Hop til indhold

Belastende Bredsten Landevej...

Featured Replies

Skrevet

Vil blot lige dele denne absolut trælse annonce.

https://annoncelight.dk/showad/326958

Synes billederne virkede gode og teksten lovende. Aftale prisen for 30 min  - 1.000 inkl sf.

Ankom til en kendt adresse i Give-området.

Alt godt indtil her. Jeg skulle selvfølgelig have vendt i døren, da pigen slet ikke var hende på billederne og nok dobbelt så stor. Straks kommer hendes veninde som vil være med for 800 ekstra. Det var jeg slet ikke indstillet på og holdt på den oprindelige aftale. Den efterfølgende leg var derefter ret skidt. ingen superfransk skønt vi have aftalt det. Ikke særlig indbydende 69, og næsten umuligt penetration pga uvilje og manglende smørelse...

Var ud efter 25 minutter inkl 5-10 min diskussion om ekstraydelser fra veninden etc.

Gentagelsesfare: Ikke eksisterende!

Skrevet

Har besøgt dem i Horsens, en nærmest tragikomisk oplevelse. For det første kvinden på foto, hun er ikke køn for at side pænt. Herudover er hun nærmest decideret fed, veninden må betegnes som en ok pæn bedste mor. Jeg blev plaget om at tage dem begge to, nej blev der sagt, nå ok så får du os begge for samme pris, agten går i gang, aldrig som i aldrig har jeg oplevet nogen der var så berørings angste. Pludselig forlader den tykke pige værelset, jeg hygger lidt med bedste mor. Kommer for egen hånd, to dråber på sengetøj, dette udløser nu en kaskade af forbandelser og påkaldelser. Tager mit tøj på, forlader huset gennem køkkenet, her laves kyllinge lår i fad, iført slåbrok, croks og hård net, ja altså den tykke pige.

Jeg syntes faktisk det er synd for dem (også lidt for os).

Skrevet

Hvis vi ALLE går igen HVER ENESTE GANG det er fake billeder eller hvis der er alt muligt bøvl, så kan det være de lærer det på et tidspunkt... Det er jo ikke kvinderne der er noget galt med, de prøver bare at tjene til dagen og vejen, det er os mænd der er ALT for dumme og naive... Tænk nu lidt med hovedet fremfor med pikken...

Fake billeder = skrid og husk at sige at det er pga fake billeder... 

Ingen forudbetaling overhovedet... Kontant afregning eller Mobilepay når man står i værelset med pigen og efter ALLE aftaler er på plads... 

Kom nu ind i kampen drenge

Skrevet
Buttfreak skrev, 1 time siden:

Hvis vi ALLE går igen HVER ENESTE GANG det er fake billeder eller hvis der er alt muligt bøvl, så kan det være de lærer det på et tidspunkt... Det er jo ikke kvinderne der er noget galt med, de prøver bare at tjene til dagen og vejen, det er os mænd der er ALT for dumme og naive... Tænk nu lidt med hovedet fremfor med pikken...

Fake billeder = skrid og husk at sige at det er pga fake billeder... 

Ingen forudbetaling overhovedet... Kontant afregning eller Mobilepay når man står i værelset med pigen og efter ALLE aftaler er på plads... 

Kom nu ind i kampen drenge

To sjæle en tanke. Ufatteligt folk ikke skrider, men lader hjernekapaciteten styre pikkemanden. Man vælger at betale for fake, og klynker efterfølgende, fatter hat.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.