Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TheGreatGatsby

https://surin.dk/

For år tilbage kom jeg hos Surin. Jeg nåede ikke at få æren af at blive masseret af Adon ( den ældre kvinde ),  men en dag kom hun ind i rummet, hvor en anden kvinde var i gang med at massere min lillemand, og maste sine store bryster ned i hovedet på mig mens hun nysgerrigt så mig komme. Det var et lille sidespring :wink:

Hun har åbenbart fået en medejer af sin klinik. Navnet "Apple" figurerer i hvert fald på skiltet. 

Hvem af jer kender noget til hende? Har hun som massør nogle særlige evner? Eller er hun en massør som de er flest? Rutinepræget oliegnideri og strejf af lillemanden indtil hun beder én om at vende sig?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 2 timer siden:

Hun har åbenbart fået en medejer af sin klinik. Navnet "Apple" figurerer i hvert fald på skiltet. 

Hvem af jer kender noget til hende? Har hun som massør nogle særlige evner? Eller er hun en massør som de er flest? 

Der er et langsomt generationsskifte i gang. Så ja, de er så vidt jeg er orienteret ligeværdige partnere. 

Apple er en fuldstændigt fænomenal massør. Hun er min absolutte yndlings Thai massør. Hun er teknisk dygtig og har en særligt veludviklet empatisk sans for klientens krops behov, og tilpasser dagens massage til hvad hun fornemmer. Den sidder lige i skabet hver eneste gang.
Apple kan simpelthen balancere perfekt lige på den hårfine grænse mellem for lidt og for meget, på den måde hun intuitivt mærker kroppen reagerer, netop dén dag. Så hun er bestemt ikke en massør som de er flest. Hun er på min top-3 over massører i Storkøbenhavn i det hele taget og klart på førstepladsen blandt de Thai massører jeg er klient hos. 
Hendes udstrækninger og øvre ryg/skulder behandling er uden sammenligning. Hun kan det dér Thai-trick med at hive og trække og skubbe og trykke på samme tid når man ligger halvt på siden med det ene knæ oppe under sig. Hvor hun finder de ekstra hænder henne forstår jeg ikke. Det er måske magi ;) 

"Moderen" er også yderst kompetent, men langt mere flirtende og tjulahopsa-agtig. Apple "datteren" er mere stille af natur, og mere fokuseret på "opgaven" på en måde.
Tvivler på om de rent faktisk er biologisk set i familie, da Apple er en del højere og de ligner på ingen måde hinanden. Det er heller ikke spor vigtigt (for mig). Der er ganske rigtigt en generation imellem dem. 

Mht. "håndtering af happy ending-udstyret" har jeg kun andenhånds-beretninger om happy endings fra mænd der har været der, idet jeg ikke har en pik, men må låne ;) 
Jeg henviser et par stykker om ugen som rent faktisk har en pik til hverdag, til disse to fantastiske kvinder. Alle der ønsker sig en massage for massagens skyld sender jeg i deres retning i stedet for min egen massage-briks. De er ganske enkelt bedre end jeg til massagen. Og billigere :wub:

Enjoy! 

Kærligst, 
Apple-fan Eva <3

PS: Nej jeg har (desværre) ikke aktier i klinikken, og siger altid nej tak til rabat på stedet, så jeg har ingen skumle bagtanker :D 
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler på om de rent faktisk er biologisk set i familie, da Apple er en del højere og de ligner på ingen måde hinanden. Det erheller ikke spor vigtigt (for mig). Der er ganske rigtigt en generation imellem dem. 

det er biologisk mor og datter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 18.5.2022 at 16:04:

Apple er en fuldstændigt fænomenal massør. Hun er min absolutte yndlings Thai massør. Hun er teknisk dygtig og har en særligt veludviklet empatisk sans for klientens krops behov, og tilpasser dagens massage til hvad hun fornemmer. Den sidder lige i skabet hver eneste gang.
Apple kan simpelthen balancere perfekt lige på den hårfine grænse mellem for lidt og for meget, på den måde hun intuitivt mærker kroppen reagerer, netop dén dag. Så hun er bestemt ikke en massør som de er flest. Hun er på min top-3 over massører i Storkøbenhavn i det hele taget og klart på førstepladsen blandt de Thai massører jeg er klient hos. 
Hendes udstrækninger og øvre ryg/skulder behandling er uden sammenligning. Hun kan det dér Thai-trick med at hive og trække og skubbe og trykke på samme tid når man ligger halvt på siden med det ene knæ oppe under sig. Hvor hun finder de ekstra hænder henne forstår jeg ikke. Det er måske magi ;) 

Tak for tipset @Eva Nadine har hidtil benyttet din tidligere anbefalede nr 1. massør  https://llk.dk/2z8fxv

Men Apple hos Surin i Smallegade, skal helt sikkert besøges. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre de er gode til massagen.

Er der nogen der har erfaringer med happy ending hos Apple ?

Giver hun HJ og gør hun det godt og tålmodigt?

 

Tak.

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...