Hop til indhold

Grækenland

Featured Replies

Skrevet

De største områder er på fastlandet omkring Athen. Patras er også en mulighed.

Der findes såkaldte Red Light Distrikter omkring de større turistbyer på ørerne. På Kreta er det omkring den gamle havn i Chania, på hjørnet af Minoos og Epimenidou (Vejnavne).
Gå lidt ned af Minoos hvor der er en smøge ind til højre, når du kommer fra Epimenidou.

Pigerne er ofte Russere eller Sigøjner eller fra sydlige Europæiske lande. Har kun få gange truffet græske piger.

Nogle græske Taxa chauffører i Chania kender steder. Men påregn at de vil have betaling for at køre dig ud til adresser.

Redigeret af Olympus

• 3 years later...
Skrevet
Guest Olympus skrev, den 20.5.2022 at 08:32:

De største områder er på fastlandet omkring Athen. Patras er også en mulighed.

Der findes såkaldte Red Light Distrikter omkring de større turistbyer på ørerne. På Kreta er det omkring den gamle havn i Chania, på hjørnet af Minoos og Epimenidou (Vejnavne).
Gå lidt ned af Minoos hvor der er en smøge ind til højre, når du kommer fra Epimenidou.

Pigerne er ofte Russere eller Sigøjner eller fra sydlige Europæiske lande. Har kun få gange truffet græske piger.

Nogle græske Taxa chauffører i Chania kender steder. Men påregn at de vil have betaling for at køre dig ud til adresser.

Det var en særdeles oplysende forklaring, må jeg sige. Jeg agter at tage en mindre rejse til Kreta til sommer, men finder det umiddelbart ikke, at udvalget forekommer synderligt omfattende, når jeg søger derpå.

Jeg påtænker dog ganske vist at orientere mig nærmere, som du foreslår. I den forbindelse kunne jeg tænke mig at høre, hvorledes prisniveauet typisk forholder sig, samt om det må anses for sikkert at besøge sådanne steder, eller om man bør udvise særlig agtpågivenhed.

Endvidere kunne det være mig af interesse at vide, hvor stort et udvalg man omtrent kan forvente, er der tale om et større antal, eller snarere et mere begrænset? Og hvorledes forholder det sig med deres fremtoning, er niveauet generelt højt, eller mere jævnt?

Skrevet
fræk6 skrev, for 17 timer siden:

Er det sider du kender og anbefaler?

Den sidste omdirigerer til en usikker side og åbner pop-ups, har af samme årsag ikke klikket på dit første link.

Skrevet

Jeg bruger dem, og der findes mange søde piger, på sexjob kan du vælge lokal så er det kun græske pige, du kan vælge engelsk versioner på begge sider

Held og Lykke, glæder mig til at læse om dine oplevelser

Skrevet

Jeg har været i den omtalte gade i Chania flere gange. Det er helt sikkert at færdes der.

Søger du unge flotte piger, er det dog ikke det bedste sted. Men der er damer der, og de er ofte villige til lidt af hvert :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.