Hop til indhold
skytten75

ESBJERG NYHED - Nysgerrig fræk våd mor søger noget intim hygge, blowjob uden, slikkerri, fingerknep alle frække fantasier er i Esbjerg

Recommended Posts

Hej

hun ser ellers interessant hvid man er til en moden med et lidt slidt/trashy look.

Var det ikke hende man møder at der er billeder af eller var de gamle?

hvilken nationalitet er hun? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, for 1 time siden:

Hej

hun ser ellers interessant hvid man er til en moden med et lidt slidt/trashy look.

Var det ikke hende man møder at der er billeder af eller var de gamle?

hvilken nationalitet er hun? 

Det var også hendes billeder der fangede min interesse, men de billeder er overhovedet ikke af hende. Hun fik fremstammet på engelsk af hun var fra Spanien. Da hverken billeder eller nationaltet stemte overens med virkeligheden, valgte jeg som skrevet at gå igen. 

Redigeret af skytten75
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
skytten75 skrev, for 2 timer siden:

Det var også hendes billeder der fangede min interesse, men de billeder er overhovedet ikke af hende. Hun fik fremstammet på engelsk af hun var fra Spanien. Da hverken billeder eller nationaltet stemte overens med virkeligheden, valgte jeg som skrevet at gå igen. 

Håber du har anmeldt det til annoncelight

forstår ikke de gider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Hvis du havde søgt på annoncenummer her på siden, kunne du ha sparet din tur.

Annoncenummer 342523

Skrevet 2. Maj:

  •  
  •  
  •  
Skrevet 2. Maj"Var forbi for 10 min siden

"lone er vist spansk, hun kan ikke et ord engelsk. Det var ikke hende på billederne. Du skriver med en der skriver dansk. 30 min 1000kr. Kvinden var umiddelbart ikke den skrevet alder. Find en anden"

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/153408-lone-vejle/?tab=comments#comment-1399783

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 27 minutter siden:

Hvis du havde søgt på annoncenummer her på siden, kunne du ha sparet din tur.

Annoncenummer 342523

Skrevet 2. Maj:

  •  
  •  
  •  
Skrevet 2. Maj"Var forbi for 10 min siden

"lone er vist spansk, hun kan ikke et ord engelsk. Det var ikke hende på billederne. Du skriver med en der skriver dansk. 30 min 1000kr. Kvinden var umiddelbart ikke den skrevet alder. Find en anden"

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/153408-lone-vejle/?tab=comments#comment-1399783

 

Turen var  bestemt ikke spildt.Der er heldigvis andre kvinder i området, som lever op til profil/billeder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
skytten75 skrev, for 2 timer siden:

Turen var  bestemt ikke spildt.Der er heldigvis andre kvinder i området, som lever op til profil/billeder 

Jo til hende var den spildt :)

Det er kun en hjælp til dig, behøver du ikke takke for :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
skytten75 skrev, den 19.5.2022 at 11:15:

Turen var  bestemt ikke spildt.Der er heldigvis andre kvinder i området, som lever op til profil/billeder 

Hvem så du så i stedet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...