Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge

Denne annonce er scam... I dag er Laura 21, igår var hun 19, hun er 19 på Snapchat... Hun skulle efter sigende være 171 cm og veje 52kg... Wow lille lækker ung pige, så mon ikke at 1200kr for 30min+ 300 for uden, er for godt til at være sandt... Så jeg tjekkede... Lavede en aftale og skulle møde op på zleep i Aalborg C, just in case min fornemmelse var galt på den... Møder op, skriver er her nu, kommer du og henter mig, der skal kort til elevatoren?

"Send lige kvitteringen“ så henter jeg dig... Alt for mange mænd med kontanter svindler og er ubehagelige... Ha ha... Ja ja, den hoppede jeg selvfølgelig ikke på... Så tænker bare, mon lille unge Laura dukker op efter endt betaling..  Øhhh nej det tror jeg dælme ikke... 

Hvornår lærer i/vi mænd ikke at betale forud, så vi kan få udryddet alle svindlerne???

ALDRIG forudbetaling, kontant eller Mobilepay, når man står på værelset og kigger giraffen i øjnene...

 

De bruger denne Snapchat: laurasimo00

Og dette nr: 40640104

https://annoncelight.dk/showad/343568

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
NewPunter skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor tror du at det er scam?

Du finder svaret i trådstarterens anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 2 minutter siden:

Du finder svaret i trådstarterens anmeldelse. 

Jeg kan godt se at det trådstarter skriver lyder som et scam. Forstår bare ikke hvorfor Jyske$ mener at det han linker er samme scam.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
NewPunter skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kan godt se at det trådstarter skriver lyder som et scam. Forstår bare ikke hvorfor Jyske$ mener at det han linker er samme scam.

 

Så giver det bedre mening :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...