Spice 211 Skrevet 4. Oktober, 2013 Candy fick nyss en glimrende anmeldelse här på Eroguide. Någon mer som har provat henne? Och är det någon som har erfarenhet av de övriga, som finns på vagtplanen den närmaste tiden, dvs Alexandra, Anna och Helena Sweet? Tackar, Spice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ducky 0 Skrevet 6. Oktober, 2013 Candy fick nyss en glimrende anmeldelse här på Eroguide. Någon mer som har provat henne? Och är det någon som har erfarenhet av de övriga, som finns på vagtplanen den närmaste tiden, dvs Alexandra, Anna och Helena Sweet? Tackar, Spice Hej Spice, Jeg har kun set Candy da jeg var derude igår og kan sige at hun ser virkelig mindst lige så sød ud i virkeligheden som hun gør på billederne. Min tiltrækning falder så mest til Alexandra, som også er derude i øjeblikket og det var hende jeg tilbragte tiden med igår. I mine øjne ser hun også bedre ud i virkeligheden end på billederne. Hvis du tænder på at blive suttet dybt og inderligt, så vil jeg anbefale dig en tur med Alexandra. Hvis du ikke lige ved hvilken af pigerne du har lyst til, så spørg om du kan møde dem begge to og hvis du har pengene til det, så kan du jo også spørge om du kan få dem begge med på en gang eller prøve dem en efter en Mvh, Ducky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 9. Oktober, 2013 Tack, Ducky! Alexandra är ju på vagt i slutet av månaden, så det kan bli en tur till Köbenhavn då. /Spice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg