Hop til indhold

maria facesitting party colombian

Featured Replies

Skrevet

Forleden var jeg forbi Maria. Det der først slog mig var den enormt sexede stemme i telefonen. En kælen dyb og rasped stemme. Jeg kunne mærke det allerede der var noget der tændte mig. Men det har jo før snydt, så jeg havde egentligt ingen forventninger. Steder var ved middagstid og det var nemt at finde en parkerings plads. Maria åbnede og jeg kunne se at det var hende fra billederne. Hun tog sig god tid og var smilende. Det startede med et BJ, og over i en 69’er, hvor jeg kunne nyde hende fyldig røv til fulde. Det er vist kun de latinamerikanske kvinder der kan levere den slags proportioner, small talje og en kæmpe fast røv, og et par fyldige bryster og læber. Puha så er jeg solgt. Hun gav sig god tid, og kom selv i stemming kunne jeg både smage og mærke. Hun endte med en omvendt cowgirl, hvor jeg igen havde udsyn til alle herlighederne, og kom naturligvis her. Der var både tid til massage og snak. Maria’s engelske er udemærket, og hun er enormt sød. Bedst som vi sad og snakkede fik jeg helt lyst til en omgang mere, men det må blive en anden gang. Maria er en pæn og sexet pige, nok mere end billederne viser. Hun er helt sikket et besøg værd, og jeg kommer helt sikkert igen.

Mvh Nitu

• 5 months later...
Skrevet
  • Author
44Knudsen skrev, den 16.11.2022 at 10:06:

Hvordan er priserne?

General pris

Skrevet
  • Author

Jeg spurgte ikke

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.