Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været der - det er ikke noget at råbe hurra for - du får dog lov til det aftalte, men hendes tid og vores tid køre ikke samme hastighed - hun mener 15 min er 30 min - jeg fik dog mine 30 min, men syntes det er dårlig stil, man skal diskuterer det, midt i det hele

hun tager den nemt i røven - også hvis du er af de lidt støre - men stadigvæk drejer det sig om at få det overstået fra hendes side, lejligheden er heller ikke for pæn…

jeg kommer ikke igen - det er der heller ikke mange af hendes kunder der gør - fortalte hun inden jeg smuttede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er super klamt, dont do it.

Hun er sandsynligvis narkoman, lugter fælt fra arme og røv og stedet er virkelig ulækkert.

Min til dato værste oplevelse med en dansk tøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, den 18.5.2022 at 18:31:

Det er super klamt, dont do it.

Hun er sandsynligvis narkoman, lugter fælt fra arme og røv og stedet er virkelig ulækkert.

Min til dato værste oplevelse med en dansk tøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke narkoman og ved man hvordan hun skal straffes og tages så faktisk ret sjov og sjældent en luder er så frisk og villig 

tror du en tøse dreng der ikke kunne få den til at virke 

hun er en brugs tøs sjov at snakke med når du kommer ind på hende og ja tilbød stoffer og hun afviste så tror ikke det er det 

Alle er ikke ens man god pris og ja kan tåle en gang god pik dybt både i hals og røv 

slet ikke skuffet herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ps læser du det her så tak for en god omgang skriver lige pludselig

trist at folk er så smålige håber ikke det lort går dig på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ener skrev, for 5 timer siden:

tror du en tøse dreng der ikke kunne få den til at virke

Hahaha, hvad er det for noget white-knight tryhard lort at fyre af? :lol:

Pas på du ik snubler over dit inflaterede alfa-gen og opblæste ego

Del dette indlæg


Link til indlæg

Whattt?? Du tager så fejl. Jeg er ikke sikker på, at du selv har været sammen med hende. hun er så smuk imødekommende og venlig. Stop writings that are not true 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt hvordan brugere med 0 forhenværende indlæg pludselig bliver oprettet for at forsvare hende - med en lidt for afslørende iver.

Selvfølgelig, er alt det jeg skrev sandt og bekræftet af flere andre.

Man kan altså godt se, at du er på stoffer når underkæben kører rundt i hovedet på dig. Det er der ingen skam over per se, men når vi taler tirsdag formiddag kl 11.30, tyder det på at det har udviklet sig til en dårlig vane.

Ja, hun var da venlig nok, men det kan man også godt være samtidig med at man lugter fælt og har sniffet narko..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skummelt sted, der hvor hun boede! Jeg tror der noget galt med hende, da hun snakkede meget med sig selv! Hun gør det ikke af lyst, selvom jeg har spurgt hvad man må og ikke må. Og en meget dårlig oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...