Hop til indhold
niskanen

Fantastisk erotisk massage i Prag

Recommended Posts

Der er ikke ligefrem mangel på steder med "erotic massage" i Prag. Det skulle selvfølgelig prøves. Fælles for alle steder er, at der ikke tilbydes sex. Hvorvidt det kan fås; det skal jeg ikke kunne udtale mig om. I min egen research var der 2 steder, der stod øverst på ønskelisten: https://mataharisalon.cz/en og https://www.massagehall.cz/.  Sikke et fantastisk udvalg af smukke, yngre kvinder. Det er netop dét, som jeg savner hjemme (da jeg ikke bor i KBH). 

Jeg valgte det sidste sted, der også hedder "Rabbit Hall". Det kunne også have heddet rabbit hole, da det er placeret i en ret mørk kælder :biggrin:. De tilbyder en times pussycat massage til 2200 koruna (ca. 660 dkr), og det var dét jeg gik efter. 

Jeg bestilte tid hos Alisa https://www.massagehall.cz/masseuses/alisa/ - og det fortrød jeg ikke! Det var let at booke tid på forhånd via WhatsApp. 

Det var næsten mig, der blev 20 år igen, da Alisa mødte mig i døren. "Just relax, I will take good care of you", lød det fra Alisa. Og det gjorde hun. Først i bad sammen, hvor der blev sæbet ind og vasket grundigt. Det gjaldt begge veje - og det var ikke kedeligt. Alisa er en naturlig skønhed (fra Kasakhstan, fortalte hun) med smukke former. Drømmen om naboens datter. Men først og fremmest havde hun en helt fantastisk attitude, indlevelse og lyst. Og så vidste hun rent faktisk hvad hun lavede med berøringer og body-2-body massage. Det var ganske enkelt det tætteste man kan komme på sex uden at det er sex. Nu var der også fra start en ganske særlig kemi mellem os - og måske derfor var der ingen begrænsninger for intime berøringer på hende. Det var tydeligt, at der var tale om gensidig nydelse, som også er meget vigtigt for mig. Som afslutning var der tid til lidt hyggesnak og så fællesbad igen. 

Det er ganske enkelt den vildeste oplevelse jeg har haft - og så endda til en fabelagtig pris. Hun insisterede i øvrigt på, at betalingen først skulle finde sted til sidst.

På falderebet af et kort besøg i Prag tog jeg også et besøg her https://relaxangel.cz/contacts/. Jeg valgte kun dette sted, fordi det lå tæt på mit hotel. Igen foregik kontakten let på WhatsApp. Jeg bestilte kun ½ times body2body massage, da jeg var lidt usikker på stedet. Det var et godt valg! Jeg spurgte hvem der var på arbejde og fik svar tilbage med billeder. Jeg bestilte tid hos Milana, men da jeg en halv time senere mødte frem, så var Milana pludselig ikke på arbejde. Det er den slags man bare ikke gider. Jeg valgte dog alligevel at tage imod tilbud om massage af Rose, der ikke er nævnt på hjemmesiden. Hun var ung. Hun var smuk. Og hun var ikke særlig rutineret i det hun lavede. Jeg er glad for, at jeg ikke kom efter den "helt store oplevelse", så på den måde var det egentlig et ganske fint møde. Hun var ihvertfald meget sød og også glad for gensidig berøring. Det var dog ikke et sted jeg ville vælge igen.

Begge steder minder lidt om et dansk bordel, hvor der er styr på tingene. Der var rene lagner/håndklæder og pænt bad på værelset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhh... tak for en fin anmeldelse. Jeg har selv vurderet at tage til Rabbit hall, men uden mulighed for dette ennu. 660 kr... vildt!

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Jeg har ikke selv været på Rabbithall - det var planen denne gang, men det blev det desværre ikke til.
Til gengæld fik jeg mit livs ind til videre bedste sexuelle oplevelse.

Jeg bookede Kamila fra Matahari til kl 17:30 - En times body to body  (100 Euro)
derefter Siam Spa kl 19:00 til 90 minutters olie massage (60 Euro)

Hold nu kæft en oplevelse. Kamila har den flotteste krop og det mest indlevende væsen der findes.
Oven på den fantastiske oplevelse - trængte jeg til afslapning og det fik jeg så hos Siam.
Dvs. ca. 30 minutter. Så gik hun dælme også over i kombinationsmassage og drilleri af mellemkød og testikler i 40 minutter før hun endelig fik mig vendt om.
Uden at spørger til ekstra betaling afsluttede hun mig på den mest fantastiske facon (speciel teknik med fingrene).
Hun fik så 40 Euro i drikkepenge.

200 Euro for 2.5 times fantastisk oplevelse.

Kan anbefales. Behandl dem pænt :)

(Husk at booke - de har travlt for tiden - Hos Matahari kan gøres på deres hjemmeside via chatten uden at opgive email/telefonnr)

Redigeret af Maleren86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den 6/13/2022 at 1:48 PM:

I have not been to Rabbithall myself - that was the plan this time, but unfortunately it did not happen.
In return, I got my life into the next best sexual experience.

I booked Kamila from Matahari for 17:30 - One hour body to body (100 Euro)
then Siam Spa at 19:00 for 90 minutes oil massage (60 Euro)

Shut up now an experience. Kamila has the most beautiful body and the most empathetic being there is.
On top of the fantastic experience - I needed relaxation and I got it from Siam.
Ie. ca. 30 minutes. Then she also went into combination massage and teasing of crotch and testicles for 40 minutes before she finally got me turned around.
Without asking for extra payment, she finished me off in the most amazing way (special technique with her fingers).
She then received 40 Euros in gratuity.

200 Euro for 2.5 hours of fantastic experience.

Recommendable. Treat them nicely :)

(Remember to book - they are busy at the moment - At Matahari can be done on their website via chat without giving up email / phone number)

Thank you Maleren. I also visited Matahari 2 times and was happy with the footjob skills of the both ladies :) I think Matahari is the one of most high quality massage parlours in Prague.

But I am surprised to hear your experience at Siam. I thought they were only doing a normal massage? :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Jok7r skrev, den 14.6.2022 at 19:16:

... Siam. I thought they were only doing a normal massage? :)

 

 

Maybe I was just lucky.

But it was truly amazing. Will go there next time I am in Prague for sure!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...