Hop til indhold

Solbjerg Hovedgade 92

Featured Replies

Skrevet

HOLD JEG VÆK - HUN ER MIN :D

Hold nu k... - Hun er dejlig..

Øko-fransk - godt forparti - god krop + god indlevelse.

Besøgte hende i går og for 4-5 uger siden.. Ved ikke hvor lang tid hun bliver.

Lad mig sige det sådan, 2. gang var ikke dårligere end 1. gang :D

Nå - det er ligemeget - fuldstændig ligegyldig - HUN ER MIN :D

Skrevet

HOLD JEG VÆK - HUN ER MIN :D

Hold nu k... - Hun er dejlig..

Øko-fransk - godt forparti - god krop + god indlevelse.

Besøgte hende i går og for 4-5 uger siden.. Ved ikke hvor lang tid hun bliver.

Lad mig sige det sådan, 2. gang var ikke dårligere end 1. gang :D

Nå - det er ligemeget - fuldstændig ligegyldig - HUN ER MIN :D

He, he. Fik du hendes navn?. Vi andre vil jo gerne besøge hende, så kan hun tjene så mange penge at hun får lyst til at blive her. Eller vil du besøge hende 5 gange om dagen á 1000 kr :mrgreen:

Skrevet

He, he. Fik du hendes navn?. Vi andre vil jo gerne besøge hende, så kan hun tjene så mange penge at hun får lyst til at blive her. Eller vil du besøge hende 5 gange om dagen á 1000 kr :mrgreen:

Ja, hun er dejlig - vanskelig at forstå med de 2-3 fraser på dansk og engelsk - men ellers en dejlig oplevelse - hun hedder et eller andet med Malee :-) Hun er vel godt 30 år ... og hun er meget lille - godt 150 cm og med et godt brystparti (helt naturlige) ... så ta' bare en tur til Solbjerg ... de har ej for meget at lave ... hun er der til medio november ca.

Skrevet

Ja, hun er dejlig - vanskelig at forstå med de 2-3 fraser på dansk og engelsk - men ellers en dejlig oplevelse - hun hedder et eller andet med Malee :-) Hun er vel godt 30 år ... og hun er meget lille - godt 150 cm og med et godt brystparti (helt naturlige) ... så ta' bare en tur til Solbjerg ... de har ej for meget at lave ... hun er der til medio november ca.

Hvad kostede det?

Skrevet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.