Hop til indhold

Aya - storbarmet russer

Featured Replies

Skrevet

Til denne anmeldelse er der ikke link, da hun er rejst videre. Hun kaldte sig Aya, storbarmet rødhåret østeuropæer, der huserede en tid i Ålborg og siden i Roskilde. 

Nå men var tiltrukket af billederne, og bestilte tid til en halv time i Roskilde. Gammelt sleazy motel ved en tank ved motorvejen - og som led i komplekset var der en nedlagt kinesisk restaurant. Der sad et var udenlandske arbejdere uden for og fik en smøg og en øl. Egentlig meget stemningsfuldt på sin vis. 

Fik liv at stå og glo fordi hun blev ved med at skrive Five minutes. Det viste sig, at hun lige skulke kneppe en trucker i træsko. Da det blev min tur var der fyrre grader og 99 pct. luftfugtighed i værelset. Hold da kæft, var lige ved at skride igen, men lillemanden fik lov at bestemme nok en gang. Nå, hun er den på billederne, men ældre og slet ikke så flot. Jaderne er store, men bredskuldret og med lille røv. 
Vi kom i gang ig da hun skulle til at sutte mig af, sagde hun at jeg skulle have kondom på. Nej nej Katinka, den halve var med øko, Hun sagde at jeg kom jo lige fra gaden og hun kunne ikke vise hvor jeg havde været. HAHA, hvad med dig selv!!?? Og hun var civiliseret - ikke som en afrikaner eller rumæner. Hold kæft - og så oven i købet racist!! Jeg gik ud og vaskede pikken i håndvasken og så var hun helt ok. Men da jeg så skulle til at slikke og suttw på kagerne lugtede de tydelige af anden kunde. Så var det sgu hende, det blev beordre og st vaske sig. Hun snakkede i et væk,  mens hun stod og pjaskede vand fra håndvasken på patterne. Jeg opdagede også at lagnerne ikke var helt Rene, så jeg besluttede mig for at resten af seancen foregik enten liggende eller siddende oven på hende. Det gik fint nok, og hin genoptog afslutningen - dig mens hun gloede ind i væggen som om det kørte et fjernsyn inde i det skidengrønne tapet. Overvejede faktisk at skyde den af i munden på hende, men holdt igen - det var ko heller ikke aftalt. Efter noget tid  fik jeg en ganske rimelig gang spansk og endte med at sprøjte udover både kasserne og mulen, så hun fik et fint lille hvidt fipskæg. Alt i alt en blandet oplevelse 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.