. Det var virkelig lækkert og pirrende. Alt i alt en virkelig god oplevelse. Sød og smuk ung kvinde. Virkelig lækkert sted, og ret diskret i udkanten af en landsby. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 20. Maj, 2022 Tak for tippet. Måske jeg skal aflægge Langelandsfortet et besøg i min sommerferie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DipStick 41 Skrevet 22. Maj, 2022 De plejer ikke at blive det samme sted i længere tid, så det vil være en god ide at komme op i øhhhh ud af starthullerne.... Dejlige piger og god massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 81 Skrevet 29. Maj, 2022 De er der vist i 14 dage. Et kvarters kørsel syd for Rudkøbing. Jeg havde bestilt en 4-hånds i dag, men noget koksede og jeg fik en almindelig 30 mins massage. Der var ingen hard feelings, da det var et superfint sted, diskret hvis det er vigtigt, en supersød pige og en god massage med hj. Et rigtig godt hj vil jeg tilføje, hvis andre har tvivlsomme erfaringer ved thai-piger med den slags. Tydeligt at pigen var meget erfaren med begge dele. Jeg fik nogle af pengene tilbage, masser af smil fra alle tre piger på stedet og gik med en dejlig fornemmelse. Jeg kommer helt sikkert igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 29. Maj, 2022 Deres annonce i fredags sagde de er på Sydfyn. Ved ikke om det er deres sædvanlige sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 81 Skrevet 29. Maj, 2022 De flyttede lørdag. Jeg har tidligere besøgt dem på Thurø, så ja, de kommer lidt rundt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg