Hop til indhold

Recommended Posts

Hej... Ny herinde.

Jeg har ikke været ved en "sceance" før, hvor man betaler for sex. Men ser det som eneste mulighed for at prøve det jeg gerne vil.

Jeg er en ok pæn fyr - og har aldrig haft problemer med at "få noget". Men når det kommer til at skulle score en noget ældre dame, så er den vanskelig.

Det er jo ikke dem man oftest møder når man er i byen - for de sidder hjemme og ser matador. :)

Er der nogle her der kender til en GP som er 65-70+ år, som elsker at sutte? Jeg kan ikke finde en ved søgning. Jeg er selv 40....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til EG.

Har du prøvet at bruge søgefunktionen øverst til højre til at søge med? 

Der er flere tråde i forummet om ældre GP, her er et par af dem, men søg og du finder flere ;)

 

 

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
treeman skrev, 1 time siden:

Hej... Ny herinde.

Jeg har ikke været ved en "sceance" før, hvor man betaler for sex. Men ser det som eneste mulighed for at prøve det jeg gerne vil.

Jeg er en ok pæn fyr - og har aldrig haft problemer med at "få noget". Men når det kommer til at skulle score en noget ældre dame, så er den vanskelig.

Det er jo ikke dem man oftest møder når man er i byen - for de sidder hjemme og ser matador. :)

Er der nogle her der kender til en GP som er 65-70+ år, som elsker at sutte? Jeg kan ikke finde en ved søgning. Jeg er selv 40....

 

Karin er et godt valg, hvis man er til en ældre kvinde, som elsker at sutte - og er god til det ;)

Karin 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak skal I have, jeg vil prøve at kigge på de hints. Jeg har forsøgt at søge... Men ikke i dette forum - tak :)

Det er jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, den 18.5.2022 at 12:18:

Karin er et godt valg, hvis man er til en ældre kvinde, som elsker at sutte - og er god til det ;)

Karin 

 

 

Jeg vil helt klart også anbefale Karin. Har besøgt hende. Super oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Karin får også min anbefaling, hun har absolut topniveau på blowjob og forrige gang jeg besøgte hende fik hun den kraftigste orgasme jeg har oplevet sammen med  nogen GP

Det eneste lille men der kan være er, om du er moden nok til at Karin synes I har god kemi sammen, men med 40 år (+?) burde det ikke være noget problem

God fornøjelse enten i  Hadsten eller ved Skanderborg

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...