Hop til indhold

Cattleya, Engesvang

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/321092

Var så heldig at få en aftale i stand med skønne Cattleya. Aftalen var én time en sen aften i forrige uge. Valgte hende pga. jeres gode anmeldelser!

Aftalte nemt tid og påklædning; ønsket til påklædning blev opfyldt.

Cattleya var meget imødekommende både før og under og er 100 % som på sine billeder - bare ca. 100 % mere nice og spritvågen på trods af tidspunktet.

Stedet var rent, parkering diskret og alt godt, selvom varmen var ved at tage livet af mig efter ca. en halv time; blev venligt tilbudt vand :)

Havde bestilt 1 time PSE (nogen vil nok spørge, hvorfor ikke GFE? Svaret: Jeg tænkte det var bedst, at der ikke er for mange "følelser" involveret fra min side og at jeg så slap for at have dårlig samvittighed ved alene at opfylde mine egne behov for tilfredsstillelse).

Fik udlevet en del ting jeg ikke havde prøvet før, herunder 69 (i ædru tilstand er det en del bedre) samt at bruge min tunge i og omkring hendes formidable numse. Derudover missionær, doggy og prone-bone. Det lille værelse havde lidt et 80'er sommerhusvibe over sig og hun havde sat musik på (det hørte jeg sjovt nok ikke). Spejle på gavl og den ene side gjorde oplevelsen endnu federe (har nogen set Psycho med Christian Bale? Jeg har ikke tilnærmelsesvis samme kropsvolumen, men jeg havde heller ikke travlt med at kigge på mig selv).

Fortrød at jeg ikke tog en runde mere nu hvor tiden var til det, men gik nok lidt i panik i pausen efter første skud og vidste ikke helt, hvordan runde to skulle starte. Rookie mistake.

En anden gang vil jeg nok skrue ned til en halv time.

Hvis Cattleya er til rådighed igen en anden gang, så får jeg også min ilddåb på analfronten, for den numse indbyder SÅ meget til det.

Skrevet

Cattleya er en af de frækkeste og mest nasty kvinde jeg har mødt, og samtidig er hun utrolig sød og serviceminded også. 

Hun er en af de få GP’er jeg har mødt mere end tre gange, og det er virkelig et kvalitetsstempel fra min side, da jeg som et klart udgangspunkt finder stor glæde og stor lyst/spænding ved at møde nye kvinder og ikke besøge den samme igen. 

Skrevet

Nasty hvordan? Jeg var ikke helt sikker på, hvordan jeg skulle håndtere hende. Bad jo om PSE, men opførte mig nok mere som en der efterspurgte GFE... Spørgsmålet er nok: hvad kan man tillade sig? Min fantasti rækker langt :)

Helt enig i, at hun er sød og serviceminded - men den anden side sprang ikke helt frem, måske på grund af min egen opførsel (firsttimer).

Skrevet

Nasty i en positiv betydning. 

Hvis du giver hende lov, så har hun et virkeligt fræk sind og en livlig fantasi, så du kan virkelig få nogle frække besøg med hende. 

Skrevet

Jeg kan af egen erfaring kun anbefale dig at springe anal over.

Hun er virkelig en dejlig kvinde og leverer topservice på alle fronter, bortset fra anal. Der er også andre brugere herinde der har oplevet det sammen som mig.

Skrevet
Ridefyr skrev, for 15 timer siden:

Må man høre hvilket outfit du fik hende lokket i :) ?

Det blev skoledameuniformen (faktisk var første prioriteten det sorte fishnet, så jeg kom vist til at lyve lidt i min anmeldelse!)

Skrevet

Go anmeldelse. Og er helt enig  

Hun er sku skøn og fræk  og med på det meste man kommer med .

Håber hun lander i Aalborg snart

Skrevet
LillePalle99 skrev, for 2 timer siden:

Go anmeldelse. Og er helt enig  

Hun er sku skøn og fræk  og med på det meste man kommer med .

Håber hun lander i Aalborg snart

Du kan godt begynde at glæde dig - hun kommer til Ålborg 14. juni 

Skrevet
Klinge skrev, den 25.5.2022 at 01:18:

Du kan godt begynde at glæde dig - hun kommer til Ålborg 14. juni 

Formidabelt .... :P

Skrevet

Helt enig med TS hun er en ener. Håber hus vender tilbage til Engesvang i den nærmeste fremtid, så skal jeg forbi på genbesøg. Var forbi for en ugestid siden til en dejlig omgang hygge med god tid, ja hun bliver bedre for hver gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.